Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har egen billettpris for Frp-velgere

 

Ifølge Adresseavisen opererer nemlig teateret med tre ulike billettpriser: Én for voksne (260 kroner), én for barn og andre med rabatter (220 kroner) - og én helt egen pris for «Fremskrittsparti-sympatisører». Sistnevnte kommer seg på hele 1629 norske kroner.Differansen mellom beløpet og en vanlig voksenbillett vil ifølge plakat-teksten «tilbakebetales til den norske stat».

:!:

Lenke til kommentar

Begynner å bli dårlig bare folk nevner FRP for tiden. Ikke fordi jeg misliker partiet noe særlig (ikke mer enn jeg misliker de fleste partier, negativ som jeg er). Men det er fryktelig mange som virker å ha enten komplekser eller fascinasjon med partiet her ved universitetet. Eneste partiet som blir nevnt i oppgaver man får, dras stadig frem av forelesere. Nevnes i nyere faglitteratur som eksempel mer enn noe annet osv.

 

*furte*

Lenke til kommentar
Jeg føler meg nesten litt marginalisert som hvit heterofil mann i 20-åra.

Seriøst? Ingen er mer priviligert enn hvite heterofile menn. Som hvit heterofil mann er du født på livets solside.

 

Slik har det ikke alltid følt det. Livets solside er oppskrytt og ikke-eksisterende om oppveksten ikke reflekterer det vet du. Men siden jeg er en hvit heterofil mann har jeg vel levd et fantastisk liv hittil, og ting kan kun bli bedre?

Lenke til kommentar
Jeg føler meg nesten litt marginalisert som hvit heterofil mann i 20-åra.

Seriøst? Ingen er mer priviligert enn hvite heterofile menn. Som hvit heterofil mann er du født på livets solside.

 

Jeg rangerer attraktive jenter i alderen 16-35 år som de mest priviligerte, uavhengig av hudfarge. Der snakker man om å få ting servert til tider, i hvert fall i Norge. Er det snakk om en smarting i tillegg så er verden for ens føtter. Med mindre noen av dem velger å få barn i perioden, vel å merke.

 

Jeg har brukt 29 år av mitt liv til å søke etter den påståtte kvinnediskrimineringen. Ikke sett noe til den, snarere tvert imot. Jeg anser kvinner under 30 år som mer selvstendige enn menn under 30 også. De turer som regel frem slik de vil. Kvinnene styrer på alt fra trivielle ting som foreldremøter til jobbsammenheng, da spesielt fagforening (hvor det foreligger mye makt).

 

Menn under 30 ser ikke ut til å gidde å engasjere seg. Er en merkbar forskjell når det er snakk om menn (og kvinner) over 30. Virkelig generasjonsskifte. Dette er vel og merke min egen synsing over livets erfaring og fint lite empirisk begrunnet. :)

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/13/550159.html

 

Hva skjer? Siden når har vi trengt en liste over hvem som burde søke på jobb?

 

 

Jeg føler meg nesten litt marginalisert som hvit heterofil mann i 20-åra.

 

Nå vet ikke jeg om homofile og lesbiske føler seg diskriminert i stillingsannonser, men dette virker vel desperat i mine øyner. Føler at her leter man etter problemer som ikke finnes, for så å lage en stor sak ut av det.

Lenke til kommentar
Ja, AP etteraper Frp på det meste, og nå etteraper Frp AP på dette. Snart blir de slått sammen til ett parti :lol:

Jeg fikk høre for noen år siden (10 ca) hvor mye Frp og Ap faktisk stemte likt på Stortinget, og det var en høy andel.

Generelt så er det nok forskjellene størst ihht innvandring, kultur og bruk av oljefondet.

 

Det er fryktelig mye misbruk av ordet sosialisme på dette forumet.

enlighten :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg føler meg nesten litt marginalisert som hvit heterofil mann i 20-åra.

Seriøst? Ingen er mer priviligert enn hvite heterofile menn. Som hvit heterofil mann er du født på livets solside.

 

Pfft. De fleste spillnerder som ikke kommer noen vei i livet er hvite heterofile menn.

 

og de fleste seriemordere.

 

Jammen synd på oss.

Lenke til kommentar
mjaaa... nå som emo-kidza har begynt å runde tyve så er det vel en overhengende fare for at de liker best å ta en øl i dårlig lag?

 

-eller kanskje jeg bare er for gammel og ikke henger med på den uttryksformen

 

Emoene er fortsatt i tenåra. De som har nådd tyveåra har det vil kaller "vokst opp".

Lenke til kommentar
De våger å snakke om seg selv, fortelle at de har det tøft og appellere til følelser. Slik gjør man ikke i Vikingland.

 

Internett er blitt en kanal hvor man kan få tilfredsstilt behov for selveksponering. Til manges frustrasjon.

 

Ikke gjør faren i å blande mellom de som sliter psykisk og emoer. Emokulturen er en subkultur som latterliggjør psykisk lidende verden over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...