Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er politikere i partier både fra høyre- og venstresiden som begår lovbrudd. Høyre er det eneste store partiet som ikke er representert på listen.

Det var da litt rart. Norge 3 største parti, ingen kriminelle i sine rekker. :hmm:

Kanskje de eier media...

Husk at det er en liste over tilfeller som er kommet frem i media. Kanskje de smarte kriminelle stemmer Høyre mens de dumme som blir tatt stemmer FRP? (det var en spøk folkens...) :wee:

Jeg vet ikke helt, men jeg liker bedre en politiker som kan være dum nok til å kjøre for fort fremfor en politiker som Osmundsen og hennes kameraderi, eller Stoltenberg og alt hans hemmelighetskremmeri. Om jeg absolutt måtte velge mellom en av dem.

Men heldigvis har jeg valget å velge dem alle vekk. Jeg sitter pent og pyntelig og venter på at vi skal få vår egen Mr. Smith eller Mr. Finch. Det burde vært ulovlig å innta Stortinget før de filmene var sett. :)

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å gi opp å forstå akkurat hvorfor jeg synes jula er så klein, men det kan ha noe med å gjøre at dette er den eneste tida på året hvor det av en eller annen grunn er legitimt å hisse seg opp over at man ikke har fått tak i frosne multer. Man klarer seg utmerket uten frosne multer de 364 andre dagene, det er liksom ikke det store savnet.

Lenke til kommentar

Nei uff, nå er jeg grinch igjen. Beklager. God jul folkens. :)

En sak fra VG opplyser oss forresten om hvorfor noen av oss er mer rampete enn andre:

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=555809

Heretter kommer jeg til å påberope meg genetikk når jeg får warn.

Forøvrig så var det nytt for meg at serotonin var et gen. Er det genmanipulering når deprimerte får SSRI-medikamenter også kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å gi opp å forstå akkurat hvorfor jeg synes jula er så klein, men det kan ha noe med å gjøre at dette er den eneste tida på året hvor det av en eller annen grunn er legitimt å hisse seg opp over at man ikke har fått tak i frosne multer. Man klarer seg utmerket uten frosne multer de 364 andre dagene, det er liksom ikke det store savnet.

Er vi flere som jobber i dagligvarebutikk og som hater julen? :D

Lenke til kommentar

Er vi flere som jobber i dagligvarebutikk og som hater julen? :D

Mmm! Jobbet i dagligvarebutikk jula i fjor. Har også jobbet i platebutikk i jula. Takke meg til kontorjobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...