Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det han har sagt som har vært løgn? Kom med kilder, ellers er det bare ubegrunnete kjedelige påstander.

Herregud, dette er diskutert til det kjedsommelige i Gilbert-tråden. SMSen han sendte er f.eks. løgn.

 

Jeg har forøvrig underbygget påstandene mine, i motsettning til deg.

Inkorrekt.

Lenke til kommentar

Gilbert lyver ikke, men sivile tap er dømt til å forkomme når man har tilfeller av islamister som skyter raketter fra sykehusets parkeringsplass. Dette skjedde også i krigen mellom Irael og Libanon, da man kan se opptak av såkalte katyusha rakket ramper kjøre ut av sykehuset garasje. For deretter å fyre av sin dødelige last, og deretter kjøre inn i garsjen for å lade om igjen.

 

Forøvrig så er det meg fullstenidig likegyldig hva de driver med i midtøsten.

Lenke til kommentar
Hva er det han har sagt som har vært løgn? Kom med kilder, ellers er det bare ubegrunnete kjedelige påstander.

Herregud, dette er diskutert til det kjedsommelige i Gilbert-tråden. SMSen han sendte er f.eks. løgn.

 

I det jeg ser deg kaste sten i glasshus, mangler jeg fortsatt å se noen dokumentasjon på dette. Påstandene dine er - selvsagt - fortsatt bare påstander. Frister nesten litt å kjøre argumentasjon ala Pricks;

 

Feil.

 

Jeg har forøvrig underbygget påstandene mine, i motsettning til deg.

Inkorrekt.

 

Løgn.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar

Tviler på at en president av USA vil ha noe særlig til overs for en regjering med SV i. Forståelig nok, med deres partiprogram hvor da USA visstnok er den største trusselen mot verdensfreden.

 

Tviler på at Jensemann hadde løftet av telefonrøret om USA hadde uttalt lignende om Norge. I tillegg til at vi ikke gjorde jobben enklere for USA ved å trekke ut de som var satt til å lære opp politiet der nede.

 

Norge og nordmenn liker å ha de i kjeften men fint lite i handling. Det er ikke noe vits i å være stolt av hverken flagget vårt eller landet vårt. Gahr Støre og til dels Stoltenberg er unntaket fra regjeringens side.

 

Vi er et bedreviterland av dimensjoner. Det er ikke rart den virkelige verden ignorerer oss, det eneste de egentlig merker av oss er når vi er dritings i syden.

 

Jeg tviler på det blir noe bedre forhold når Obama sitter der, med mindre vi får hevet ut SV i år. Det er jo lov å håpe. Deres inkompetanse gjennom snart fire år har vel styrket AP såpass at de kanskje klarer seg uten.

Lenke til kommentar
Tviler på at en president av USA vil ha noe særlig til overs for en regjering med SV i. Forståelig nok, med deres partiprogram hvor da USA visstnok er den største trusselen mot verdensfreden.

 

Tviler på at Jensemann hadde løftet av telefonrøret om USA hadde uttalt lignende om Norge. I tillegg til at vi ikke gjorde jobben enklere for USA ved å trekke ut de som var satt til å lære opp politiet der nede.

 

Norge og nordmenn liker å ha de i kjeften men fint lite i handling. Det er ikke noe vits i å være stolt av hverken flagget vårt eller landet vårt. Gahr Støre og til dels Stoltenberg er unntaket fra regjeringens side.

 

Vi er et bedreviterland av dimensjoner. Det er ikke rart den virkelige verden ignorerer oss, det eneste de egentlig merker av oss er når vi er dritings i syden.

 

Jeg tviler på det blir noe bedre forhold når Obama sitter der, med mindre vi får hevet ut SV i år. Det er jo lov å håpe. Deres inkompetanse gjennom snart fire år har vel styrket AP såpass at de kanskje klarer seg uten.

Trist å si det, men mye sannhet her. :(

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Busssjåførere burde SERIØST få mer respekt for passasjerer, hvordan de kan kjøre forbi meg gang på gang ute i bittrende kulde mens jeg vinker som en gal. Blir så provosert, føler at jeg har kastet bort penger på busskortet mitt.

Lenke til kommentar
Norge hadde et greit forhold til USA under forrige AP-regjering, da Bill Clinton var president, så det er vel mest sannsynlig at det er Dubya det er noe galt med, ikke Norge.

Pinlige SV var jo ikke regjering på den tid og Norge fremsto som litt mer sympatisk ovenfor resten av verden.

Lenke til kommentar
Norge hadde et greit forhold til USA under forrige AP-regjering, da Bill Clinton var president, så det er vel mest sannsynlig at det er Dubya det er noe galt med, ikke Norge.

Pinlige SV var jo ikke regjering på den tid og Norge fremsto som litt mer sympatisk ovenfor resten av verden.

Men nå er altså Arbeiderpartiet (det samme partiet som regjerte i Clinton-perioden) sjefen i regjeringen, og statsminister Jens Stoltenberg representerer dette partiet. Hadde SV fått bestemme i viktige utenrikspolitiske spørsmål (av typen som angår USA), hadde vi vært ute av både NATO og Afghanistan, så Bush sin misnøye med Norge har nok mer å gjøre med republikanernes forakt for alt som ikke er "hard right".

 

Hvordan mener du Norge er mindre sympatisk overfor verden nå enn på begynnelsen av 90-tallet?

Endret av Spenol
Lenke til kommentar
Men nå er altså Arbeiderpartiet (det samme partiet som regjerte i Clinton-perioden) sjefen i regjeringen, og statsminister Jens Stoltenberg representerer dette partiet. Hadde SV fått bestemme i viktige utenrikspolitiske spørsmål (av typen som angår USA), hadde vi vært ute av både NATO og Afghanistan, så Bush sin misnøye med Norge har nok mer å gjøre med republikanernes forakt for alt som ikke er "hard right".

 

Hvordan mener du Norge er mindre sympatisk overfor verden nå enn på begynnelsen av 90-tallet?

Eller evt., som nevnt at SV, har definert en av Norges nærmest allierte som en trussel. Det KAN jo muligens ha noe med saken å gjøre. ;)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...