Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og grafene viser selvsagt bare de to krefttypene der amerika har høyest overlevelse, tendensiøst piss.

Ifølge WHOm og "michael Moore" har USA verdens beste "behandling metoder" mot kreft.

Det er dessverre fakta AvieN

America spends a greater proportion of national income on health than the other countries.

Hva er det de prøver å bevise? At amerikanerne har et bedre helsesystem enn f.eks nordmenn? :hmm:

Det grafen viser er i USA har de en top helse kompetanse, hvis man har peng.

Dette er noe Norge burde lære av. (Da mener jeg ikke systemet)

Vi er ikke verdensmester i alt, og iallfall ikke i helse.

Jeg mener på en måte, bør Norge privatisere helsesystemet.

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Afghanistans president Hamid Karzai har manipulert oss, hevder mannen som i to år ledet USAs kamp mot narkotika i landet.

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Det har aldri vært mulig å nedkjempe dyrkningen av narkotiske planter i Afghanistan, disse plantene er det bøndene tjener mest på og når man nekter dem å dyrke disse blir det fort misnøye.

De aksjonene man fra tid til annen kan se på nyhetene som blir utført av amerikanerene er rene propagandaksjoner for å vise at de faktisk gjør noe i det hele tatt.

Det som er synd er grupper som Al-Quaida får store inntekter fra handelen med narkotika,

etter fete sjekker fra folk som tjener seg rike på olje er nok smugling og salg av narkotika en av terroristenes største inntektskilder.

Lenke til kommentar

Banket opp barn - 11-åring på sykehus...

22 personer ble sendt til sykehus etter et stort masseslagsmål på Nordbybråten transittmottak i Våler i går kveld. Nå er syv personer igjen på sykehuset med alvorlige skader. Blant dem er et barn på elleve år. 50 stykker brøt seg inn, og folk på mottaket begynte å peke ut hvem som var fra hvor. Vi som var kurdere og arabere ble slått. De slo både kvinner og barn, forteller en kurdisk mann til VG Nett.

Lenke til kommentar
Om det skulle være noe tvil: Setter på plass egen nestleder

– Det er overhodet ikke aktuelt å delta i regjering med, være parlamentarisk grunnlag for, eller bidra til en regjering der Frp er med, sier Sponheim.

PR-kåte Sponheim... Blir svært vanskelig å stemme på Venstre neste valg, hvis de heller står som garantist for en ny sosialistperiode, enn en periode der frp får plass i en regjering. Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det gjør jeg naturligvis. En mindretallsregjering med høyre og frp, som hadde vært avhengige av å hente inn støtte fra andre partier haddi ikke vært så dumt, men om Venstre vil sikre sosialistene fire nye år, er det uaktuelt for meg å stemme på dem. Og det er jeg neppe den enste venstre-velgeren som synes.

Lenke til kommentar

At du ikke er den eneste Venstre-velgeren som synes det blir vanskelig å stemme på Venstre når partiledelsen ta såpass sterk avstand fra Fremskrittspartiet, er sannsynelig, men om det er noen sammenheng mellom partiets økte oppslutning og partiledelsens aversjon overfor Fremskrittspartiet, kan jo det tyde på at det er flere som vil ha Stoltenberg fremfor Jensen. I hvert fall om vi tar utgangspunkt i aftenpostens velgerundersøkelse for litt under en måned siden, hvor halvparten av de spurte sa at de ikke, under noen omstendighet, kunne tenke seg å stemme på Fremskrittspartiet.

Lenke til kommentar
... ikke, under noen omstendighet, kunne tenke seg å stemme på Fremskrittspartiet.

Tja, jeg er ikke så langt unna å tilhøre den gruppen. Jeg ser gjerne fremskrittspartiet i regjering, om det er nødvendig, men ikke med for mye makt. Jeg tror det blir med frp som med sv. Når de kommer i posisjon, blir det plutselig verre å fenge massene. Høyre og venstre i ren flertallsregjering , det hadde vært noe, det. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg synes FRP har fått en stor stygg stigmatisering mot seg gjennom tiden...

Jeg mener det er ikke noe FRP representerer.

Etter å har sett hva kulturbyen Bergen hadde å tilbyr, mener jeg FRP har rett i sine utsagner. Thats me...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...