L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Personlig så tror jeg dette er mest luft og lite handling. Noen "tøffe" tenåringer som går sammen i en gjeng og egger hverandre opp til å knuse noen vinduer og spraye litt maling. Så gosser de seg når vi tar alt sammen seriøst. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men ikke glem at mange av disse mottakene er presset på kommuner, dette skaper sinne. Stor usikkerhet i mange nærmiljøer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Joda sant det... Men hvor mange trusler blir ikke fremsatt hver eneste dag? Det er lett å komme med en trussel, men ikke like lett å gjennomføre det. De aller fleste trusler blir aldri gjennomført. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Edit: Dette innlegget ble lagt inn fra en annen tråd og ga dermed lite mening.. Endret 12. oktober 2008 av Vice Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=hjuCXuESyyA Nylig for en uke siden Morsomt å høre hvordan Den Iranske presidenten setter tvil på hele den relgiøse bevegelsen til Amerikanske Ledere som bruker ordet Gud velsigne like ofte som terror, Ahmedinedjad sier hvis jesus var i livet idag? ville han stått bak det amerikanere gjør i verden? En President skal være åpen for Dialog, Han har vært på Debatt i Colombia University , 60minutes og nå Larry King.. Og alt han sier virker veldig fornuftig. Tenk deg Usa okkuperte England på høyre side av oss og Russland på Venstre, og nå snakker om å angripe oss? hvordan ville vi tenkt? Håper dere faktisk ser på Intervjuet for det er en helt annen vinkling på saken enn den media har opprettholdt i 4år. WIPE ISRAEL OF THE MAP blir avkreftet i dette intervjuet som en misformulerende oversettning fra vestlig media. Om det var bevist for å belønne krigsagendaet til det hvite hus er uvist Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ungdom nå til dags, altså! Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sjansene for at de blir blendet er ganske små da cockpitten ligger over nesa på flyet.. Vansklig å treffe cockpitten altså. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sjansene for at de blir blendet er ganske små da cockpitten ligger over nesa på flyet.. Vansklig å treffe cockpitten altså. Var det kanskje du som slo et slag mot "chemtrails"? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sjansene for at de blir blendet er ganske små da cockpitten ligger over nesa på flyet.. Vansklig å treffe cockpitten altså. å treffe flyet med laser 10 km unna i det hele tatt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er litt vanskelig å forstå hva du mener på en del ting, kan du formulere deg litt bedre? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, spennende å se hvordan denne utvikler seg. Det er noe med undertonen i disse samtalene som sier meg at en konflikt lumrer i skyggene. Til Trådstarter: Hvorfor tror DU at iran vil ha atomvåpen? Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Skedsmo har blitt en Politistat og skal nekte hele befolkningen kebab pga noen slosskamper i helgefylla! http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3844755.ece Det hele er facistisk og minner mer om Nord Korea enn Norge. Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jeg tror eller vet ingen ting, men jeg vet om Iran hadde intensjoner om å utslette vesten for hva dem gjorde under Iran - Irak krigen så kunne Iran skaffet seg Atombombe fra svartemarkedet i Pakistan for 20år siden. Iran produsert atombombe eller Pakistan/Russisk produsert atombombe gjør ingen forskjell... Så intensjonene er ikke Atombombe, men som han sier AtomEnergi. Jeg har vært i Iran og befolkningen ligger rundt 70millioner.. De fyrer hovedsaklig med Olje og gass og behovet for ren og billig energi er stort. La oss si "HVIS" iran hadde skaffet seg Atombomben ville det gi stabilitet i området. Når et land har atombombe har den makt, når 10 har den samme bomben har man STABILITET. Har Iran bomben vil ingen kødde med dem.. thats it. Endret 12. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
preppy Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmmm.. interessant, interessant. Egentlig er dette en sak jeg ikke en gang ville rørt med en tometers påle, siden jeg ikke vet så altfor mye om hva som foregår i denne saken heller. Det kan jo tenkes at enda en a-bombe her i vår lille verden bare vil gjøre vondt værre. Men det er helt klart interessant å høre om dine tanker rundt dette, armin23. -preppy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tror dere dette er tomme trusler, eller kan vi vente oss mer bråk rundt disse nye asylmottakene? Jeg finner det lettere ironisk at de tagger "hold Norge rent" på veggen. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Herregud, har vi bare fem skuespillere her i Norge eller? Hvorfor i all verden er det de samme skuespillerne som går igjen i alle filmene hele tida? Nordmenn er så amatører på underholdning Samme folka hele tida!! Eller nei, vent.. jeg mener samme DÅRLIGE skuespillerne hele tida.. Ahh, godt å få det ut! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tror dere dette er tomme trusler, eller kan vi vente oss mer bråk rundt disse nye asylmottakene? Jeg finner det lettere ironisk at de tagger "hold Norge rent" på veggen. Å! Fordi? Er ikke dette et velkjent "slagord" i disse miljøer? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dotten mener nok at de som tagget på veggen er "søppel". Enig med dotten der. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Eller bare sinte for og ha fått et stort asylmottak som nabo. Disse asylmottakene er ofte presset på kommunene, dette kan utløse denne type rekasjoner, berettiget eller ei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dotten mener nok at de som tagget på veggen er "søppel". Enig med dotten der. Tolket det mer som at de manglet selvinnsikt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå