oldboy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Mange gode poeng der! Særlig det med utdanning er noe vi burde ta seriøst her til lands... Vi er sakte, men sikkert på vei i helt feil retning i det norske utdanningssystemet... Dessverre! Endret 18. mars 2009 av oldboy Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Anbefaler en titt på James Nachtways foredrag på TED. Ligger link på forsiden av Akam. (For de som er uten kjennskap til Nacthway, er han regnet som en av, om ikke den største nålevende og aktive krigs- og konfliktsfotografen. Han har dekket de fleste kriger og konflikter siden 80-tallet, og er svært anerkjent.) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 TED er den flotteste foredragssida jeg vet om Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Enig! Kan bruke mange timer på å se interessante foredrag der. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Noen som synes det er helt latterlig hvor avhengig Obama er av manuskriptene sine, når han blir så opphøyd for sin "retoriske teft"? "Les hvorfor Obama takket seg selv i talen på St. Patricks Day" - ha ha! Det er heller taleskriverne som burde få creds, alt fyren har er karisma. Endret 18. mars 2009 av Skugga Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Who cares, vi er kvitt Bush. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Oh my, enda en som føyer seg til rekken av Bushatere. Jævla sauer. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Enda en som misliker Obama. RASIST!!!!!!111 Endret 18. mars 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tja, når han er et såkalt retorisk geni, men totalt avhengig av de to skjermene han snur seg til hver jævla tale, må jeg få lov til å kalle ham en bløff. Dessuten gjør ikke presidentene en skitt, så hvorfor får de creds eller diss? De er bare ansiktet utad. Lolz. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Med den faktiske makten presidentene i USA har, skal man være bra "sau" om man ikke fatter at Bush var både en idiot og en katastrofe for USA. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Med den faktiske makten presidentene i USA har, skal man være bra "sau" om man ikke fatter at Bush var både en idiot og en katastrofe for USA. Que bono (Who benefits?) Endret 18. mars 2009 av AvieN Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Que bono (Who benefits?)Tja,bortsett fra de som hadde kjøpt og betalt Bush (betalt valgkampen, kjøpt ham), var det vel ingen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Fouzia (20) ble nektet å jobbe med hijab http://www.dagbladet.no/2009/03/19/nyheter...idsliv/5358064/ Tanveer hadde ikke på hijab da hun var i jobbintervju med den sammesjefen fordi hun begynte med hodeplagget dagen før hun skulle begynne på 7-eleven. - Jeg prøvde den i butikken for første gang dagen før min første arbeidsdag, og fikk ikke lyst til å ta den av, sier Tanveer. Hun mener det er irrelevant hvor lenge hun har gått med hijab. - Nå er det en del av min identitet, sier Tanveer. Latterlig. Utspekulerte bitch. Btw, "hijab"...har vi ikke fått nok av dette ordet her til lands? Lei... Endret 19. mars 2009 av WarpX Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Oh my, enda en som føyer seg til rekken av Bushatere. Jævla sauer. Det er alt diskutert side opp og side ned i tråden jeg startet om hvilket politisk etterspill Bush ville få. Det er ikke å nekte for at Bush sj. (som var president før Bil Clinton) etterlot en dårlig økonomi, at Clinotn fikk økonomien på rett kjøl igjen og at Bush sj. ødela økonomien igjen. Eller at Clinton førte seriøsse forhandlinger mellom Israel og Palestinerne (Camp Davidforhandlingene) og at Bush stort sett overså hele konflikten. Men som flere har poentert har Bush vært uheldig med presidentperiodene sine med tanke på 11/9-01 som var det værste terrorangrepet på USA noensinne, orkanen Katrina som var den største naturkatastrofen og Finanskrisen som var den største økonomiske krisen. Bush har gjort noen eledige og fatale feil og han er selv skyld i det ettermæte og hatet han har fått, men de tingene som først og fremst har dominert tiden hans ved makten er slik historikere har beskevet det ren uflaks. Og de tror han med tiden vil bli husket som innkompetent, men også som uheldig! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Spinndoktorens verktøykasse Hvem er forumets fremste spinndoktor? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En god og mennesklig oppvåkning kurerer hiv/aids ifølge paven: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2982800.ece Nå fortsetter paven sirkuset med å advare afrikanerne mot overdreven religion: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2984457.ece Del tre av pavens opphold i Afrika. Nå møter han kritikk for uttalelsene sine: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2985222.ece Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Enstemmig skyldig på alle punkter! En enstemmig jury fant ham skyldig på alle punkter. Må på psykiatrisk institusjon Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det som er synd med Fritzl er at han er så gammel. Livsvarig for ham betyr kun noen år....... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er litt overrasket over at det ble enstemmig på mord-tiltalen også. Jeg hadde forventet litt debatt i aktoratet på det punktet. Jaja, jeg er bare lettet over at saken gikk så raskt og enkelt og at vi antagelig ikke får høre så mye mer om svinet i media fremover. (Tenk så kjedelig å bli minnet på den tragiske saken gjennom ørten anker og stort mediesirkus rundt det hele). Nei, la oss slippe å høre mer om fyren og fangehullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå