Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Narvik er jo søt om sumaren! Synast det er ryddig og fint der, eg. Verre med Tromsø. Alt er nedsliti eller overgrodd her <.< Og alt for mange lite flinke trekkspel"musikarar" som spelar i Storgata for å tene pengar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det mye jeg kan kritisere Tromsø for, men så traust som Narvik er byen heldigvis ikke i nærheten av. :) For å ikke såre noen Narvikværinger her så får jeg vel komme med litt skryt også. Narvik er 10 ganger bedre enn Setermoen og 100 ganger bedre enn Skjold. :wee:

Lenke til kommentar
Nå er det mye jeg kan kritisere Tromsø for, men så traust som Narvik er byen heldigvis ikke i nærheten av. :) For å ikke såre noen Narvikværinger her så får jeg vel komme med litt skryt også. Narvik er 10 ganger bedre enn Setermoen og 100 ganger bedre enn Skjold. :wee:

Også har de Peppes, og togstasjon med direktetog til Stockholm ^_^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det faktum at man kan spise en slags pizzabit mens man beveger seg fra nordens paradisiske utstrøk bør være tellende i alle parametre som har til hensikt å måle finurlige lykkefølelser!

:cool:

Lenke til kommentar

Førsteside i VG rent oppspinn:

http://www.bt.no/innenriks/article599746.ece

Hehe, skal si det var kvalitetskontroll der i gården. Er jo ikke vanskelig å komme seg på forsiden, min bror klarte det fint med en telefon til BA etter at alt gikk rett i dass for noen år siden. Dog var den nyheten intet oppspinn, selv om prisen på Poloen var det reneste sludder.

Hører med til historien at noen kompiser av han hentet dassen og satt den utenfor døren hans. Han tok ikke helt spøken :wee:

Lenke til kommentar

Fra artikkelen: Mer plass til sex i menns hjerner

Kvinners hjerne har derimot satt av mer plass til området som går på å ta avgjørelser - nok et argument for alle som mener kvinner er de beste sjefene.

Det virker som om det nå er politisk korrekt å åpenlyst hevde at kvinner er bedre enn menn på visse områder. Se for deg motsatt eksempel; en mannlig journalist som trekker frem hjerneforskning for så å skrive "- nok et argument for alle som mener at menn er de beste sjefene". Tror nok at dette hadde fremprovosert en del flere reaksjoner.

Lenke til kommentar

Stiller meg tvilende til at Vitenskapsjournalen VG trekker riktige konklusjoner ut fra en vitenskapelig artikkel. Legg merke til at sitatet ditt ikke virker å ha noen kilde annen enn "journalisten" selv. Virker ikke som de tør å trekke konklusjonene selv engang, men oversetter fra en artikkel i Daily Mail... En kilde de forøvrig ikke viser videre til på nettet.

Hvorfor er dette en av Norges største aviser igjen?

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar
Stiller meg tvilende til at Vitenskapsjournalen VG trekker riktige konklusjoner ut fra en vitenskapelig artikkel. Legg merke til at sitatet ditt ikke virker å ha noen kilde annen enn "journalisten" selv. Virker ikke som de tør å trekke konklusjonene selv engang, men oversetter fra en artikkel i Daily Mail... En kilde de forøvrig ikke viser videre til på nettet.

Jeg fant artikkelen i Daily Mail det ble referert til og de kom ikke med noen liknende konklusjon. Det er nok journalistens heller tvilsomme evne til å resonnere som er ansvarlig for denne "konklusjonen".

Hvorfor er dette en av Norges største avisen igjen?

Beats me. Men det er bekymrende at majoriteten av avisleserne velger VG, når det finnes så mange bedre alternativer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...