b-real Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2570035.ece <- Et egent telt for muslimene? hvorfor i allverden skulle de ha et egent telt? kan de ikke be til gud sammen med alle andre på sin egen måte eller er det forbudt for muslimer å be til gud sammen med andre av annen tro? Det som overrasker meg er at det kommer ifra en 15 år gammel gutt..jeg bare undrer hva foreldrene har foret han med av tanker/ideer siden han mener islam trenger et egent fuckings telt.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kristne har jo eget telt, så hvorfor ikke muslimer? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg gikk glipp av solformørkelsen i dag. Diskusjon.no burde lagt en artikkel om det! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kristne har jo eget telt, så hvorfor ikke muslimer? Kristne har ikke et eget telt. Teltet er for alle. Jeg gikk glipp av solformørkelsen i dag. Diskusjon.no burde lagt en artikkel om det! VAR DET SOLFORMØRKELSE I DAG? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg gikk glipp av solformørkelsen i dag. Diskusjon.no burde lagt en artikkel om det! Hvorfor skal diskusjon.no lage en artikkel om at du gikk glipp av en solformørkelse? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg gikk glipp av solformørkelsen i dag. Diskusjon.no burde lagt en artikkel om det! VAR DET SOLFORMØRKELSE I DAG? Jepp, men ingenting å bekymre seg for, det kommer en ny en om 80 år eller noe. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jepp, men ingenting å bekymre seg for, det kommer en ny en om 80 år eller noe. Neste solformørkelse over norsk område er faktisk om 118 år. Så, bare å begynne å planlegge Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg gikk glipp av solformørkelsen i dag. Diskusjon.no burde lagt en artikkel om det! Jeg også. Ikke at det bryr meg stort. Det er bare overopphypingen til mediakåte Knut Jørgen Røed Ødegard som i det hele tatt har gjort nordmenn bevisste på det. Solformørkelsen var vel ikke komplett engang i mesteparten av Norge? Nei, finn dere andre ting å ergre dere over. Jeeez. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg gikk glipp av solformørkelsen i dag. Diskusjon.no burde lagt en artikkel om det! Jeg også. Ikke at det bryr meg stort. Det er bare overopphypingen til mediakåte Knut Jørgen Røed Ødegard som i det hele tatt har gjort nordmenn bevisste på det. Solformørkelsen var vel ikke komplett engang i mesteparten av Norge? Nei, finn dere andre ting å ergre dere over. Jeeez. Nei, bare på Svalbard.. For oss i sør-norge var det bare en liten skalk som ble dekket. Morsomt nok, men knapt noe man trenger å irritere seg over å ha gått glipp av.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kristne har jo eget telt, så hvorfor ikke muslimer? Kristne har ikke et eget telt. Teltet er for alle. Men det er fortsatt et kristent telt. Jeg antar at et muslimsk telt vil være åpent for alle også. Men er vel bedre å invitere en imam til teltet. Tilpasse litt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kristne har jo eget telt, så hvorfor ikke muslimer? Kristne har ikke et eget telt. Teltet er for alle. Men det er fortsatt et kristent telt. Jeg antar at et muslimsk telt vil være åpent for alle også. Men er vel bedre å invitere en imam til teltet. Tilpasse litt. Det er ikke et kristent telt, men noen av muslimene trodde det var et kristent telt. Løsningen på hele dette "problemet" er bare å opplyse om at teltet er for alle. Vi kan ikke begynne å gi telt til hver spesifikk religion. La oss heller dyrke samhold og integrering, selv i bønn. Norway Cup om 10 år? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg gikk glipp av solformørkelsen i dag. Diskusjon.no burde lagt en artikkel om det! Diskusjon.no er åpen for at hvem som helst kan skrive en "artikkel" (tråd) om det. Til og med deg. Her er noen andre som har tatt til ordet om det temaet: Solformørkelse 1 August Se solformørkelsen 1. august via nettet Fotografering av solformørkelse - fare for ødeleggelse av sensor? BK: Bilde av dagens solformørkelse Det er ikke et kristent telt, men noen av muslimene trodde det var et kristent telt. Løsningen på hele dette "problemet" er bare å opplyse om at teltet er for alle. Vi kan ikke begynne å gi telt til hver spesifikk religion. La oss heller dyrke samhold og integrering, selv i bønn. Enig i det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg er ikke imponert over den "demokratiske" utvelgelsen av kandidater i Troms AUF. En utvelgelse basert på meninger i en enkelt sak fremfor politisk talent. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg er ikke imponert over den "demokratiske" utvelgelsen av kandidater i Troms AUF. En utvelgelse basert på meninger i en enkelt sak fremfor politisk talent. Det er da helt normalt at man stemmer for de kandidatene med tilsvarende syn som en selv! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er det virkelig ikke normalt å stemme på kandidatene med best politisk talent? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er det virkelig ikke normalt å stemme på kandidatene med best politisk talent? Både og. Talent og politisk teft er selvsagt viktig, men de som er kandidater til å toppe listene er gjerne mer eller mindre talenter uansett. Hva folk mener er jo minst like viktig som politisk talent. Særlig for ungdomspartiene vil jeg tro. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Er det virkelig ikke normalt å stemme på kandidatene med best politisk talent? Så Adolf Hitler vinner over <insert random Tromsø-politiker here> fordi førstnevnte har best politisk talent? Bare for å sette det litt på spissen... Endret 2. august 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er det virkelig ikke normalt å stemme på kandidatene med best politisk talent? Er det nå man skal ramse opp alle de gode politikerne gjennom historien, som hadde forferdelige standpunkt? Det er en selvfølge at politisk standpunkt kommer før politisk talent. Sistnevnte er først relevant når man skal skille mellom de kandidatene som sitter igjen etter "filtrering" basert på politiske standpunkt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 JEG HATER SMATTING! I dag har jeg fått en ny innsikt. Jeg hater smatting! Jeg hater folk som smatter, og jeg hater folk som ikke hater smatting eller folk som smatter. Med en kamerat, og hans kamerat, gjør jeg meg klar for å innta ukens junkfood-måletid. Jeg aner fred og ingen fare, og ser frem til å fortære den innbydende kebaben. Så kommer det – min kamerats kamerat åpner gapet og kjører bokstavlig talt gaffelen med rykende varmt kebabkjøtt inn i kjeften. Uten å lukke munnen starter hans tenner å skjære gjennom kjøttet som en apatisk drøvtygger på valium. Kebabsaus surkler i munnvikene hans, mens slafsing overdøver selv lyden av forbipasserende biler. En slafsing som bringer tankende til gjennomvåte ullsokker som i et forgjeves forsøk prøver å flykte fra gummistøvelens vakuum. For en gris! Æsj! Kan noen fortelle meg hvorfor noen folk smatter? Er de helt evneveike? Skjønner de ikke at folk oppfatter deres uvane som fullstendig motbydelig og frastøtende? Æsj! Det skulle ha vært nedfelt i grunnloven at alle smattere skulle tvinges til å spise i badekaret … Er du en smatter, så for all del, ta dette personlig. Og ikke minst skam deg! Fy faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå