Astralnoise Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det kan jo hende de skulle ha en rekke helt rene rom som måtte desinfiseres med hydrogencyanid hver dag Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nå ble det vel vanskeligere enn noensinne å "bevise" at jødeutryddelsen aldri fant sted. Har du spurt David Irving? Du får sjansen til og spørre når han kommer til Lillehammer. Vil man kverulere så sier ikke tegningene mer enn at de hadde planer om å bygge noe, ikke om planene ble gjennomført, hva planene innebar ei heller hva som skjedde om planene ble realisert. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vil man kverulere så sier ikke tegningene mer enn at de hadde planer om å bygge noe, ikke om planene ble gjennomført, hva planene innebar ei heller hva som skjedde om planene ble realisert. Flere konspirasjonsteorier? Burde falle i god smak for mange av brukerne for forumet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det kan jo hende de skulle ha en rekke helt rene rom som måtte desinfiseres med hydrogencyanid hver dag Her lukter jeg penger å tjene for en som skriver en gjør-det-selv bok! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vil man kverulere så sier ikke tegningene mer enn at de hadde planer om å bygge noe, ikke om planene ble gjennomført, hva planene innebar ei heller hva som skjedde om planene ble realisert. Flere konspirasjonsteorier? Burde falle i god smak for mange av brukerne for forumet. true taht Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tja, dette er bare spill for galleriet. Det som er spill for galleriet er dine utfall her, i og med at det nettopp er de du støtter som står for grusomhetene Obama har sagt han skal ta seg av. Vil man kverulere så sier ikke tegningene mer enn at de hadde planer om å bygge noe, ikke om planene ble gjennomført Stemmer leiren som ble bygget overens med tegningene da? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tja, dette er bare spill for galleriet. Det som er spill for galleriet er dine utfall her, i og med at det nettopp er de du støtter som står for grusomhetene Obama har sagt han skal ta seg av. Den var dyp Skjønte dog ikke hva du mente. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tja, dette er bare spill for galleriet. Det som er spill for galleriet er dine utfall her, i og med at det nettopp er de du støtter som står for grusomhetene Obama har sagt han skal ta seg av. Den var dyp Skjønte dog ikke hva du mente. Vi er nok fler som lever i jublende uvisshet her. Kanskje Pricks har lyst til å utdype... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Spørsmålet, Roberteh, siden du tror obama lyver om å skulle avvikle guantanamo er vel dette: Er det verre å lyve om å skulle vende tilbake til å respektere menneskerettighetene enn det er å lyve om å bryte dem in the first place? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tja, dette er bare spill for galleriet. Det som er spill for galleriet er dine utfall her, i og med at det nettopp er de du støtter som står for grusomhetene Obama har sagt han skal ta seg av. Den var dyp Skjønte dog ikke hva du mente. Du mener at Obamas utspill er "spill for galleriet". Jeg mener at dine kommentarer her bare er spill for galleriet. Du angriper Obama samtidig som du støtter motparten, som har satt i gang alt Obama vil ta seg av. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Aha! Vel jeg støttet McCain og republikanerne og mener vi må bli i Irak til løsninger er innen rekkevidde om ikke militært så politisk. Når det gjelder Guantanamo Bay Naval Station, tror jeg ikke på Obama når han sier at denne kan legges ned. Ikke uttalt at jeg ikke vil legge den ned, men er bare ikke med på hylekoret som sier at Obama er løsningen på alle problemer. Vi har ingen indikasjoner på at Obama faktisk vil ta seg av noe som helst da han har ikke fått prøvd seg enda. Velger og være skeptisk til det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Over til mer hjemlige forhold. Frp stjal Ap-slagord Frp mener Ap har glemt sitt gamle slagord, og presenterer i dag sitt alternative budsjett med det på forsiden - sammen med statuen som representerer partiets storhetstid. Slagordet «Hele folket i arbeid» var Arbeiderpartiets slagord i 1933, da den store depresjonen hadde ført til at arbeidsledigheten var svært høy - langt høyere enn i dag. Men da Fremskrittspariet onsdag la frem sitt alternative statsbudsjett, var det med det historiske Ap-slagordet på forsiden. Sammen med arbeiderstatuen på Youngstorget, også den et sterkt Ap-symbol, prydet det hele førstesiden på budsjettforslaget. Synes dere at resirkulering av slagord er greit, eller vitner dette om latskap, latterliggjøring og posisjonering? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det blir bare så ufattelig bunnløst å ha slagordet "Hele folket i arbeid" når landet så godt som ikke har arbeidsløshet. Det bevitner at det nødvendigvis ikke er realiteten som er det viktigste å fremheve, heller skape en popualistisk illusjon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette er litt som om Arbeiderpartiet skulle publisere et valgprogram med bilde av Kåre Willoch og "Det er viktig at vi nu holder oss til en ansvarlig økonomisk politikk." var skrevet med lyseblå bokstaver under nevnte bilde. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Eller at SV går til valg neste år med kampropet "Nu går alt så meget bedre!" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Dette er litt som om Arbeiderpartiet skulle publisere et valgprogram med bilde av Kåre Willoch og "Det er viktig at vi nu holder oss til en ansvarlig økonomisk politikk." var skrevet med lyseblå bokstaver under nevnte bilde. Jeg hadde funnet det underholdende, om ikke annet. ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Svært, svært underholdende. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 FrP "forklarer" dette ved at de nå skal ta opp alle de gamle kampsakene til AP og bli det nye Arbeiderpartiet. Tror dere på det? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Velger og være skeptisk til det motsatte er bevist. Du er ikke skeptisk - du velger å tro det motsatte. Det er ganske stor forskjell. Jeg er ikke skeptisk til Gud - jeg velger å ikke tro på Gud. Altså er jeg ikke agnostiker - jeg er ateist. Endret 12. november 2008 av rikspøbel Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det og være "skeptisk" og ikke ha "noen tro på", henger da ganske nøye sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå