Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Når vet vi om dyret faktisk gjør det?

Eller skal vi bare ta en kalkulert antagelse om at dyret finner det greit, hvis instinkt for å knulle er å forplante seg videre og ikke fylle opp musa på ei kjerring.

Ståtiss er et godt tegn. Det funker ihvertfall på meg.

 

En liten digresjon: Burde vi også forby "manuell" ekstraksjon av sæd fra avlsokser? Det fungerer tross alt på samme måte, og de kan jo tydeligvis få varige skader av å bli seksuellt opphisset på "unaturlig" vis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor logret bikkjen?

 

Pga den fikk seg eller pga den fikk oppmerksomhet?

Bikkjer har ingen annen grunn for å ha sex med hverandre enn å forplante seg. Ikke for stimuliens skyld.

Videre vet vi heller ikke om den logret pga atferdtrening.

Vi vet at nytelse brukes som en biologisk mekanisme for å oppmuntre til forplantning. Det fungerer på samme måte på de fleste dyr som på mennesker.

 

Jeg vet faktisk ikke om de jentene jeg har hatt sex med liker det heller. Kroppsspråk tyder på det, og det har til og med hendt at jeg har blitt fortalt det direkte, men det kan jo faktisk hende at de simulerte og løy for å ikke såre meg, for eksempel.

 

Min erfaring sier at hvis jenter absolutt ikke vil ha sex, så sier de nei, snur ryggen til (nei, det er ikke en invitasjon til å putte den i rumpa :whistle:), eller "simulerer" hodepine. Skulle jeg allikevel prøve, regner jeg med at signalene blir noe tydeligere. Så, kall meg gal, men jeg tror faktisk det gjelder for de fleste dyr også.

 

Om man må binde dyret fast for ikke å miste tissen, så er det et bra hint på at det ikke er helt enig. Men hvis dyret bare tar imot, "simulerer" nytelse, aktivt er med selv, eller i det helle tatt gjør hele "jobben" selv, så er det etter min mening et bra nok tegn på at det er greit.

Lenke til kommentar
Vil stoppe Ryanairs vågale pikekalender

 

"- Selskapet angriper arbeidende kvinners verdighet, spesielt de kabinansatte, ved å presentere stereotype bilder som de har brukt årevis på å kjempe mot, sa en talsmann for FACUA."

 

Ja, hvis man ser nøye etter ser man en fotlenke som brukes for å tvinge damene til dette. :roll: Latterlig rett og slett.

Ett poeng kan jeg si meg enig i: Det er ingen menn i kalenderen eller tilsvarende kalender med menn, hvilket betyr at kvinner og homofile menn ikke har noe "tilbud". Dermed diskriminerer man mot drøye 50% (?) av befolkningen.

Lenke til kommentar
Ett poeng kan jeg si meg enig i: Det er ingen menn i kalenderen eller tilsvarende kalender med menn, hvilket betyr at kvinner og homofile menn ikke har noe "tilbud". Dermed diskriminerer man mot drøye 50% (?) av befolkningen.

Forsåvidt enig, men dette er jo en kalender som skal inneholde bilder av damer og ikke menn. Da kan de heller lage en annen kalender bestående av menn. Det er litt dumt å møte opp hos en amcar-klubb med en Fiat ...

Lenke til kommentar
Avsindige bensin priser!

 

Det er ikke så lenge siden bensinprisen steg og 98 blyfri kostet over 11kr literen. Dette førte jo til evindelig klaging og landesorg. Men det varte ikke lenge, vi fant oss i det og levde videre. Politikerene vant igjen med avgiftsøkningene sine. Jeg hadde blitt vant til å betale 11,36kr literen hos den lokale ESSO stasjonen.

 

 

En liten skildring fra kvelden den 16/7-05.

I går kveld kom jeg fra en kompis langt utpå landet. Tanken var nesten tom. 23.40 viste klokka. ESSO stenger 24.00. Det var 5 minutt til jeg var på ESSO. Steike for en beregning tenkte jeg. Nå får jeg både pølse og bensin..... Når jeg ankom ESSO stilte jeg meg opp ved siden av den pumpa jeg alltid bruker. Jeg begynnte å fylle, som regel står jeg å ser på hvordan kronene flyr på pumpa (som er noe av det tristeste som finns til tider). Men denne gangen sto det et par rånere lengre borte og fløytet i takt med musikken, så jeg ble litt fasinert av det. Klikk! Tanken var full. Grøss tenkte jeg da jeg så på pumpa. Har bensinprisen steget?Så tenkte jeg ikke mer på det og gikk inn for å betale, og handle litt stasj. Når jeg kom ut så jeg på kviteringa, 11,73kr for literen! Jeg holdt på å segne om! Slutt.

 

 

 

Nå koster det alså 11,73kr literen for 98 blyfri her jeg bor. (Lødingen i Nordland)

Det skal visst være enda dyrere lengre nord, så det er sikkert noen som betaler 12kr en plass. Det er jo helt avsindig! Bensinprisen har steget med 37 øre over natta! Hvis det blir verre nå, må jeg selge innbo og pc.

 

Min personlige mening er at man kan øke bensinprisen i oslo-gryta og andre tettbebygde strøk der det er så gode kollektiv tilbud at man ikke trenger bil. Så kan de senke prisen i distriktene, der det er elendige kollektiv tilbud og man er avhengig av bil for å komme seg i mellom.

 

 

Mosomt at du nevner det der lenger inn over i landet er det drit dyrt med bensin fordi den blir fraktet så langt. Her i sommer ferien var vi på tur et eller annet sted husker ikke hvor. Der måtte vi betaler 16kr for 1 liter blyfri 95 og vi fylte 60l betalte 960kr

Lenke til kommentar
Mosomt at du nevner det der lenger inn over i landet er det drit dyrt med bensin fordi den blir fraktet så langt. Her i sommer ferien var vi på tur et eller annet sted husker ikke hvor. Der måtte vi betaler 16kr for 1 liter blyfri 95 og vi fylte 60l betalte 960kr

Du fikk med deg at posten du quotet er fra 2005? :p

 

Nå koster den forøvrig 10,- her, og jeg er storfornøyd :)

Lenke til kommentar
Vil stoppe Ryanairs vågale pikekalender

 

"- Selskapet angriper arbeidende kvinners verdighet, spesielt de kabinansatte, ved å presentere stereotype bilder som de har brukt årevis på å kjempe mot, sa en talsmann for FACUA."

 

Ja, hvis man ser nøye etter ser man en fotlenke som brukes for å tvinge damene til dette. :roll: Latterlig rett og slett.

Ett poeng kan jeg si meg enig i: Det er ingen menn i kalenderen eller tilsvarende kalender med menn, hvilket betyr at kvinner og homofile menn ikke har noe "tilbud". Dermed diskriminerer man mot drøye 50% (?) av befolkningen.

Men kvalifiserer det virkelig til begrepet "diskriminering" når man avstår fra å produsere noe fordi man ikke tror det er marked for det? Jeg vil anta at begrunnelsen om å ikke lage en kalender med lettkledde menn var en økonomisk en, hvor man ikke anser produksjon som lønnsomt totalt sett. For å ta en parallel: Selv om det finnes langt færre klesbutikker for menn enn for kvinner vil ikke det si at menn diskrimineres?

Lenke til kommentar
Så noen forresten Torsdagsklubben i går? Var det satire, eller var Otto virkelig sinna? Han er jo som kjent godt plantet på venstresiden, men måten han fremla "talen" virket det jo som han harselerte med idiotiske karikaturer av partiet.
I lys av dagens monolog og det han har fremført tidligere antar jeg at det er harselas. Otto kommer med synspunkter som fins i samfunnet vårt, men overdriver dem kraftig. Slik jeg ser det setter han synspunkter på spissen så de fremstår sm urimelige. Du kan høre akkurat det samme i diverse medier, men da gjort mer spiselige og kamuflerte for publikum.

 

Nå vil jeg ikke tillegge en komiker noe mer samfunnsansvar enn å underholde. Men om han har noe budskap så er det sutring og fordommer han vil til livs, ikke politiske partier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...