Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Selv i gamle Think er det strømmåler, så tror ikke man skal bekymre seg for å plutselig gå tom for strøm. Nå begynner forsåvidt el-biler å bli ganske bra, f.eks. Tesla Roadster virker som en rå doning. Så forsåvidt en slik når jeg svingte innom Google i Silicon Valley forrige måned, der hadde de også lagt til rette for lading av el-biler på parkeringsplassen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt, diverse miljøbiler er påtenkt mildt bruk, som i storbyer og pendling. Vi har kommet ganske langt med elbiler, men personlig synes jeg det blir mye enklere å ha en bensin/dieselbil som man kan bruke overalt, og da får egentlig mangelen på avgiftsreduksjoner heller være.

 

Miljøvennlige biler kommer garantert til å bli mer utbredt enn de er nå, men vi har en god del utvikling til før vi kan tenke på å nå det målet.

Lenke til kommentar

Det der er rett og slett for dårlig av foreldrene. Skjønner ikke at folk fra 12-års alderen får frie tøyler til å spille så mye de vil. Spill som WoW er farlige. Lurer på hvor mye slike spill koster det norske samfunnet hvert år. Folk som blir sittende inne og spille fremfor å være ute og gjøre noe nyttig. Enten det er jobb eller skole. Bare i min vennekrets kan jeg nevne minst 6-7 som har havnet på "kjøret" på det spillet der. Og her snakker vi folk, alle opp i 20-årene. Lurer på hvordan det er med den yngre garde.

Lenke til kommentar

For å bruke et området som Sør-Italia som et eksempel.

 

Italia er et land som preges av mye ulovlig innvandring, sikkert noen av dere som har fått med seg at nesten alt Italia har prøvd mot dette så griper FN eller EU inn og kaller det landet rasister. Hva kan land som Italia, Spania, Frankrike osv gjøre for å kunne rydde opp og beskytte sine egne? Egentlig ingenting. (Selv om det sikkert går en del båter i bunn uten at noen av landene har "sett" det)

 

Sør-Italia lider av en god del innvandring. Og for å ta som en av innbyggerne sier, "det er bare å ta tak i en som er utenlandsk", for sjansen for at han er ulovlig er 70-80%, og det betyr at han ikke har penger, og når mafiaen da tilbyr, alt fra 1000-100000kr muligens mer, for et drap så gjør dem det.

 

I dag så anslår man at Camorra'n og det sicilenske mafiaen tjener rundt 900 milliarder kun i Italia. Og da man vet at dem har tilknytning til nesten hele verden, så kan vi lite gjøre. En ting er sikkert, er at nå som finansekrisen er her så vil butikker, firmaer osv lett bøye seg for litt penger fra mafiaen hvor som helst.

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar

Nå synes jeg det er greitt å få frem at regnskogen i Brasil faktisk ikke trues av at du skriver ut en side eller to for mange. Det er kanskje enkelte som faktisk går rundt og tror det.

 

For å komme tilbake på det opprinnelige temaet. Jeg ser at det er to ganske like sider for å reservere seg mot katalog.

https://www.gulesider.no/catalogreservation/

https://login.gulesider.no/catalogreservati...ndex.c?theme=dd

 

Vet ikke om de går mot samme database. Men det er iallefall de samme folka (Eniro) som står bak begge katalogene.

 

Edit: Nå ser jeg at det bare står "theme" på den ene så da er det vel Eniro som har tabbet seg ut og du skal ikke få Ditt Distrikt.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Da venter du til jeg har fått svar på spørsmålet mitt og skriver det du nettopp gjorde etterpå. Ikke påpek faktafeil i noe du skjønner ikke er ment å være fakta.

Hvorfor har det om jeg svarer før eller etter noe å si? Denne tråden heter vel "Såpeboksen" for en grunn? :p

 

Har forøvrig skrevet et svar på spørsmålet ditt lenger opp nå.

Lenke til kommentar

Nå har jeg undersøkt enda mer og funnet ut at det ser ut som det faktisk er to ulike reservasjonssider. Les mer her: http://eniro.no/no/Norge/Kontakt/Katalogreservasjon/

 

Nå har jeg registrert meg på telefonkatalogen. Så gikk jeg til Ditt Distrikt sine sider, og der står det nå at jeg ikke har reservert meg mot noen ting. Så man må faktisk reservere seg mot begge deler separat. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...