Dotten Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det er jo kjekt å ha i tilfelle romvesen kommer og vi må forsvare oss. Ellers så var jo det det en fin ikke-nyhet. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Mishandling av fanger Får vondt inne i meg når jeg ser de bildene. Skikkelig vondt inne i meg. Dette er verdens moralske vokter? Endret 25. april 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 På VG's forside nå: "Norske turister kan ta den med seg hjem. 68 personer døde så langt." Captain Obvious to the rescue! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Svært så opptatt Venstre var av å bygge broer mot religion nå? Trodde ikke de likte religion, jeg.Det er nok Dagbladet som blander sammen ting. For min del er religionen islam og den muslimske delen av verden to ganske forskjellige ting. Tipper det er det siste Venstre sikter til. I hvert fall når det snakkes om Tyrkias medlemsskap i EU. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Venstre vil forby bensinbiler Skuffende. Håpet at Venstre ville unngå slik detaljstyring. Skal man minske utslippene hjelper det lite at politikere forbyr eller subsidierer det de mener er rett løsning. Et fornuftig avgiftsnivå og kvoter burde holde, så kan folk bestemme selv hvordan de vil senke utslippene sine. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Venstre vil forby bensinbiler Skuffende. Håpet at Venstre ville unngå slik detaljstyring. Skal man minske utslippene hjelper det lite at politikere forbyr eller subsidierer det de mener er rett løsning. Et fornuftig avgiftsnivå og kvoter burde holde, så kan folk bestemme selv hvordan de vil senke utslippene sine. Enig i det. Syns også det er skuffende at Sponheim går for et ja til EU. Blir mer og mer skeptisk til å stemme Venstre til høsten, men alternativene er jo i grunn stort sett ikke bedre heller. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3044969.eceHerregud for en moralnyhet. Det bare oser provokasjon fra det. "NORSKE FLY KAN FØRE ATOMBOMBER" Oh really? Skal de opplyse oss om at flyet faktisk har landingshjul også? Poenget er vel at Norge ikke vil bidra til utvikling av fly som kan føre atombomber, noe vi indirekte gjør om vi er med på dette prosjektet. Det er ikke noe teknisk i veien for å frakte atombomber i passasjerfly, båter eller personbiler heller, men likevel er norske bedrifter leverandører av deler til produksjon av både passasjerfly, båter og personbiler. Jeg ville kalt det oppsiktsvekkende dersom det fantes et kampfly som det var teknisk umulig å frakte atombomber med. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Mishandling av fanger Får vondt inne i meg når jeg ser de bildene. Skikkelig vondt inne i meg. Dette er verdens moralske vokter? Gud hjelpe oss... Venstre vil forby bensinbiler Skuffende. Håpet at Venstre ville unngå slik detaljstyring. Skal man minske utslippene hjelper det lite at politikere forbyr eller subsidierer det de mener er rett løsning. Et fornuftig avgiftsnivå og kvoter burde holde, så kan folk bestemme selv hvordan de vil senke utslippene sine. Enig i det. Syns også det er skuffende at Sponheim går for et ja til EU. Blir mer og mer skeptisk til å stemme Venstre til høsten, men alternativene er jo i grunn stort sett ikke bedre heller. Enig med deg. Synes også det er for mye mas om klimaendringene. Det kunne godt vært fler sosialliberale partier i Norge, men per i dag ser det ut som vi har bare ett. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg ville kalt det oppsiktsvekkende dersom det fantes et kampfly som det var teknisk umulig å frakte atombomber med. Det er en vesentlig forskjell på å frakte og å føre. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vel, hva er uansett så galt med det? Å ikke ville kjøpe flyet av prinsipp fordi det kan ta med seg atombomber er jo å skyte seg i foten. I alle fall hvis dette flyet var det som var det beste tilgjengelig. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Syns også det er skuffende at Sponheim går for et ja til EU. Han sier bare ja hvis EU åpner seg for muslimske land. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vel, hva er uansett så galt med det?Å ikke ville kjøpe flyet av prinsipp fordi det kan ta med seg atombomber er jo å skyte seg i foten. I alle fall hvis dette flyet var det som var det beste tilgjengelig. Det er ikke noe galt med det. Det er kort og godt agurknytt, meningsløs fyllmassse blant nyhetene. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542561 ...og panikken brer seg! Jeg vedder fletta mi på at dette blir et Thomasteorem-tilfelle. Media hauser det opp noe så forferdelig at folk til slutt er så redd for det at de begynner å tro de har symptomene, og lager ennå mer panikk. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Herregud, dumme mennesker... Og VG klarer å skrive med krigstyper: "NÆRMER SEG NORGE!" - i disse dager er avstander ingen hindring. Om det tar 2 eller 7 timer å reise med fly er irrelevant. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dere får unngå å spise taco da! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) På en annen side kan det være greit at media hauser det opp. Folk starter å ta forhåndsregler tidligere, og på den måten kan det hindre influensaen å spre seg på et tidlig stadium. I tillegg vil jo myndighetene rette all fokus mot influensaen siden de får kilometersvis med spalteplass hver dag. Endret 27. april 2009 av monzilla Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå er det mistanke om to smittede i Tromsø som har vært i Mexico. Det er det jeg sier, svineinfluensaen trenger ikke å komme til Danmark først for å true. Slik tenking er gammeldags. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan alle som har vært i Mexico, kjenner noen som har vært i Mexico, har familie i Mexico eller hvis dere har smakt Taco sette et stort skilt i panna hvor det står ikke ta på meg? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan alle som har vært i Mexico, kjenner noen som har vært i Mexico, har familie i Mexico eller hvis dere har smakt Taco sette et stort skilt i panna hvor det står ikke ta på meg? Legg til alle som i det hele tatt har hørt, lært eller sagt noe som helst om Mexico de siste 25 årene! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/04/27/nyheter...tuttet/5940679/ "Er det fortsatt trygt å spise svinestek?" er det noen som spør her. Er det mulig... IQ=-1? Endret 27. april 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå