Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man lærer så man lever. Jeg skal prøve å briefe med uttrykket i neste familiesammenkomst. Er en haug med fotografentusiaster i familien, som gjør at jeg føler meg temmelig utenfor hver gang noen begynner å snakke om fotografering :wee:

 

Da skal jeg slå til med "Det er sykt imponerende at BT er de eneste som bruker mellomformat film" før jeg løper avgårde på do eller noe slik før det ber meg om å utdype. Alt i alt imponerende hvordan fotografering har slått an blant folk flest etter at speilrefleks ble billigere og bilder lett overføres til pc'en.

 

At alle har kamera lett tilgjengelig med mobiltelefonen er jo også et lite paradigmeskifte. Det setter i tillegg et par nye personversnspørsmål på agendaen. Kan klikke, laste opp og publisere på nett i løpet av sekunder.

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2848785.ece

 

Fra neste år blir det påbudt i alle EU-land å selge selvslukkende sigaretter. Beslutningen vil også være bindende for Norge, opplyser avdelingsleder Gunnar Wold i Direktoratet for samfunnssikkerhet til Dagbladet.

 

Han sier det er usikkert når forskriften kommer i Norge, men mener det kan skje allerede i år.

 

Påbudet om selvslukkende sigaretter betyr at det etter en overgangsperiode ikke er lov å selge andre typer sigaretter. De nye sigarettene er laget av et spesielt papir som gjør at de slukker hvis de ikke blir røyket.

 

– Mange dødsbranner skyldes sigarettrøyking. Tall tyder på at åtte til ti mennesker dør årlig i boligbranner som skyldes sigarettrøyking, sier Wold.

Undres på hvor sunne disse sigarettpapirene er...
Lenke til kommentar

Tydeligvis ikke, jeg skriver dette fra min egen Blackbird-leser.

Blackbird provides African Americans with easy access to advanced features and services, greater visibility and access to hard-to-find African-American online content and a platform for sharing their entire internet experience on the web.

Hvorfor i heite helsike trenger de et eget program? Gir ikke Firefox "easy access to advanced features and services"? De som står bak dette kan ikke skjønne mye.

La ghettifiseringen av nettet begynne.

Lenke til kommentar

Har ikke sjekket, men det er et TONN ferdiginstallerte neger-bokmerker. Blackbird har forslag uansett hva man begynner å skrive i adresselinjen. Ellers er det ikke mer nazi enn Firefox, er bare å takke nei når det tilbyr seg å være standardleser.

 

Dette er et slikt tilfelle hvor virkeligheten overgår parodiene. Jeg kommer til å flire av dette i flere uker.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...