Crossfire Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Denne er egentlig poster i feil kategori, men la gå. CNN sender live her (klikk "Live video"), hvis ikke dette faller i smak, sender TV2 nyhetskanalen live på nettet, det gjør også NRK. Mange muligheter Takker Blir spennende greier. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 - Frp-leder tappet bestemors konto Der "Frp-leder" er en eller annen lokalpolitiker i en liten landsby et eller annet sted? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 - Frp-leder tappet bestemors konto Der "Frp-leder" er en eller annen lokalpolitiker i en liten landsby et eller annet sted? Hvorfor er det alltid Frp'ere som gjør slikt? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 - Frp-leder tappet bestemors konto Der "Frp-leder" er en eller annen lokalpolitiker i en liten landsby et eller annet sted? Hvorfor er det alltid Frp'ere som gjør slikt? Det er det ikke. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er det ikke. Opplever det som en god hovedvekt av Frp'ere blant politisk engasjerte som stikker hode sitt frem når det nomineres til "gjør-dumme-ting" prisen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GRATTIS MED NY PRESSIDENT A FOLKENS!!!! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Unge Høyre lokker med alkohol Slik de skaffer medlemer? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Unge Høyre lokker med alkohol Slik de skaffer medlemer? Sikkert bare nok en løgn. Avventer til jeg hører fra UH selv sier. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GRATTIS MED NY PRESSIDENT A FOLKENS!!!! Faen ikke mye og gratulere for... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GRATTIS MED NY PRESSIDENT A FOLKENS!!!! Faen ikke mye og gratulere for... 1: Helt enig2: MEN, når man tenker på alternativet... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heller McCain og Palin en dette Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og igjen klarer du ikke si noe om hvorfor. Skuffende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Deg (og et mindretall) om det, heldigvis. red:Bramle da, er ikke det åpenlyst? Tenk å ha en amerikansk president som ikke er for å uprovosert krige mot alle som har olje, som har noe imot at innbyggerne dør fordi de ikke har råd til helsetjenester, som kan finne på å la folk med et par hundre millioner i inntekt betale skatt, og mange flere slike vederstyggeligheter. Og it tillegg er han ikke hvit! Ik!. :O Endret 5. november 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Heller McCain og Palin en dette Forøvrig så er jeg posistiv til at Obama gir en rekke løfter til det amerikanske folk i sin tale, siden dette forplikter. Om han ikke oppfyller dem, så får han ikke mer enn fire år og det vet han. Obama er en bemerkelsesverdig smarting, det gjenstår å se om han kan klare å hele amerikas skadede demokrati. Endret 5. november 2008 av Alastor Fjernet unødvendig kommentar. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 GRATTIS MED NY PRESSIDENT A FOLKENS!!!! Gratulasjoner til hele verden! Det jeg har hørt av Obama direkte gjennom taler lover svært bra. Han er en mann med gode verdier slik jeg vurderer det. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Unge Høyre lokker med alkohol Slik de skaffer medlemer? Sikkert bare nok en løgn. Avventer til jeg hører fra UH selv sier. At ungdomspartiene bruker alkohol som vervepremie er hverken hemmelig eller nytt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Unge Høyre lokker med alkohol Slik de skaffer medlemer? Sikkert bare nok en løgn. Avventer til jeg hører fra UH selv sier. At ungdomspartiene bruker alkohol som vervepremie er hverken hemmelig eller nytt. Sant. Jeg veit at SU og RU har strenge regler om alkoholfri arrangementer, men tror de er de eneste. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er så bra når noen (les: et feit kvinnemenneske) kommer med jakke for å dekke til læreren som driver med striptease. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 At ungdomspartiene bruker alkohol som vervepremie er hverken hemmelig eller nytt. Tja. Det er viktig å skille mellom hvorvidt det inntas alkohol på arrangementet eller i ettertid. Her er ikke alle like flinke til å se forskjellene. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 At ungdomspartiene bruker alkohol som vervepremie er hverken hemmelig eller nytt. Tja. Det er viktig å skille mellom hvorvidt det inntas alkohol på arrangementet eller i ettertid. Her er ikke alle like flinke til å se forskjellene. Så lenge det blir konsumert alkohol og av mindreårige i samvær med et lokalpolitisk ungdomsparti så er det prinsippielt et fett om det skjer på selve arrangementet eller like etterpå. Alkohol blir brukt, sikkert mer bevist blant noen enn andre. Hvorvidt det oppfattes som galt eller ikke er en helt annen sak, men alkohol blir brukt for å gjøre laget mer spennende. Og hva UH angår så fra tiden jeg var ungdompolitisk aktiv så var det UH som hadde de beste festene, helt til Fpu kom til stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå