Dotten Skrevet 20. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2005 Barn er allerede en av de mest beskyttede og priviligerte gruppene i samfunnet. Dog vil jeg påstå at barn selv i Norge er den gruppen som blir mest offer for urett, mishandling, mobbing, trakkassering, misbruk og vold. Siv Jensen utfordret i stortingsdebatten de andre partiene på lovfestet rett til eldreomsorg. De fikk ikke noen støtte fra de andre partiene, som brukte eldreomsorg som tema i valgkampen, og som vil ha lovfestet rett til barnehageplass. Er så forbannet typpisk. Store ord, liten handling. Typpisk for politikere. Fint at Jensen avslører dette. Håper en gang å se Jensen i regjeringsposisjon for å se om hun er noe bedre selv. Er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Decline Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 USA: Ny krig? http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/21/447098.html Venezuelas president Hugo Chávez sier at hans regjering forbereder seg på en mulig amerikansk invasjon. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Neppe Decline. I hvertfall er ikke Chávez høyttenking noe å basere seg på i den sammenheng. Hører at man hadde problemer med å stoppe Elektron pga. dårlig vær. Pisspreik! Det finnes ikke dårlig vær. Bare dårlig klær. Hva gjør man forresten om det blir krig, og man blir angrepet i dårlig vær? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 JBlack vet du hvordan du ville stoppet Elektron uten å sette menneskeliv i fare? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Torpedeoer. Der Lüsnung. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 JBlack vet du hvordan du ville stoppet Elektron uten å sette menneskeliv i fare? 5042775[/snapback] Nei, hvordan ville man gjort det i godt vær? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 JBlack vet du hvordan du ville stoppet Elektron uten å sette menneskeliv i fare? 5042775[/snapback] Nei, hvordan ville man gjort det i godt vær? 5042826[/snapback] I godt vær kunne en av mulighetene vært å rappelere fra et hellikopter. Som du sikkert skjønner er det farlig når bølgene er fem til ni meter høye(det er de tallene jeg har lest). Jeg tror ikke gode klær hjelper mot fem meter høye bølger og man ville som sagt ikke sette menneskeliv i fare. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Dårlig vær som økte risikoen for tap av menneskeliv til et ikke akseptabelt nivå kanskje? Bare det å sette ute en sjøbjørn i 8-9 meter høye bølger er en ganske stor risiko. En risiko som ikke eksisterer i 1 meter høye bølger. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 JBlack vet du hvordan du ville stoppet Elektron uten å sette menneskeliv i fare? 5042775[/snapback] Nei, hvordan ville man gjort det i godt vær? 5042826[/snapback] I godt vær kunne en av mulighetene vært å rappelere fra et hellikopter. Som du sikkert skjønner er det farlig når bølgene er fem til ni meter høye(det er de tallene jeg har lest). Jeg tror ikke gode klær hjelper mot fem meter høye bølger og man ville som sagt ikke sette menneskeliv i fare. 5042849[/snapback] Jeg vet ikke hvordan man gjør slike ting. Om man border eller skyter skudd for baugen eller omringer dem med sjøbjørner eller hva som helst. Men utsagnet "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær" burde være en indikasjon på at jeg ikke var så veldig seriøs i den posten. Eller hva? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article215893.ece Hehe, hva kan man si? I første omgang så tenker man; 300 millioner for en tørrdokk? Nei like grei å la vær. Men så kommer et problem... Norge får fem nye sårt ettertraktede fregatter til en prislapp på 16 milliarder kroner. Blir litt dumt når dagens tørrdokker er for små til de nye fregattene. Men hva skal man med vedlikehold.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/article478871.ece Får lyst til å grine Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Det er bare vanvittig trist Lenke til kommentar
Decline Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Sykt. Litt spesielt at han bestefaren får strø rundt seg med hakekors og propaganda overalt omtrent uten reaksjoner... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Sykt. Litt spesielt at han bestefaren får strø rundt seg med hakekors og propaganda overalt omtrent uten reaksjoner... 5047352[/snapback] Ikke mer sykt enn at du kan spre rundt deg så mange sigder og hamre du bare vil. Eller røde flagg for den saks skyld. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1140587.ece Greit at det tas take i andre veien også, selv om det ikke er så ofte. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1140587.ece Greit at det tas take i andre veien også, selv om det ikke er så ofte. 5047678[/snapback] Jeg synes det bare er latterlig. Hvor politisk korrekt skal man egentlig være? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Det handler om lovverk og ikke politisk korrekthet... Er jo alltid ramaskrik her på forumet når det er "mannsundertrykking". Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Det handler om lover som er begrunnet i politisk korrekthet. Og jeg kan ikke si jeg er enig med deg i at det pleier å bli ramaskrik over mannsundertrykking. Verken her eller noe annet sted. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Å? Det jo ukentlig noen "jeg-hater-feminister"-tråder her på PRS-forumet. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 Det har ingen ting med mannsundertrykking å gjøre, men at feministene jobber mot likebehandling, og ønsker unødig masse lover og reguleringer. Når man er mot reguleringer som 40% kvinner i styret, eller at man skal skifte ut veiskilt med kjønnsnøytrale versjoner, så er det ikke fordi man er redd for undertrykking av menn. Men fordi man missliker den statlige inngripen det i første tilfelle medfører, og den unødvendige sløsingen det er å bytte ut skilt på det grunnlaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå