Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel en kjent sak at Israel aktivt har benyttet påstander om anti-samittisme for å undertrykke kritikk før.

 

Det jeg syns er direkte morsomt, og det må jeg få lov til å synes, er at Livnis talsmann tydeligvis mener at kritikk av Israel er det samme som å fornekte Holocaust.

 

Det er bare en ting å si om det, latterlig.

Lenke til kommentar

Jeg kan jo ikke bruke google.com slik:

 

Heisann google, kan du finne dette for meg? Å ja, du kan jo ikke snakke, jeg skriver bare inn det femti setnings lange spørmålet inn HER og trykker på søk. Takk på hjelpen på forhånd

Ses, hilsen Groffse!

 

Hva er det jeg/vi bruker diskusjon.no til?

Endret av Groffse
Lenke til kommentar

Haha. Jeg tror det ble litt misforståelse her. De første spørsmålene hadde det vært lekende lett å finne svar på selv men det eneste du ikke selv kunne finne svar på har jeg svart på...

 

Du har fått svar på alt du har lurt på, men når du ikke evner å tenke litt selv så må du tåle litt hån. This is the intarwebs.

Lenke til kommentar
Jeg tåler litt hån, men jeg har ikke fått svar på det ene spørsmålet mitt. Det kan du se litt lengre oppe, uansett så går det seg nok til, vant med det.

Takk for google.com og på gjensyn.

 

Jeg klarer virkelig ikke å finne det spørsmålet du ikke har fått svar på.

Lenke til kommentar
Det jeg syns er direkte morsomt, og det må jeg få lov til å synes, er at Livnis talsmann tydeligvis mener at kritikk av Israel er det samme som å fornekte Holocaust.

Den samme trenden ser vi jo overalt i samfunnet. Å kritisere Israel er det samme som å fornekte Holocaust, å kritisere handlingene til en farget person er det samme som å være rasist, å minne folk om at pedofili uten noen handling ikke er kriminelt og at pedofile faktisk er mennesker de også er det samme som at man er et monster som forsvarer overgrep mot barn, etc. etc.

Lenke til kommentar

Demonstranter raser mot støttemarkeringen for Israel

Politiet bruker tåregass mot motdemonstrantene under støttemarkeringen for Israel utenfor Stortinget.

 

 

1231432438879_23.jpg

 

Flere hundre demonstranter protesterer mot støtteemarkeringen for Israel som startet på Eidsvolls plass foran Stortinget klokken 17. Det er svært amper stemning på plassen, og demonstrantene kaster stein og flasker mot politiet. Litt før kl 18 kveld angrep noen av demonstrantene en buss som skulle kjøre vekk folk som hadde deltatt i støttemarkeringen. Det var i forbindelse med dette opptrinnet at politiet tok i bruk tåregassen. Det er også skutt opp fyrverkeri og det har laget mye røyk i området.

 

Store politistyrker forsøker å holde kontroll på situasjonen og har sålangt kontroll. Noen av demonstrantene er allerede fjernet med makt. Det blir kastet flasker inn blant de som markerer sin støtte for Israel, men ingen skal være truffet. Demonstrantene har satt fyr på det israelske flagget. Da politiet begynte å bruke tåregass, var det mange personer som flyktet inn i Stortinget.

 

En demonstrant ble truffet, og det brant på ryggen hans. Politiet grep straks inn med tåregass og området ble straks ryddet for folk, forteller Haugan som overvar episoden. Han så ikke hvordan det gikk med personen som ble truffet. Fordi dørene sto åpne, ble inngangspartiet til slutt fylt med så mye tåregass at man så seg nødt til å låse dørene inn til Stortinget.

Synes det er trist at denne konflikten har slike ringvirkninger i Oslo.

Lenke til kommentar

Man tyr til vold fordi man ikke liker at Israel bruker vold. Jaja, jeg vil nok mene at de som hiver ting på demonstranter bør ta seg en lang titt i speilet og tenke over hvor patetisk de opptrer. Makan til manglende respekt for ytringsfrihet og demokrati.

 

Ellers, jeg lurer på om de to eks-statsministerne og de 4 andre Stortingspolitikerne som har fått flere millioner for mye i pensjon vil bli fotfulgt av lovens lange arm slik jeg har inntrykk av at andre som får for mye er blitt. Trygdesvindlere. Hvorfor brukes ikke lignende betegnelser her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...