Bytex Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Who cares, vi bor ikke i USA og har ingenting å si. Vi bor i Norge. Accept it. Vi stemmer på Bondevik eller Stoltenberg. Endret 22. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Obama hoppet inn for tidlig. Jeg fant klippene av Bush den første og Bush den andre og det beviser at det var Obama som fikk Roberts ut av stilen. Det riktige : I Barrack Hussain Obama, do solemly swear pause Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tråden om Obama sin edsavleggelse puttes i såpeboksen. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Oh crap. Såpeboksen er i mine innlegg. Men, OT igjen. Det står da ingenting om pausene han skal ta i grunnloven (om det ikke står et annet sted enn der selve eden står da), så man burde kunne klare dette selv om man er andpusten Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Det er tilsynelatende bare Arbeiderpartiet og SP som ønsker en fortsatt statskirke i dagens forstand. Venstre, SV og Rødt ønsker alle en sekulær stat med trosfrihet for innbyggerne, og avvikling av statskirken. Høyre vil "løse opp kirkens grunnlovstilknytning", men mener at den Norske Kirke fortsatt vil ha en "særstilling". FrP og KrF ønsker begge et Norge basert på kristne idealer. Frp vil allikevel skille kirke og stat, mens Krf går inn for en "nyordning" mellom kirke og stat. Nøyaktig hva det betyr er usikkert. Med forbehold om at jeg har oppfattet partiene riktig, er det et potensielt flertall for å skille kirke og state, de er bare ikke enig om hvordan. Bare Venstre, SV og Rødt ønsker en stat bygget på human-etiske idealer. Alle partiene sier de vil ha religionsfrihet. Geir Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Tråden om Obama sin edsavleggelse puttes i såpeboksen. Omamakritikk skal tydeligvis bli "mutered". Grrrr........ Endret 22. januar 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Rettelse: Obama. Hvorfor i alle dager har du fått det for deg at du skal skrive Osama? Hva er motivasjonen? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Omamakritikk skal tydeligvis bli "mutered". Grrrr........ Aldeles ikke. Vi var allerede igang med å diskutere en annen Obama sak. Denne sklidde rett inn i den eksisterende Bare å forsette debatten. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Rettelse: Obama. Hvorfor i alle dager har du fått det for deg at du skal skrive Osama? Hva er motivasjonen? Osama..? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 My bad, leste feil. Jeg legger meg flat. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Kort sagt: He screwed up big time! Dette er den verste edsavleggelsen noen sinne. Til og med Grover Cleveland i 1880 årene gjorde bare en mindre feil - han byttet ut et ord med et annet. Også Calvin "keep cool with" Coolidge i 1923 hadde bare som feil at avleggelsen skjedde på feil sted. Edit: Coolidge ble innsatt i 1923. Fordi det skjedde noe med Warren Harding. Jeg tror han døde. Endret 22. januar 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Herregud da folkens... Må da finnes noe bedre å diskutere enn en latterlig liten edsavleggelse...?! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Herregud da folkens... Må da finnes noe bedre å diskutere enn en latterlig liten edsavleggelse...?! Nei, det vel derfor det plutselig befinner seg i såpeboxen. Tenk om Bush hadde gjort dette................. Oi,Oi... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe... Bryr meg midt på ryggen om hvem, hva og hvorfor slikt skjer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Språkprofessor Finn-Erik Vinje foreslår dronningnavn: - Hva med Pocahontas eller Ikeah Decibel? ... og irriterer Ari Mikael. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 haha, Ikeah Decibel. Genialt Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Herregud da folkens... Må da finnes noe bedre å diskutere enn en latterlig liten edsavleggelse...?! Nei, det vel derfor det plutselig befinner seg i såpeboxen. Tenk om Bush hadde gjort dette................. Oi,Oi... Dette var jo Bush' siste stikk, etterlate nasjonen med en hóyesterettsjustitiarius som ikke kan resitere en 35-ords ed. Jeg kan bare ikke dy meg, oppsummering fra Late Show. George W. Bush: How'd He Do? http://www.youtube.com/watch?v=-N8_u1FLu30 Farewell to "Great Moments in Presidential Speeches" http://www.youtube.com/watch?v=KogebxJkHig Det spórs om late night tv blir det samme igjen. Over til noe annet. Fikk noen med seg at Siv Jensen har Sarah Palin som forbilde? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tenk om Obama skulle avlagt Vise-President eden. Den er mye lenger og bærer også preg av "Henrik ibsens ripsbusker....." Ikke dårlig av en 65 år gammel mann å få den rett. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Herregud da folkens... Må da finnes noe bedre å diskutere enn en latterlig liten edsavleggelse...?! Nei, det vel derfor det plutselig befinner seg i såpeboxen. Tenk om Bush hadde gjort dette................. Oi,Oi... Tja. Da hadde i alle fall jeg ledd litt (som jeg gjorde under innsettelsen), og så hadde jeg dratt innom en tråd med betydning. På samme måte fniste jeg litt av at Dick ble trillet bort i rullestol. Noe politisk spørsmål er det definitivt ikke snakk om i noen av tilfellene. Men det er mulig du hadde spurt hvorfor man laget en så irrelevant tråd dersom det var Bush som sa noe feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå