Thorsen Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 At konspirasjonsteorier ender opp på førstesidene av avisene er ikke nytt. Den kritiske leser hopper direkte over slike artikler som i de fleste tilfeller er journalistisk lavmål. Tall er tatt ut fra løse luften og sammenhenger tegnes uten at man har noe grunnlag for de påstander man kommer med. En fotnote: Å drepe folk vha kreft er forferdelig fånyttes og lite effektivt, kreft virker skremmende og overskrifter med ordet "kreft" selger bra i avisene, men dersom man er ute etter å gjennomføre et folkemord er kreft langt fra noe førstevalg når det kommer til metode. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Lurer forsatt på hvilken avis som har dette på forsiden. VG ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Pumaen har lest Dagbladet. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 ja var enten VG eller dagbladet Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 åssen fikk de dette tallet uanseet at 1/3 vil dø uansett? Statistikk fra tidligere år? Snakker om å se spøkelser i lakenfabrikken. Lenke til kommentar
pumaen Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Norske myndigheter skal drepe 1/3 av oss med kreft Vennligst hev saklighetsnivået ditt. Patetisk tråd. Foreslås stengt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Foreslår du stengning av såpeboksen? :!: Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Den er unsticky nå. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Bare en liten feil. Alt er rapportert og under kontroll Innlegg er flyttet fra eksterne tråder. Derfor denne lille forvirringen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Håper ting er litt mer normalt igjen nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Må si politiet vet å prioritere viktige saker for tiden.. http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2529298.ece 20 politifolk stormet et kompis-pokerlag som spilte med 100-lapper. Samme dag som politiet streiket fordi de blir nedprioritert. Nei, drit i at 8500 biler blir stjålet i 2009, sleng heller folk som spiller poker på glattcelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 20 politifolk stormet et kompis-pokerlag som spilte med 100-lapper. Samme dag som politiet streiket fordi de blir nedprioritert.Nei, drit i at 8500 biler blir stjålet i 2009, sleng heller folk som spiller poker på glattcelle. Pinlig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis pokerlaget "mitt" hadde blitt stormet på den måten hadde jeg flirt meg fordervet, mistet det siste jeg hadde av respekt for politiet og bidratt til videre utdritning av korpset ved å fortelle historien på hvert bidige vors til jeg ligger i urnen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Dette er bare for dumt. Jeg støtter politiet i sin sak, men de burde kanskje tenke litt på hvordan de disponerer sine ressurser når sånt som dette skjer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Det er kanskje hakket mer mistenkelig at det foregår i et næringslokale, men hvor mye research skulle egentlig til her for å finne ut hva det var snakk om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Er det noe å snakke om en gang? Hva i all verdens skade gjør en gjeng karer som spiller poker for sine egne penger på samfunnet? Kontra biltyver som nærmest kan stjele så mange biler de gidder, fordi ingen har ressurser til å etterforske tyveriene? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Loven er loven. Men ja, det finnes viktigere saker. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Må si politiet vet å prioritere viktige saker for tiden..http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2529298.ece 20 politifolk stormet et kompis-pokerlag som spilte med 100-lapper. Samme dag som politiet streiket fordi de blir nedprioritert. Nei, drit i at 8500 biler blir stjålet i 2009, sleng heller folk som spiller poker på glattcelle. Idiotisk prioritering av ressurser. Selv om loven er loven er det nok av andre lovbrudd som kan prioriteres før en slik fillesak. Lover som dette bør kunne brukes på ekte spillebuler, men ikke mot private pokerlag, det blir en helt tåpelig måte å håndheve loven på. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vi må se det litt fra politimannens side, da. "Hmm, hva skal jeg gjøre i kveld? Gripe inn mellom en gjeng innvandrere i skarp skuddveksling på Grünerløkka? Kjøre dritings fjortiser hjem til Bærum? Beskytte sjappa til Jan Thomas mot steinkastere? Treklatring etter katten til enkefru Hansen? Eller kanskje jeg skal samle gutta og storme en gjeng familiefedres pokerlag? Hmmmmmm .." Endret 8. februar 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Politiet må håndheve det reglement de er satt til å praktisere. Uavhengig om det er en fillesak eller ikke. Nå vet vi heller ikke hvor myte ressurser som er iverksatt i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå