Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Jeg,som er en andre generasjonsinnvandrer,er ikke overrasket over det steget som norske myndigheter nå tar.

Mener det fins jo milliarder av fattige mennesker i verden. Norge kan jo lissom ikke få hele verden hit. Det lille uskyldige norge:). Som rommer en av verdens mest snillistiske og naive folkeslag. Dere er noen rare vesner syns jeg..hehe

 

Men altså...jeg ser jo nå at det har kommet mange afghanere til norge, og 95 % er jo Hazara og Tajikere. Det er jo ikke disse folkegrupppene som er forfulgt i afghanland. De som er forfulgte er pasjtunere. De utgjør 60 % av afghanistan og taliban stammer nettopp fra pashtunere. Så det som skjer er at de som nå styrer afghanistan sender disse folkene til vesten og tjener haugvis med penger. Det fenomenet som jeg referer til kalles "nepotisme".

 

De virkelige forfulgte folkene blir drept som følge av amerikansk bombing.

Selv om jeg er fra pakistan så har jeg altså ikke noe imot disse Hazara etc.

 

 

-----------

The biggest delusion a man can indulge himself into is to deny being in the state of delusion;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stoltenberg lover millardløft til vei og jernbane.

 

"Vi trenger en satsing for bedre fremkommelighet, miljø og trafikksikkerhet.", sier Stoltenberg.

 

:wow:

 

Nei, tror jeg dem er begynt å etterape FrP totalt. Blir spennende å se hvordan SV vil reagere på dette.

 

Bedre veier og strammere asylpolitikk!

 

Jeg er fryktelig spent på hva som er neste trekk i regjeringens sjakkspill.

Lenke til kommentar

At AP endeleg tek eit hint om kva som er ynskjeleg blant folket, er sanneleg på høg tid.

Skulane forfell, våre gamle søv på gangen, fengsla våre er sprekkferdige, vegane forfell.

 

Me treng eit løft, og for å gjera dette, er det beste å få litt fred til å gjera det. Norge maktar knapt ta seg av sine egne, slik situasjonen er no. Me treng pusterom.

 

Om dei strammar inn/stenger grensene for ei tid, for å styrke integreringspolitikk, betra skulane, ordna domstolsystemet osv. så vil alle tene på det. I fyrste rekke me nordmenn, i andre rekke våre komande landsmenn. (I alle fargar og fasongar.)

Lenke til kommentar

Fagerhaug2: Kan du utdjupa kvifor du meiner at endringane er mislykka? At me stramar inn, gjer oss meir tid til å vurdera kvar einkelt søkjar, nett fordi det er ferre av dei. Dermed, får me kvalitetssikra søknadshandsaminga, noko som er på høg tid.

 

Som du seier, det er urettferdig at folk som ikkje har behov for asyl/beskytting får bli, på bekostning av dei som verkeleg treng det. Med endringane har me sjanse til å klare å endre dette. Med mindre du har haldbare argument for det motsette.

Lenke til kommentar
- Jeg synes det er synd at man ikke er tro mot sine verdier. Jeg opplever at Arbeiderpartiet kaster seg på populistiske forslag.

 

Dette seier han om regjeringa sitt forslag til endringane i asylpolitikken. For all del, Arbeiderpartiet har gjeve uttryk for at dei er for auke av kvoten. (Dette meiner eg å hugse, samt Dotten sin infotråd seier det same.)

På ei anna side, har me kapasitet til dette?

 

Vidare: Arbeiderpartiet er innvalgt på stortinget for å ivareta folket sine interesser. Om massane si meining vert kalt kommersiell eller populistisk, er det noko som skurrar. Parti vert fort beskylde for velgjarfrieri når dei vel å høyra på folket. Er det ikkje folket som utgjer demokratiet?

Folket vel sine politikarar inn på tinget, for at desse skal ta vare på landet. AP er etter mi meining i ferd med å få til eit kompromiss som kjem både oss, og framtidige asylsøkjarar til gode. Me får tid til å retta opp i dei problema samfunnet har, i tillegg får me forhåpentlegvis kvalitetssikra integrerings- og asylpolitikken.

 

At Raja reagerer slik på eit politisk kompromiss, gjer meg eit inntrykk av at han ingenting i ei demokratisk regjering å gjera.

Lenke til kommentar
At Raja reagerer slik på eit politisk kompromiss, gjer meg eit inntrykk av at han ingenting i ei demokratisk regjering å gjera.

Hva i? Hva skal man med partier om alle partiene bare skal følge strømninger i folket? Arbeiderpartiet er valgt inn på sitt program, ikke for å "ivareta folks interesser", hva nå enn det er.

Lenke til kommentar

Når du stemmer ved eit val, er det ikkje dine personlege synspunkter du lar råda, når du vel parti?

 

AP vart valde, på grunn av deira partiprogram passa best "for folk flest". (For å sei det med FRP)

At det politiske landskapet, og opinionen er i konstant endring, gjer at partia må kunna oppretthalda ein viss fleksibilitet angåande sitt program. Heldigvis.

 

Det er behov for endringar i asyl- og flyktningpolitikken. Difor gjer regjeringa dette, med AP i spissen.

 

"Folks interesser" er ein anna måte å sei demokrati på, om ein set det litt på spissen. Hadde partiprogramma vore endelege og utan rom for kompromiss, hadde store deler av fundamentet for demokratiet forsvunne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...