Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Barn er allerede en av de mest beskyttede og priviligerte gruppene i samfunnet.

 

Dog vil jeg påstå at barn selv i Norge er den gruppen som blir mest offer for urett, mishandling, mobbing, trakkassering, misbruk og vold.

 

Siv Jensen utfordret i stortingsdebatten de andre partiene på lovfestet rett til eldreomsorg. De fikk ikke noen støtte fra de andre partiene, som brukte eldreomsorg som tema i valgkampen, og som vil ha lovfestet rett til barnehageplass.

:wallbash:

 

Er så forbannet typpisk. Store ord, liten handling. Typpisk for politikere. Fint at Jensen avslører dette. Håper en gang å se Jensen i regjeringsposisjon for å se om hun er noe bedre selv. Er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe Decline. I hvertfall er ikke Chávez høyttenking noe å basere seg på i den sammenheng.

 

Hører at man hadde problemer med å stoppe Elektron pga. dårlig vær. Pisspreik! Det finnes ikke dårlig vær. Bare dårlig klær. :huh:

 

Hva gjør man forresten om det blir krig, og man blir angrepet i dårlig vær? :ohmy:

Lenke til kommentar
JBlack vet du hvordan du ville stoppet Elektron uten å sette menneskeliv i fare?

5042775[/snapback]

Nei, hvordan ville man gjort det i godt vær?

5042826[/snapback]

 

 

I godt vær kunne en av mulighetene vært å rappelere fra et hellikopter. Som du sikkert skjønner er det farlig når bølgene er fem til ni meter høye(det er de tallene jeg har lest). Jeg tror ikke gode klær hjelper mot fem meter høye bølger og man ville som sagt ikke sette menneskeliv i fare.

Lenke til kommentar
JBlack vet du hvordan du ville stoppet Elektron uten å sette menneskeliv i fare?

5042775[/snapback]

Nei, hvordan ville man gjort det i godt vær?

5042826[/snapback]

 

 

I godt vær kunne en av mulighetene vært å rappelere fra et hellikopter. Som du sikkert skjønner er det farlig når bølgene er fem til ni meter høye(det er de tallene jeg har lest). Jeg tror ikke gode klær hjelper mot fem meter høye bølger og man ville som sagt ikke sette menneskeliv i fare.

5042849[/snapback]

Jeg vet ikke hvordan man gjør slike ting. Om man border eller skyter skudd for baugen eller omringer dem med sjøbjørner eller hva som helst. Men utsagnet "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær" burde være en indikasjon på at jeg ikke var så veldig seriøs i den posten. Eller hva? :innocent:

Lenke til kommentar

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article215893.ece

 

Hehe, hva kan man si? I første omgang så tenker man; 300 millioner for en tørrdokk? Nei like grei å la vær.

 

Men så kommer et problem...

 

Norge får fem nye sårt ettertraktede fregatter til en prislapp på 16 milliarder kroner. Blir litt dumt når dagens tørrdokker er for små til de nye fregattene.

Men hva skal man med vedlikehold.... :whistle:

Lenke til kommentar

Det har ingen ting med mannsundertrykking å gjøre, men at feministene jobber mot likebehandling, og ønsker unødig masse lover og reguleringer.

 

Når man er mot reguleringer som 40% kvinner i styret, eller at man skal skifte ut veiskilt med kjønnsnøytrale versjoner, så er det ikke fordi man er redd for undertrykking av menn. Men fordi man missliker den statlige inngripen det i første tilfelle medfører, og den unødvendige sløsingen det er å bytte ut skilt på det grunnlaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...