Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Nei, iforhold faren så er fokuset for stort. Da er det bedre å ha nok mannskap her i landet som kan forsvare landet. Jeg tenker på oljeplattformer, bevaring av kysten vår, slike ting er mye viktigere enn at vi skal passe på at folk i Irak ikke skal sprenge hverandre i hjel. Vi fant ikke masseødeleggelsesvåpen der, sorry og nå skal vi ikke plage dere mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan noe bli "for terrorfokusert"? Er det ikke viktig med et godt fokus på en av de største truslene vi står ovenfor?

Trussel og trussel. Det er alltid fare for individuelle galninger, men jeg ser ikke akkurat hvorfor det skulle foregå noen konspirasjon for å angripe Norge med terrorisme.

 

Forsvarets viktigste rolle burde utvilsomt være suveritetshevdelse.

 

Nå er det ikke alle som er enig at domestisk terrorisme er en trussel på norsk jord i det hele tatt.

Mullah Krekar?

Som er en brumlebamse, men ikke har noen grunn til å iverksette terror i Norge. Hvilken grunn skulle han i så fall ha?

Lenke til kommentar

Dette kan vi uttale oss om, da det kun blir antagelser, men jeg vil våge å påsta at selveste Mullah er farligere enn mange kanskje tror. Hva han kan finne på fra leiligheten på Tøyen er det ingen privatpersoner som vet med sikkerhet, kanskje ikke engang PST.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Advarsel! Usammenhengene rant følger:

 

Jeg vurderer å bli heavy kriminell en stund. Få meg en heftig dopvane. Hvorfor? For å få et bedre liv.

Satt akkurat og snakka med ei på msn. Hun er dømt til 19mnd fengsel for frihetsberøvelse, vold, tortur og trusler. Samt annet småtterier som bruk av narkotikiske stoffer etc. Hun sonet fem måneder før hun nå er overført til behandling. Der skal hun være til august. Har trådløst internett, tilgang til mobil 24/7, treningsrom, svømming, ridning og hun får også dekket bukplastikk på statens regning. Fotografutdanning får hun også. Dette i tillegg til slike ting som legeregninger, omfattende tannlegebehandling osv. osv. osv.

 

For å sitere henne:

"flyt soning detta"

 

På tide å bli kriminell dere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Idéen er mest sannsynleg å få henne til å verte ein velfungerande borgar etter ho kjem ut av fengslet. Betre det enn at ho etter soninga fortset med kriminalitet.

Lenke til kommentar
Idéen er mest sannsynleg å få henne til å verte ein velfungerande borgar etter ho kjem ut av fengslet. Betre det enn at ho etter soninga fortset med kriminalitet.
Joda... og sikkert vel og bra det. Men det fjerner ikke min rett til å være misunnelig på tilbudene hun får.
Lenke til kommentar
Er strengt tatt, trådløst internett, tilgang til mobil 24/7, treningsrom, svømming, ridning noe å gjøre seg kriminell for?

Alt dette har jo strengt tatt lovlydige med litt penger og gidd tilgang til. Også utdanning.

 

EDIT: Men man må jo normalt jobbe for disse godene. Og nå ser jeg litt hvorfor du er misunnelig på de som får alt dette "gratis" ...

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Tja, jeg betaler ganske mange store penger for fotoutdanningen min, og man kunne jo laget en feature om fengselslivet. Samtidig tror jeg mulighetene for å lage reportasjer fra for eksempel Balkan er heller liten. Saklig sett tror jeg nok man blir litt lei av å fotografere i et fengsel etter en stund.

 

Å fotografere kun på et enkelt sted en hel uke kan faktisk være nok i seg selv.

 

Om man klarer seg med mobiltelefon og internett er nok soning en fin ting. Men jeg hadde nok sett mørkere på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...