Latias Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 13 år gammel gutt ble far Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt hva det er å diskutere om det der. Er det noen som synes at det er helt i orden at en 13-åring blir far? Og er dette virkelig noen stor skandale? Jeg skriver det på kontoen for sånt som skjer i en verden hvor nesten syv milliarder mennesker lever på en gang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Du tok ordene ut av tastene mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Hvordan skal du da få skrevet? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Britene har vist tradisjon for denne type adferd. Burde de få beholde barnet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Omg, se på forskjellen på mor og far! Jenta ser nesten ut som moren til gutten! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Galskap. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Ungen har virkelig smelt ei fra hylla under på tjukka. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, det har skjedd oftere i storbritannia fordi det bor jævlig mye folk der, og vi har hørt mer om det fordi det er så mye britisk tabloidpresse. Har de i det hele tatt lov til å ha eneansvaret for barnet? Det må vel oppnevnes en eller annen verge. Foreldrene deres tar nok ansvar. Sånne unger har det med å vokse opp som "søsken" av sine foreldre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Burde de få beholde barnet?Ikke uten videre. Men med tett oppfølging, ja. For alt vi vet kan de ha veldig ressurs-sterke foreldre som kan sørge for at dette går helt fint. Men som sagt... Tett oppfølging. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Ja faren hadde vel 8 unger selv eller noe sånt. Det ligger i genene å være frampå tydeligvis. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Det som jeg selv alltid undres over i slike saker er hvor foreldrene er. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Det som jeg selv alltid undres over i slike saker er hvor foreldrene er. Har du overhode lest originalsaken i the Sun? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Det som jeg selv alltid undres over i slike saker er hvor foreldrene er.Uansett hvor mye du følger med så klarer unger/ungdommer alltid å snike seg unna og finne på noe faenskap. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Har du overhode lest originalsaken i the Sun? Kun deler av den. Hvordan det? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Det som jeg selv alltid undres over i slike saker er hvor foreldrene er. Det jeg alltid undres over i slike saker er hvor prevensjonen er. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Egentlig to sider av samme sak. Da oppgående foreldre burde lært barnet om konsekvensene av ubeskyttet seksuell aktivitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Egentlig to sider av samme sak. Da oppgående foreldre burde lært barnet om konsekvensene av ubeskyttet seksuell aktivitet.Pfft. Som om du bestandig har gjort akkurat som foreldrene dine sa. Konsekvensanalyse er ikke det man er sterkest på i den alderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Pfft. Som om du bestandig har gjort akkurat som foreldrene dine sa. Konsekvensanalyse er ikke det man er sterkest på i den alderen. Den femten år gamle mora kommer fra en familie med seks barn, som bor i et kommunalt hus, lever på trygd og har en arbeidsløs far. Foreldrene til Alfie er skilt, faren til Alfie har ni barn. Alfie får overnatte hos kjæresten, men foreldre tenkte ikke på å snakke om blomster og bier før etter at de fikk barn. Klart ungene blir preget av en oppvekst hos slike foreldre. Sier man "white trash" i England, forresten? Edit. Tastefeil. Endret 13. februar 2009 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Kan høres snusfornuftig ut, men det er likevel viktig og opplyse barna om dette. Når de kommer i pubertet og teknisk har muligheten kan få barn selv. Hva jeg selv gjorde er noget annet @Lars Pfft. Som om du bestandig har gjort akkurat som foreldrene dine sa. Konsekvensanalyse er ikke det man er sterkest på i den alderen. Den femten år gamle mora kommer fra en familie med seks barn, som bor i et kommunalt hus, lever på trygd og har en arbeidsløs far. Foreldrene til Alfie er skilt, faren til Alfie har ni barn. Alfie får overnatte hos kjæresten, men foreldre tenkte ikke på å snakke om blomster og bier før etter at de fikk barn. Klart ungene blir preget av en oppvekst hos slike foreldre. Skjønte nå hva cyclo, refererte til tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå