Simon Aldra Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Og med en KPI på 25,7 i 1975 tilsvarer det rundt 950 kroner i dag, for ordens skyld. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva er det han har sagt som har vært løgn? Kom med kilder, ellers er det bare ubegrunnete kjedelige påstander. Herregud, dette er diskutert til det kjedsommelige i Gilbert-tråden. SMSen han sendte er f.eks. løgn. Jeg har forøvrig underbygget påstandene mine, i motsettning til deg. Inkorrekt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva er det han har sagt som har vært løgn? Kom med kilder, ellers er det bare ubegrunnete kjedelige påstander. Herregud, dette er diskutert til det kjedsommelige i Gilbert-tråden. SMSen han sendte er f.eks. løgn. Du fremstiller en usubstansiert påstand som fakta. Det holder ikke. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei, jeg påpeker at Gilbert lyver. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei, jeg påpeker at Gilbert lyver. Lyver om hva? Alt? At barn dør? At det er et helvete på sykehuset i Shifa? Tallene han har oppgitt med forbehold? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du har ennå ikke substansiert din påstand om at Gilbert lyver, du bare gjentar at han lyver, og prøver dermed å gi ett inntrykk av at det du fremstiller er empiriske fakta, og ikke det det egentlig er, nemlig usubstansierte påstander. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gilbert lyver ikke, men sivile tap er dømt til å forkomme når man har tilfeller av islamister som skyter raketter fra sykehusets parkeringsplass. Dette skjedde også i krigen mellom Irael og Libanon, da man kan se opptak av såkalte katyusha rakket ramper kjøre ut av sykehuset garasje. For deretter å fyre av sin dødelige last, og deretter kjøre inn i garsjen for å lade om igjen. Forøvrig så er det meg fullstenidig likegyldig hva de driver med i midtøsten. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hva er det han har sagt som har vært løgn? Kom med kilder, ellers er det bare ubegrunnete kjedelige påstander. Herregud, dette er diskutert til det kjedsommelige i Gilbert-tråden. SMSen han sendte er f.eks. løgn. I det jeg ser deg kaste sten i glasshus, mangler jeg fortsatt å se noen dokumentasjon på dette. Påstandene dine er - selvsagt - fortsatt bare påstander. Frister nesten litt å kjøre argumentasjon ala Pricks; Feil. Jeg har forøvrig underbygget påstandene mine, i motsettning til deg. Inkorrekt. Løgn. Endret 19. januar 2009 av smoothie Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nok et bevis at røyking medfører helserisiko! Banket lillesøster etter smugrøyking Da 28-åringen oppdaget at lillesøsteren (19) sto og røykte, svartnet det for ham. ba.no Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det var da.. veldig. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nettavisen publiserer hall of shame. Jens Stoltenberg ikke på listen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vel, at en kristen neokonservativ politiker ikke liker norsk politikk, det ser jeg nærmest på som et sunnhetstegn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tviler på at en president av USA vil ha noe særlig til overs for en regjering med SV i. Forståelig nok, med deres partiprogram hvor da USA visstnok er den største trusselen mot verdensfreden. Tviler på at Jensemann hadde løftet av telefonrøret om USA hadde uttalt lignende om Norge. I tillegg til at vi ikke gjorde jobben enklere for USA ved å trekke ut de som var satt til å lære opp politiet der nede. Norge og nordmenn liker å ha de i kjeften men fint lite i handling. Det er ikke noe vits i å være stolt av hverken flagget vårt eller landet vårt. Gahr Støre og til dels Stoltenberg er unntaket fra regjeringens side. Vi er et bedreviterland av dimensjoner. Det er ikke rart den virkelige verden ignorerer oss, det eneste de egentlig merker av oss er når vi er dritings i syden. Jeg tviler på det blir noe bedre forhold når Obama sitter der, med mindre vi får hevet ut SV i år. Det er jo lov å håpe. Deres inkompetanse gjennom snart fire år har vel styrket AP såpass at de kanskje klarer seg uten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Tviler på at en president av USA vil ha noe særlig til overs for en regjering med SV i. Forståelig nok, med deres partiprogram hvor da USA visstnok er den største trusselen mot verdensfreden. Tviler på at Jensemann hadde løftet av telefonrøret om USA hadde uttalt lignende om Norge. I tillegg til at vi ikke gjorde jobben enklere for USA ved å trekke ut de som var satt til å lære opp politiet der nede. Norge og nordmenn liker å ha de i kjeften men fint lite i handling. Det er ikke noe vits i å være stolt av hverken flagget vårt eller landet vårt. Gahr Støre og til dels Stoltenberg er unntaket fra regjeringens side. Vi er et bedreviterland av dimensjoner. Det er ikke rart den virkelige verden ignorerer oss, det eneste de egentlig merker av oss er når vi er dritings i syden. Jeg tviler på det blir noe bedre forhold når Obama sitter der, med mindre vi får hevet ut SV i år. Det er jo lov å håpe. Deres inkompetanse gjennom snart fire år har vel styrket AP såpass at de kanskje klarer seg uten. Trist å si det, men mye sannhet her. Endret 20. januar 2009 av Vice Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Norge hadde et greit forhold til USA under forrige AP-regjering, da Bill Clinton var president, så det er vel mest sannsynlig at det er Dubya det er noe galt med, ikke Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Busssjåførere burde SERIØST få mer respekt for passasjerer, hvordan de kan kjøre forbi meg gang på gang ute i bittrende kulde mens jeg vinker som en gal. Blir så provosert, føler at jeg har kastet bort penger på busskortet mitt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Norge hadde et greit forhold til USA under forrige AP-regjering, da Bill Clinton var president, så det er vel mest sannsynlig at det er Dubya det er noe galt med, ikke Norge. Pinlige SV var jo ikke regjering på den tid og Norge fremsto som litt mer sympatisk ovenfor resten av verden. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Norge hadde et greit forhold til USA under forrige AP-regjering, da Bill Clinton var president, så det er vel mest sannsynlig at det er Dubya det er noe galt med, ikke Norge. Pinlige SV var jo ikke regjering på den tid og Norge fremsto som litt mer sympatisk ovenfor resten av verden. Men nå er altså Arbeiderpartiet (det samme partiet som regjerte i Clinton-perioden) sjefen i regjeringen, og statsminister Jens Stoltenberg representerer dette partiet. Hadde SV fått bestemme i viktige utenrikspolitiske spørsmål (av typen som angår USA), hadde vi vært ute av både NATO og Afghanistan, så Bush sin misnøye med Norge har nok mer å gjøre med republikanernes forakt for alt som ikke er "hard right". Hvordan mener du Norge er mindre sympatisk overfor verden nå enn på begynnelsen av 90-tallet? Endret 20. januar 2009 av Spenol Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Men nå er altså Arbeiderpartiet (det samme partiet som regjerte i Clinton-perioden) sjefen i regjeringen, og statsminister Jens Stoltenberg representerer dette partiet. Hadde SV fått bestemme i viktige utenrikspolitiske spørsmål (av typen som angår USA), hadde vi vært ute av både NATO og Afghanistan, så Bush sin misnøye med Norge har nok mer å gjøre med republikanernes forakt for alt som ikke er "hard right". Hvordan mener du Norge er mindre sympatisk overfor verden nå enn på begynnelsen av 90-tallet? Eller evt., som nevnt at SV, har definert en av Norges nærmest allierte som en trussel. Det KAN jo muligens ha noe med saken å gjøre. Endret 20. januar 2009 av Vice Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Eller evt., som nevnt at SV, har definert en av Norges nærmest allierte som en trussel. Det KAN jo muligens ha noe med saken å gjøre. Vi får uansett svar på dette når Herr Hope & Change tas i ed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå