JuGeun Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Pricks mener folk lyver og er uredelige når de mener en økning av oljepengebruk på 30 mrd mer enn andre partier (en økning på over 30 prosent) er "mye mer". Da er det jammen lett å bli tatt i løgn. Nyeste fra Siv Jensen: Det er nok heller ikke avholdsfolk som er flinkest til å vurdere hvilken skjenkepolitikk som er riktig Altså kan ikke avholdsfolk mene noe om skjenkepolitikk. Per Sandberg har derfor meget stort grunnlag for å uttale seg om alkoholpolitikk, mens Jan Bøhler har lite. Jeg har hørt rykter om at FrP har tatt denne logikken et skritt videre, og outsourcet sin narkotikapolitikk til plata. Hvorfor skal nyktre mennesker utforme ruspolitikk? Narkomane er naturligvis flinkest til å vurdere hvilken narkotikapolitikk som er riktig. Endret 16. desember 2008 av Cybbe Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hvis man vil misforstå budskapet, Cybbe, så greier det man alltid. Det kommer sterke reaksjoner fra fagmiljøet mot denne kronikken nå. <a href="http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2827353.ece" target="_blank">http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2827353.ece</a> Syntes ytringsfrihet er en fin ting. Da blir det mye lettere å skille idiotene fra alle andre. Endret 17. desember 2008 av monzilla Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 http://www.side2.no/kjendis/article2475785.ece Denne saken ligger i skrivende stund som en av toppsakene på nettavisen. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=538998 Dette er en av toppsakene til VG. På dagbladet vet jeg ikke hvilke av linkene jeg skal linke til. Står det virkelig så dårlig til med norsk presse? Jeg kjenner jeg blir flau her jeg sitter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Dust! Jeg skulle akkurat til å linke til Adolf-historien. Slått på målstreken igjen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gjett om han bytter navn når han blir stor. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Du ser drap i øynene til den gutten der ja. Han blir massemorder. (Stakkars gutt. Tenk å bli oppkalt etter en av de verste massemorderne i moderne tid...) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva som skjer med et barn døpt Adolf Hitler vil jeg ikke si er helt uinteressant, men at lille Marius har en dyr jakke? Dubya tee eff. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Foreldrene virker overrasket over all kontroversen rundt treåringens navn. Er de HELT idioter? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 4000 for en jakke? Velkommen til Bærum. Så senasjonelt er det. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fy faen for en uinteressant sak. La nå gutten få ha jakka si i fred. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det sier jeg og! Hvilken jakke sønnen til Mette-Marit har på seg, er det virkelig en nyhet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 De håper sikkert at noen hisser seg opp over at kronprinsparet ikke går foran med et godt eksempel og handler på Fretex. 4000 for en jakke er da ikke så dyrt heller. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Renta ned med 1,75 prosentpoeng VG Sentralbanksjef Svein Gjedrem valgte å dra skikkelig til på dagens rentemøte i Norges Bank, og satte ned styringsrenta med hele 1,75 prosentpoeng. Det er like mye som den svenske sentralbanken satte ned med for to uker siden. Det var ikke forventet at Gjedrem skulle sette ned renta med så mye som 1,75 prosentpoeng, sier Harald Magnus Andreassen, sjeføkonom i First Securities, til Dagbladet.no. De fleste viste vell at renten skulle bli satt ned ettersom Amerika dro på skikkelig? Men så mye? Forventet? Endret 17. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg trodde forresten at Adolf Hitler var et "ulovlig" navn? Og at de ikke var mulig og kalle barna sine slike navn?! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg trodde forresten at Adolf Hitler var et "ulovlig" navn? Og at de ikke var mulig og kalle barna sine slike navn?! Hehe, du har peiling på navnelovgivningen i USA? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er defor jeg spør da Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 USA er jo et common-law land, og har hvertfall veldig lav terskel for navneskifte, så det er nok ikke særlig strengt. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hvorfor er det slik at folk som uttaler seg negativt om FRPs politikk alltid får "venstreraddis" eller "kommunist" slengt etter seg, og aldri får noen tilsvar på kritikken? Svaret gir jo seg selv da; i og med at det er adskillig enklere for dem å ta spilleren framfor ballen, så gjør de nettopp det. Dessuten er det mange av disse folka som verken har evne til, eller ønske om, noen konstruktiv debatt, allikevel, så den mest lettvinte måten å håndtere dem på, er egentlig bare å ignorere dem, og la dem sabotere seg selv (og saken sin) på egen hånd, noe overdreven bruk av merkelapper, kombinert med en del andre særtrekk og ved dem, nødvendigvis er nødt til å føre til. ... uten at noen av dem virker nevneverdig brydd av den grunn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Saksøker 24 selskaper for global oppvarming Har ikkke store kommentaren til det. Bare tenkte det var verd å nevne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå