Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets julegave til alle skeptikere:

 

Dagbladet: Snåsamann, vis hva du kan!

Dernest: Hvis det stemmer at Gjerstad kan se inn i framtida, må dette på en eller annen måte innebære at alle hendelser reelt sett utspiller seg samtidig, og at dette skjer i ulike tidsdimensjoner som Gjerstad har evner til å bevege seg imellom mentalt. En annen løsning kan være at vi styres av utenforbestemte og ikke minst høyst detaljerte skjebner som Gjerstad «ser», og som vi ikke kan fri oss fra. Dette er også en høyst sensasjonell påstand om virkeligheten. Gjerstad kan f.eks. «se» resultatet i fotballkamper. Har han vurdert å begynne med tipping?

 

:D

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å gi opp å forstå akkurat hvorfor jeg synes jula er så klein, men det kan ha noe med å gjøre at dette er den eneste tida på året hvor det av en eller annen grunn er legitimt å hisse seg opp over at man ikke har fått tak i frosne multer. Man klarer seg utmerket uten frosne multer de 364 andre dagene, det er liksom ikke det store savnet.

 

Er vi flere som jobber i dagligvarebutikk og som hater julen? :D

 

Mmm! Jobbet i dagligvarebutikk jula i fjor. Har også jobbet i platebutikk i jula. Takke meg til kontorjobb!

Jobber ikke i dagligvare, men skjøtter stundom en platebutikk som tripler omsetningen i jula uten å triple bemanningen, herlig. Var med opphavet på Ultra for noen dager siden. Fravær av kryddersild og frosne multer fikk fattern til å ramse opp ukjente profeter. Alt er liksom så nøye i jula.

Nå skal jeg spise meg kvalm på snop og prøve å bli sulten igjen til ribba. God jul. :xmas:

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Skulle handle godt inn med påleggg og skit o går. Vi har nemlig tradisjon for et koldtbord første juledag. Og så var det tomt for roastbeef som vi ALLTID har. Vet du hva min reaksjon var? "Jaja, vi får klare oss uten. Ting ordner seg likevel" Skulle ønske andre tenkte slik også.

 

edit: Forøvrrigt så oppfrodrer jeg alle til å trykke på signaturen min og tenke seg litt om i dag.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Her i gården blir det mye ringing uansett. :)

 

Min eneste levende bestemor (begge bestefedrene forsvant for flere år siden, dessverre) kommer hit i kveld, mine to eldre tanter her i byen har hverandre og mange barnebarn (men blir naturligvis oppringt like fullt), min tante i Kristiansund feirer sammen med sine barn og barnebarn (og blir ringt).

 

Tror mine julesamtaler går til venner på alle siden av Norges land, spesielt en. :)

Lenke til kommentar
Årets julegave til alle skeptikere:

 

Dagbladet: Snåsamann, vis hva du kan!

Dernest: Hvis det stemmer at Gjerstad kan se inn i framtida, må dette på en eller annen måte innebære at alle hendelser reelt sett utspiller seg samtidig, og at dette skjer i ulike tidsdimensjoner som Gjerstad har evner til å bevege seg imellom mentalt. En annen løsning kan være at vi styres av utenforbestemte og ikke minst høyst detaljerte skjebner som Gjerstad «ser», og som vi ikke kan fri oss fra. Dette er også en høyst sensasjonell påstand om virkeligheten. Gjerstad kan f.eks. «se» resultatet i fotballkamper. Har han vurdert å begynne med tipping?

 

:D

 

Festlig. :-)

Lenke til kommentar

Søstra mi fortalte meg akkurat en sørgelig historie. Hun jobber på sykehjem.

Der er det sånn at hver pasient kan invitere EN person som spiser julemiddag gratis med dem. Så ordner de slik at ingen sitter alene på et bord. Så var det en pasient som hadde fått beskjed om at en pårørende ko,. De hadde ordnet enebord til henne og besøket. Men ingen kom. Søstra mi så bare denne eldre kvinnen bli mer og mer lei seg etterhvert som hun spiste middagen sin alene på bordet. De hadde lovet å komme men ingen dukket opp. Ingen ringte. Ingen sa fra. Hun ble tvunget til å sitte der alene for seg selv.

 

De skulle vært fem på jobb men bare tre møtte opp så søstra mi fikk skikkelig dårlig samvittighet for at hu ikke fikk stilt opp mere for henne

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Søstra mi fortalte meg akkurat en sørgelig historie. Hun jobber på sykehjem.

Der er det sånn at hver pasient kan invitere EN person som spiser julemiddag gratis med dem. Så ordner de slik at ingen sitter alene på et bord. Så var det en pasient som hadde fått beskjed om at en pårørende ko,. De hadde ordnet enebord til henne og besøket. Men ingen kom. Søstra mi så bare denne eldre kvinnen bli mer og mer lei seg etterhvert som hun spiste middagen sin alene på bordet. De hadde lovet å komme men ingen dukket opp. Ingen ringte. Ingen sa fra. Hun ble tvunget til å sitte der alene for seg selv.

 

De skulle vært fem på jobb men bare tre møtte opp så søstra mi fikk skikkelig dårlig samvittighet for at hu ikke fikk stilt opp mere for henne

 

Hei du, den har du allerede posta et annet sted!

 

Men det går greit siden det er jul.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...