Myagos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Æsj, slo på TVen nå og nå er det over. Kan jeg se det i reprise noen steder? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Æsj, slo på TVen nå og nå er det over. Kan jeg se det i reprise noen steder? Koster cash å se tv2 sine sendinger på nett. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hele 35,- for 7 dager. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hele 35,- for 7 dager. Med andre ord halvparten av prisen på et billig ADSL-abonnement. Og dette for å se søppelet til en reklamefinansiert drittkanal. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Digg at vi har friheten til ikke å betale for ikke å se på reklamefinansiert dritt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Snart kommer tv2 til å koste penger på tv-nettet, gled dere! edit: TvNorge er ikke noe bedre de heller. Du finner programmene deres på maxdome.no. Eneste som fortjener litt honnør er tv3.no som legger ut sine egenproduserte programmer gratis på nettet. Endret 2. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Snart kommer tv2 til å koste penger på tv-nettet, gled dere! Kun et tap for de som liker fotball og dårlige amerikanske serier. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/02/nyheter...litikk/4661833/ Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 TV3 er konge ja. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette føles som å sendes til baksetene i bussen. Forøvrig, spennende hva som skjer i Zimbabve. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ironisk med tanke på at Jens ikke er religiøs. Men han har et religiøst forhold til flerkulturens såkalte velsignelse.......... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så lenge den nå skrympes inn (for å ikke si stanses), og holdes helt til Oslo - halleluja. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Dagfinn Høybråten varsler at partiet neppe vil støtte det nye lovforslaget om å innføre straff for ytringer som krenker «religiøse følelser»i rasismeparagrafen, og Thorbjørn Jagland mener det er uhørt at statsminister Jens Stoltenberg vil bruke partipisken for å sikre flertall på Stortinget for å straffe religionskritikk. Endret 3. februar 2009 av PT Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg lever i håpet om at AP hiver ut amatørene i SV og SP og heller satser på å regjere alene i en mindretallsregjering. Et regjeringssamarbeid setter dem kun i en slik situasjon som dette her. SV har jo alt fått gjort nok tullete ting, men det er vel ingenting i nærheten av idiotiet SP utvise i denne saken her. SP, et parti som ønsker at alle skal leve i en ignorant boble. Det er en skam at Statsministeren vår går med på et slikt kompromiss. En enorm ripe i lakken for både han og AP dette her. Jagland taler ellers kloke ord i denne saken. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Reiten fnyser av lønnsfrys Selv har jeg bevisst ikke løpt rundt til media og samlet de stjernene jeg kunne fått ved å si fra meg lønn. Det ville være å overstyre og betvile tilliten til styret som har besluttet at ordningen skal være på den måten. Jeg har alltid visst at Reiten er en skikkelig ridder som standhaftig kjemper for styrets omdømme, selv om han noe motvillig må ta i mot 17 millioner her og der. Det er slikt som skiller ekte venner fra "liksomvenner". Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sett sånt, AP innkaller til pressekonferanse klokken 14:30 angående vår kjære nye blasfemiparagraf. Kan bli interessant. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dagfinn Høybråten varsler at partiet neppe vil støtte det nye lovforslaget om å innføre straff for ytringer som krenker «religiøse følelser»i rasismeparagrafen, og Thorbjørn Jagland mener det er uhørt at statsminister Jens Stoltenberg vil bruke partipisken for å sikre flertall på Stortinget for å straffe religionskritikk. Det som gjør at høybråten dessverre faller igjennom er at han islamifiserer saken. Det idiotiske lovforslaget har ingenting med islam, kristedom eller annet relgiøst å gjøre. Det er ene og alene med ytringsfriheten å gjøre, og hvordan individets rettigheter skrenkes på bekostning av vern av systemer. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Reiten fnyser av lønnsfrys Selv har jeg bevisst ikke løpt rundt til media og samlet de stjernene jeg kunne fått ved å si fra meg lønn. Det ville være å overstyre og betvile tilliten til styret som har besluttet at ordningen skal være på den måten. Jeg har alltid visst at Reiten er en skikkelig ridder som standhaftig kjemper for styrets omdømme, selv om han noe motvillig må ta i mot 17 millioner her og der. Det er slikt som skiller ekte venner fra "liksomvenner". Helt enig med Reiten. Om han får 17 mill, eller syv mill så gjør ikke det store forskjellen for han. Livskvaliteten hans vil ikke endre seg betraktelig. Så sant som han sier, få noen mediastjerner og legg presset på de som faktisk gir ham pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Halvorsen åpner for valuta-samarbeid med Island Sigfusson er leder i det Venstregrønne partiet på Island. Sammen med Sosialdemokratene har de dannet ny regjering. - Lederen for dette partiet, Steingrimur Sigfusson, har blitt finansminister. Når Halvorsen likevel skal møte ham kan det være naturlig å diskutere valutasamarbeid, ettersom han har uttalt et ønske om dette i et tidligere intervju, sier kommunikasjonssjef i Finansdepartementet, Runar Malkenes, til E24. Søndag sa Islands finansminister Steingrimur Sigfusson at en valuta-union med Norge er en mulighet for å løse landets kriserammede valuta. Andre muligheter inkluderer å beholde den islandske kronen og innføre euro eller dollar. (...) Økonomiprofessor Øystein Noreng ved BI mener Norge kan tjene på en felles valuta med Island. Det er i vår interesse i Norge å sikre stabilitet på Island. Valutasamarbeid med islendingene er det beste vi kan tilby, sier Noreng til Klassekampen. Forsvarssamarbeid, valutasamarbeid. Et sympatisk folkeslag med masse fisk. Kanskje vi bare skal annektere Island med det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå