Simon Aldra Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Tja, som fotograf kan jeg kanskje si noe om det? Et rødt ansikt er rødt. Dersom man fargekorrigerer det kan man ende opp med et mer naturlig uttrykk, men det vil jo være å manipulere virkeligheten, og det er en del arbeid å få bare ansiktet normalt, ellers får man gjerne et ekstra gulstikk i resten av bildet. Men noe som også har en betydning er at menn som Fredriksen gjerne blir fotografert på et par meters avstand, altså snakker vi om et teleobjektiv type 70-200 som vil gi et litt tettere perspektiv. Bruk av blits kan også gjøre interessante ting med et ansikt. Det beste er nok å bruke et vidvinkelobjektiv, da får man skikkelig store neser. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hva? Er det ikke slik Siv Jensen ser ut? Neida, her har du henne på en "god dag": Endret 21. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg hadde faktisk gleden av å be med Siv Jensen ut en gang. Hun luktet gammel røyk, og takket nei. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Så.. Siv Jensen nektet deg å innvandre? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Var sikkert et spørsmål om hun ville gjøre FrP mer konservative. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Tull med toll! Jeg lo. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 hehe,den er litt kjip ja. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Det er kjempemorsomt. Men var produktet faktisk utgitt for å være en iPod? Eller var det bare en av milliarder kinesiske mp3spillere som ligner på iPod? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Det skulle vist være en falsk pod. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Tull med toll! Jeg lo. Genialt. Men det er et alvorlig poeng i denne saken. Det vi ser der, er skadelig piratkopiering. Det er slikt hardware, software, plate- og film-selskaper taper penger på. Den kommersielle piratkopieringen. Selv skal jeg starte et selskap som heter Orange, og jeg skal produsere FLAC-spilleren oPid. Den skal være svart, ha bilde av en appelsin bak, ta alt av formater, ha god lydkvalitet, bruke normale kabler og kunne brukes med Windows Explorer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hehe, den der minnet meg litt om Vollevik-taktikken. Først kom han med Chess, nå kommer han med Ludo. Det neste blir nok Yatzi, før han eventuelt tar den helt ut og går i sjakk-matt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Banksjefene har i løpet av fjoråret hentet ut mer enn 1,6 milliarder dollar - 11 milliarder kroner - i lønn, bonuser og andre velferdsgoder Med staten inne med midler legges det føringer på lederlønninger, bonuser og fallskjermer. Dette var en bevisst del av statens redningsplan.Dagbladet.no har tidligere omtalt hvordan sjefene for USAs ni største banker ankom Washington i limousin, fikk et ark stukket i hånda og klar beskjed om å undertegne redningsavtalen finansminister Henry Paulson hadde forelagt dem. Paulson har ironisk nok selv en fortid i Goldman Sachs. Bush-administrasjonens nødhjelpspakke til bankene innebærer at de kan kjøpe stemmerettsløse preferanseaksjer for 125 milliarder dollar i de ni storbankene. Hvor mye klarer Bush å rote seg opp i? Vil være artig å se hvordan historikerene kommer til å finne i lukkede dokumenter som kommer opp etterhvert.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Vet du ikke det at det er Bush personlig som står bak alt negativt i det amerikanske samfunnet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Det skulle vist være en falsk pod. Skjønner ikke helt logikken. Selv en som ikke har en Ipod selv klarer jo å se at spilleren på bildet ikke er en Ipod. Eller har Apple et eller annet patent på "sirkelutseendet"? Eller er spilleren stemplet med Ipod eller Apple et eller annet sted? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hehe, den der minnet meg litt om Vollevik-taktikken. Først kom han med Chess, nå kommer han med Ludo. Det neste blir nok Yatzi, før han eventuelt tar den helt ut og går i sjakk-matt Stordalen spiller monopol han Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Så igjen et litt eldre intervju med den godeste Bush. Det er nesten vanskelig å tro at dette ikke er en som parodierer han. Pekende fingre, snakk om å ikke fortelle hvordan fanger behandles "fordi fienden ikke skal kunne tilpasse seg", samt at han rett og slett oppfører seg som en bølle Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Om det er et faktum at det er venstresiden som pleier å være først ute med merkelappene, burde det jo være en rimelig smal sak for deg å vise til noe som beviser det da. Det er jo bare å lese f.eks. dette forumet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Om det er et faktum at det er venstresiden som pleier å være først ute med merkelappene, burde det jo være en rimelig smal sak for deg å vise til noe som beviser det da. Det er jo bare å lese f.eks. dette forumet. Det er vel kanskje det han har gjort. Faktum er at her på forumet, akkurat slik som i resten av verden, så er det tullinger på alle sider, og de er generelt sett ganske jevnt fordelt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Kan ikke gjøre annet enn å si meg enig med Alinoe. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Hvor mye klarer Bush å rote seg opp i? På hvilken måte er dette Bush sin skyld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå