Pricks Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ser Siv mener regeringen er svekket,spesielt vektlegger hun at regeringen får 5 statsråder som må starte fra bunnen av siden de mangler erfaring,hva da om FRP vinner valget der 100% stiller uten erfaring,det må bli en svak regering etter hennes syn Det er da en god del erfarne politikere i Frp. Forstår vi at nettopp undertrykkelse av andre øker risikoen for en katastrofe for Israel? Spikeren på hodet? Nei. Mannen er presenil. Han har kommet med så mange rare uttalelser om Israel at det er tydelig at han har mistet oversikten. Fy faen. Tror jeg kommer til å be arbedisgiver utplassere meg i utlandet frem til valget er over. Drittslenginga og de meningsløse debattene har allerede begynt og tabloidene sitter innerst inne i sine mørke kroker og onanerer mens de tenker over alle de herlige glosene og karakteristikkene de kans sitere fremover. Nå har jo Martin Kolberg fått holde på helt fritt i lang tid med drittslenging. På tide av noen i Frp slår tilbake mot mannen. Antall milliardærer doblet siden Stoltenberg tok over Litt i kontrast til hva man hører fra småtroll på høyresiden til vanlig, er det ikke? Ikke så rart når dagens regjering har lagt opp til enda flere skattesmutthull for de rikeste, og middelklassen må betale hele kalaset Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ser Siv mener regeringen er svekket,spesielt vektlegger hun at regeringen får 5 statsråder som må starte fra bunnen av siden de mangler erfaring,hva da om FRP vinner valget der 100% stiller uten erfaring,det må bli en svak regering etter hennes syn Det er da en god del erfarne politikere i Frp. Da kan du vel kanskje liste opp de FrP-politikerne som har statsråderfarig, siden det var en slik erfaring der her var snakk om. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Lokket, grillet og spiste måker Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Og problemet er? Ja, det er uortodoks, men hva så? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da kan du vel kanskje liste opp de FrP-politikerne som har statsråderfarig, siden det var en slik erfaring der her var snakk om. Så politikererfaring er ikke særlig når man skal være statsråd? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da kan du vel kanskje liste opp de FrP-politikerne som har statsråderfarig, siden det var en slik erfaring der her var snakk om. Så politikererfaring er ikke særlig når man skal være statsråd? Nå anklaget Siv disse personene for å ikke ha statsrådserfering, så politikererfaring har ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ser heller ikke problemet med måke grillings. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fy faen. Tror jeg kommer til å be arbedisgiver utplassere meg i utlandet frem til valget er over. Drittslenginga og de meningsløse debattene har allerede begynt og tabloidene sitter innerst inne i sine mørke kroker og onanerer mens de tenker over alle de herlige glosene og karakteristikkene de kans sitere fremover. Nå har jo Martin Kolberg fått holde på helt fritt i lang tid med drittslenging. På tide av noen i Frp slår tilbake mot mannen. Herr Kolberg vil jeg tro egenhendig har drevet flere velgere inn i FrPs hule hånd enn Siv kan drømme om, bla med sin "knekking av FrP-koden". Egentlig burde de kanskje bare la ham fortsette med rallingen sin? Men hvis de tror at det hjelper mer å legge seg ned på hans nivå så kjør på. Man er heldigvis ikke tvunget til å lide seg gjennom slike "debatter". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ikke så merkelig at denne gutten er stolt! - Vi er i ferd med å vinne en overbevisende seier. Vi har vunnet i alle de 26 valgkretsene i Harare, som tidligere har vært MDCs høyborg og hvor vi bare vant en krets i mars, sa Mugabe i en TV-overført tale søndag. blabladet.no Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Lokket, grillet og spiste måkerEndelig noen som gjør en innsats mot måkeplagen. Han må gjerne grille duer også. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg lo når jeg leste saken. Fyren må jo være en smule gal. Og måkene strømmer til når de lukter nam nam mat selv om de ser kompisene ligge ihjelslått på grillen. Jeg håper bare for hans del at de ble grillet godt. De er vel stappfulle av innvollsormer, bakterier og annet dritt. De som er skyld i måkeplagen er kebabspiserne som legger igjen halvparten av maten på fortauet (og den andre halvparten på dressen). De som er skyld i dueplagen er bakeriene som baker så store brød at pensjonerte damer ikke klarer å spise de mens de er ferske. Resten blir duemat i parkene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det stod ikke spesifisert om kokken tok seg tid til å ribbe "gribbene" før han tilberedte "pølsene" sine ... ? Støtter forslaget om å grille duer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er vist ikke helsefarlig å spise måker så lenge de er gjennomstekt. Kilde: VG Morsomt å lese kommentarene til artikkelen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tja... Tror vil skal være sjeleglad for at politiet i Norge ikke er bevæpnet. Hadde ikke følt meg helt trygg da nei... Hadde ikke følt meg tryggere. Heller ikke mindre trygg. Men jeg tror ikke det behøves. Lokket, grillet og spiste måker Jeg leste den saken, og lo meg halvveis i hjel. Så vidunderlig alternativt. Har jo mye plagsom måsebestand rett uttafor døra, kanskje vi skulle gå på jakt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2512080.ece Tilstanden er kritisk for tre personer, blant dem et barn, etter at de franske spesialstyrkene løsnet skudd under en åpen dag.16 personer, 15 av dem sivile, ble skadet i ulykken søndag. Løskrutt var byttet ut med skikkelige kuler da fallskjermhoppere fra marinens fallskjermgruppe demonstrerte hvordan de kunne håndtere en gisselsituasjon. En soldat er pågrepet i saken og Frankrikes president Nicolas Sarkozy sier i en pressemelding at han venter på resultatene av en gransking av ulykken. De foreløpige undersøkelsene tyder på at våpnene ble ladet med feil ammunisjon på grunn av en misforståelse. Hvordan er det mulig å være så idiot å benytte skarp ammo i en slik situasjon? HELLU? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2512080.eceTilstanden er kritisk for tre personer, blant dem et barn, etter at de franske spesialstyrkene løsnet skudd under en åpen dag.16 personer, 15 av dem sivile, ble skadet i ulykken søndag. Løskrutt var byttet ut med skikkelige kuler da fallskjermhoppere fra marinens fallskjermgruppe demonstrerte hvordan de kunne håndtere en gisselsituasjon. En soldat er pågrepet i saken og Frankrikes president Nicolas Sarkozy sier i en pressemelding at han venter på resultatene av en gransking av ulykken. De foreløpige undersøkelsene tyder på at våpnene ble ladet med feil ammunisjon på grunn av en misforståelse. Hvordan er det mulig å være så idiot å benytte skarp ammo i en slik situasjon? HELLU? Ved en misforståelse? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 En mindretalls FrP regjering. : Ser for meg FrP prøve å samarbeide med de andre partiene i sak for sak. Meg bekjent så gjorde de dette ganske så bra når de samarbeidet med den forrige regjering. Selv om de ble holdt ute av det gode selskap så klarte de med et par unntak å komme til enighet med regjeringen (Bondevik inngikk i hvert fall med et tilfelle budsjettavtale med AP etter at FRP ikke var fornøyd.) FRP sørget for at Bondevik og co. måtte bruke noen milliarder mer på helse og eldreomsorg. Noe av det mest fornuftige og positive som FRP har fått gjennomslag for og det bør ikke glemmes. Jeg ser ikke at FRP vil ha vanskeligheter med å ville samarbeide, det er heller de andre partiene som nok vil ha vanskeligheter grunnet sine egne stolthet og fordommer. Men skulle FRP mot formodning komme i mindretallsregjering vil jeg nå tro at Høyre, Venstre og KRF vil være såpass ansvarsbevisst at de ikke torpederer med en gang. Men jeg vil nok tro FRP vil tape mye på det, på lik linje med AP under Torbjørn Jagland. Man må svelge endel kameler når man er i mindretall og da spørs det hvor lojale FRP-velgerne er. De har jo en stor del av velgere som har meldt overgang fra andre partier. Det sies jo at once a cheat, always a cheat. Så det kan bli litt av en velgerflukt når kamelene må fortæres. FRP gjør nok best i å få til et samarbeid om en flertallsregjering. Spørsmålet er hvem i all verden som skal være statsminister. De har ingen gode kandidater. Man kan si mye om den rød-grønne regjering, som virker å sette rekord i "usportsligheter", klovneri og tull og tøys. Men Jens Stoltenberg er flink i å selge illusjonen om at ting ikke er så galt når det kommer til persongalleriet til regjeringen. Han fører jo en retorikk som minner om at personlig integritet er fullstendig irrelevant så lenge man gjør jobben sin. Sorry, men regjeringsmedlemmer skal gå foran som et godt eksempel og selv illusjonens mester Stoltenberg kan ikke grave det faktum ned. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tja... Tror vil skal være sjeleglad for at politiet i Norge ikke er bevæpnet. Hvorfor det? Tror du ikke det kunne forhindret mye av de kriminelle handlingene? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tja... Tror vil skal være sjeleglad for at politiet i Norge ikke er bevæpnet. Hvorfor det? Tror du ikke det kunne forhindret mye av de kriminelle handlingene? Hvorfor skulle det det? I tillegg beviste vel politiet ved Nokas-ranet at de ikke greide å følge sine egne våpenprosedyrer, så... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tja... Tror vil skal være sjeleglad for at politiet i Norge ikke er bevæpnet. Hvorfor det? Tror du ikke det kunne forhindret mye av de kriminelle handlingene? Ikke sikkert at en bevæpning av politiet vil stoppe flere kriminelle handlinger. Kanskje det isteden ville føre til en eskalering av våpenbruk blant kriminelle? Personlig mener jeg man først skulle prøve å øke antallet politimenn og kvinner, før man bevæpner dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå