Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Elsker disse videoene:]

Haha. Hvis Obama fører sosialisme, hvafaen er det vi har? Jens Stalin? :p

I følge halve forumet så er det i hvert fall ikke langt i fra.

Nå er jeg ganske høyrevridd, og synes at noe av politikken regjeringen fører legger litt vel an på sosialisme, men på generell basis vil jeg ikke si vi akkurat er et kommunistisk land.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men all dritten som de ekstreme konservative taperne klarer å gulpe opp i USA er hvertfall helt utrolig. Det virker som om mange av dem heller vil se landet sitt gå i dass enn å innrømme at deres kandidat kanskje ikke var den beste. Om ikke vår kandidat kunne vinne, da er det bedre at alle taper! :thumbdown:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg har ett eneste spørsmål til neocons i statene.

- Er virkelig Canada et så forferdelig land?

Edit: Ang. helsetjenester er det en markant kulturforskjell mellom "oss" og "dem". I Europa er det like uhørt at noen skal være uten garanterte helsetjenester som det der er at noen skal måtte være uten skytevåpen.

I tillegg er det jo interessant at amerikanske politikere ikke aner hva sosialisme er, mens norske har vanskelig for å forstå hva liberalisme er.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Sexmarkedet i Bergen mot gamle høyder

Næmmen, fungerte ikke den korttenkte symbolpolitkken? Jeg er sjokkert...

Skal sies, at det ser ut til å være relativt effektivt i Oslo. Kanskje forskjellen er politiets prioriteringer og ressursbruk?

Også:

Uten sju rette bør du ikke delta i innvandringsdebatten:

http://www.dagbladet.no/2009/05/04/nyheter...rering/5931103/

Jeg fikk 9 av 10.

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Fikk 8 av 10 her. Det har tydeligvis kommet en del polakker siden sist jeg sjekket statistikken. Det er en del år siden da så det er kanskje ikke så rart. I tillegg så bomma jeg på andelen med høyere utdanning.

Lenke til kommentar
Fikk 8 av 10 her. Det har tydeligvis kommet en del polakker siden sist jeg sjekket statistikken.

Samme her (8/10 og polakk-andelen). I tillegg bommet jeg på tamilsk religion.

Etter at testen er tatt ~62000 ganger ligger gjennomsnittet på flaut lave 4,9 av 10 riktige.

Lenke til kommentar

Den avgjør så absolutt ikke stort, men (med mulig unntak av tamilsk religion, som jeg slumpet til å gjette riktig på fordi jeg visste at tamil-regionen er i india :p) det er kunnskap rundt temaer det blir snakket mye om.

Lenke til kommentar
Sexmarkedet i Bergen mot gamle høyder

Næmmen, fungerte ikke den korttenkte symbolpolitkken? Jeg er sjokkert...

Skal sies, at det ser ut til å være relativt effektivt i Oslo. Kanskje forskjellen er politiets prioriteringer og ressursbruk?

Er det faktisk snakk om at markedet er redusert? Eller har det bare gått undergrunns, utenfor politiets rekkevidde? Jeg tipper på at markedet blomstrer opp igjen etter en stund når det har fått etablert seg undergrunns...

Lenke til kommentar

Jeg syns kommentaren fra brukeren indregard er fin:

"Jeg brukte et gammelmodig uttrykk for samboerskap."

Nei, det gjorde du ikke. Det blir omtrent som å si at "negerpakk" er greit og nøytralt fordi det er et gammelmodig uttrykk for "mørkhudet". Eller at det er greit å kalle folk for "tilbakestående" fordi det er et gammelmodig uttrykk for "dyslektiker".

Lenke til kommentar

Det er utrolig for en munndiaré KrF-politikere har fått i kjølvannet av den nye ekteskapsloven. Mitt tips til Krf-politikerne: Hvis dere er så fulle av dritt, hold munnen lukket, ellers driter dere på draget.

</bæsj-ordspill>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...