Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror flammekastere er formidable våpen når det gjelder crowd control. Du løper som regel når noen prøver å blåse flammer på deg.

Som regel ja. Hva med de stakkarne som ikke rekker å løpe bort, eller ikke ønsker det. Skal de tennes på? Hva vil da skje når de løper i panikk rundt og uheldigvis antenner flere mennesker?

 

Hva skjer med å ta ting så bokstavelig?

 

Jeg mener, det kommer selvsagt an på hvor mange denne militærtroppen var, men om de faktisk hadde gått skikkelig inn for å hente de angivelige tyvene, så ville det gått. Men jeg er nok naiv.

Så de skulle altså ikke sprengt seg frem? Er tung skyts å løfte alle menneskene pent til side og redde de som blir lynsjet?

Lenke til kommentar
Så de skulle altså ikke sprengt seg frem? Er tung skyts å løfte alle menneskene pent til side og redde de som blir lynsjet?

Gidd a.

Om man hadde blitt siktet på med et brukbart maskingevær eller noe lignende, så ville de fleste flyttet på seg.

 

Såklart er dette bare noe jeg tror, jeg har ingen dekning for å si at det var dette som ville skjedd. Jeg forstår det, om militærtroppen var i dundrende mindretall og mobben hadde brukbare våpen, at de kanskje var redde for å bli en del av de som ble lynsjet selv.

 

Hvorfor er folk så opptatte av å finne den minste lille ting å kommentere på? Og særlig ta den tonen til slutt, durgis, er helt unødvendig. Synes nå bare jeg, det er vel flere som deg på dette forumet.

 

Redigerte litt quotes.

Endret av Faces Down
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...