Minus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer med oppslagstavlen! Har ikke noe å diskutere der, så kommer her for hit for å opplyset folket. For omtrent en uke siden klaget jeg på klassekamerater som ikke forstår matematikk, og tar all tid klassen har for å forsøke å lære seg noe de aldri kommer til å forstå. Jeg snakker her om elever som er én time ifra å få stryk i fag på VG3. I hvert fall, så hadde vi historie i dag, og ble fortalt om forskjellige ismer, hvorpå elever spør: "Hva er kommunisme? Hva betyr indoktrinering? Hva er arisk?" Vi er altså en gjeng med personer som snart er tjue år. Er det rart jeg blir oppgitt? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Huff, oppslagstavlen. Gjett om den blir full av konspirasjonsteorier og "innvandringsskepsis". a! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ikke bestemt meg om jeg kommer til å like den enda eller ikke. Får se på utviklinga. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er nok ganske klart hvilke emner som kommer til å toppe der ja, om det tar en positiv vending får man jo se med tiden. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Kan jo være positivt å få alt "rusket" over dit, så blir denne kategorien litt bedre Syntes forøvrig at nivået har steget et par hakk siden julen, da var det trist her inne. Forøvrig, er Trond Giske fungerende justisminister? Måtte han bli værende, gavepakke til oss som stemmer på borgerlige partier til høsten! Endret 13. mars 2009 av monzilla Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Forøvrig, er Trond Giske fungerende justisminister? Måtte han bli værende, gavepakke til oss som stemmer på borgerlige partier til høsten! Ja, han er nok det. Wikipedia sier han har tatt første avdeling juss ved UiO, så han er vel mer enn nok kvalifisert til oppgaven. Men altså, det var ingen som klarte å finne noen bedre? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Wikipedia sier han har tatt første avdeling juss ved UiO, så han er vel mer enn nok kvalifisert til oppgaven. Jeg går på tredje avdeling! Min tur til å være justisminister? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har fått med meg over 35 episoder av "Lov og rett i LA". Hvor stiller det meg i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har fått med meg over 35 episoder av "Lov og rett i LA". Hvor stiller det meg i denne sammenhengen? Åpenbart som min statssekretær. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Forøvrig, er Trond Giske fungerende justisminister? Måtte han bli værende, gavepakke til oss som stemmer på borgerlige partier til høsten! Ja, han er nok det. Wikipedia sier han har tatt første avdeling juss ved UiO, så han er vel mer enn nok kvalifisert til oppgaven. Men altså, det var ingen som klarte å finne noen bedre? Han hadde vel så lyst at de tenkte det var bedre å gi han ansvaret i noen uker enn å la han klå på hoppjentene som vi så i dagens vg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har fått med meg over 35 episoder av "Lov og rett i LA". Hvor stiller det meg i denne sammenhengen? Åpenbart som min statssekretær. Gå hjem og vogg begge to. Jeg har spilt alle Ace Attorney-spillene. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Forøvrig, er Trond Giske fungerende justisminister? Måtte han bli værende, gavepakke til oss som stemmer på borgerlige partier til høsten! Mannen er en omvandrende katastrofe. Men kan ikke si meg enig i dette. Dersom man ønsker vanstyre den tida ens partier ikke har makten, så blir det veldig mye å rette opp når de får den. Det beste for landet er nok best mulig styre hele tiden Endret 13. mars 2009 av AvieN Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg finner det trist at folk med blondt hår og blå øyne, om noen årtusener blir utryddet. Blir det slik som i South Park, der folk fra fremtiden kommer å søker jobb i fortiden, og alle har en orange hudfarge fordi alle verdensfolkeslag blitt til ett? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg finner det trist at folk med blondt hår og blå øyne, om noen årtusener blir utryddet. Blir det slik som i South Park, der folk fra fremtiden kommer å søker jobb i fortiden, og alle har en orange hudfarge fordi alle verdensfolkeslag blitt til ett? Det er hakket tristere at du bryr deg om tenkte situasjoner som kanskje skjer ørten år etter at du selv befinner deg seks fot under. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg finner det trist at folk med blondt hår og blå øyne, om noen årtusener blir utryddet. Blir det slik som i South Park, der folk fra fremtiden kommer å søker jobb i fortiden, og alle har en orange hudfarge fordi alle verdensfolkeslag blitt til ett? Det er hakket tristere at du bryr deg om tenkte situasjoner som kanskje skjer ørten år etter at du selv befinner deg seks fot under. Shit azz. Trist å tenke på våre menneskelige etterkommere på denne jorda. Barn, barnebarn? Nei og nei. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Synes du synd på barnebarna dine fordi de kommer til å ha en annen hudfarge enn deg? Sorry ass man, men der mista jeg mye respekt for deg. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jorda ville jo blitt trist om alle hadde sett like ut. No discussion. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Altså. Hvorfor skulle man skamme seg over å ha blondt hår og blå øyne, eller synes det er pent? Jeg syntes det var kjempeleit når de sluttet å sende kykkelikokkos på tv. Jeg skammer meg ikke over at JEG foretrekker at barna mine hadde set det foran Digimon og disney channel. Det har ikke noe med å forskjellsbehandle, forhåndsdømme eller mislike noe. Jeg håper faktisk at jeg får en datter med grønne øyne og gyllenbrunt hår. Gjør det meg til en rasist? Jeg har selv brune, så jeg tror ikke det er noe særlig stor fare for at jeg er det. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jorda ville jo blitt trist om alle hadde sett like ut. No discussion. Njææ tror det ville blitt fint her da jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå