Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Narvik er jo søt om sumaren! Synast det er ryddig og fint der, eg. Verre med Tromsø. Alt er nedsliti eller overgrodd her <.< Og alt for mange lite flinke trekkspel"musikarar" som spelar i Storgata for å tene pengar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå er det mye jeg kan kritisere Tromsø for, men så traust som Narvik er byen heldigvis ikke i nærheten av. For å ikke såre noen Narvikværinger her så får jeg vel komme med litt skryt også. Narvik er 10 ganger bedre enn Setermoen og 100 ganger bedre enn Skjold. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå er det mye jeg kan kritisere Tromsø for, men så traust som Narvik er byen heldigvis ikke i nærheten av. For å ikke såre noen Narvikværinger her så får jeg vel komme med litt skryt også. Narvik er 10 ganger bedre enn Setermoen og 100 ganger bedre enn Skjold. Også har de Peppes, og togstasjon med direktetog til Stockholm ^_^ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Peppes er ikke noe enestående. Det har vi i Tromsø også, uten at det betyr noe når man har minst 2 bedre pizzasjapper i byen: Yonas og Egon. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det faktum at man kan spise en slags pizzabit mens man beveger seg fra nordens paradisiske utstrøk bør være tellende i alle parametre som har til hensikt å måle finurlige lykkefølelser! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Akk, hadde jeg bare hatt sangstemme ... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Enda en kvalitets video fra JibJab. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Enda en kvalitets video fra JibJab. Og enda bedre kvalitet får du om du ser den på JibJabs egen hjemmeside. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Enda en kvalitets video fra JibJab. Og enda bedre kvalitet får du om du ser den på JibJabs egen hjemmeside. Joda,selvfølgelig. Må se den på JibJab.com. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Førsteside i VG rent oppspinn: http://www.bt.no/innenriks/article599746.ece Hehe, skal si det var kvalitetskontroll der i gården. Er jo ikke vanskelig å komme seg på forsiden, min bror klarte det fint med en telefon til BA etter at alt gikk rett i dass for noen år siden. Dog var den nyheten intet oppspinn, selv om prisen på Poloen var det reneste sludder. Hører med til historien at noen kompiser av han hentet dassen og satt den utenfor døren hans. Han tok ikke helt spøken Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hehe...Synes også denne saken var litt "bissarr"... Bare tull altså. Tenk om han faktisk hadde hatt en haug med lik i kjeleren... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sp under sperregrensa Sånn er mat for onkel Pedersen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oj, en gladnyhet. Også på en fredag a gitt... Disse pleier ikke å komme før på lørdag! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Beslagla flaskevann - overså bombe Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Førsteside i VG rent oppspinn: Det pussige er jo at de andre nyhetene fremstiller denne avsløringen som om det skulle være en 'nyhet'. Alle oppegående mennesker leser vel VG med en modifisert versjon av "the opposite" i bakhodet. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Fra artikkelen: Mer plass til sex i menns hjerner Kvinners hjerne har derimot satt av mer plass til området som går på å ta avgjørelser - nok et argument for alle som mener kvinner er de beste sjefene. Det virker som om det nå er politisk korrekt å åpenlyst hevde at kvinner er bedre enn menn på visse områder. Se for deg motsatt eksempel; en mannlig journalist som trekker frem hjerneforskning for så å skrive "- nok et argument for alle som mener at menn er de beste sjefene". Tror nok at dette hadde fremprovosert en del flere reaksjoner. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Stiller meg tvilende til at Vitenskapsjournalen VG trekker riktige konklusjoner ut fra en vitenskapelig artikkel. Legg merke til at sitatet ditt ikke virker å ha noen kilde annen enn "journalisten" selv. Virker ikke som de tør å trekke konklusjonene selv engang, men oversetter fra en artikkel i Daily Mail... En kilde de forøvrig ikke viser videre til på nettet. Hvorfor er dette en av Norges største aviser igjen? Endret 19. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Stiller meg tvilende til at Vitenskapsjournalen VG trekker riktige konklusjoner ut fra en vitenskapelig artikkel. Legg merke til at sitatet ditt ikke virker å ha noen kilde annen enn "journalisten" selv. Virker ikke som de tør å trekke konklusjonene selv engang, men oversetter fra en artikkel i Daily Mail... En kilde de forøvrig ikke viser videre til på nettet. Jeg fant artikkelen i Daily Mail det ble referert til og de kom ikke med noen liknende konklusjon. Det er nok journalistens heller tvilsomme evne til å resonnere som er ansvarlig for denne "konklusjonen". Hvorfor er dette en av Norges største avisen igjen? Beats me. Men det er bekymrende at majoriteten av avisleserne velger VG, når det finnes så mange bedre alternativer. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Slik blir det vel når folk prioriterer underholdning i form av sensasjonalisme over detaljert informasjon. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er det noen som tar Daily Mail seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå