Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra bloggen "TANKE KONTROLL OVER MASSENE" (Caps Lock FTW):

Han var ikke den eneste de satte frem. Det er også interessant å dele opp navnet hans til frimurer koder, for du har Tim og du har Leary - I storbrittania var Leary mannen som gikk rundt i gatene på kvelden og tente gasslampene på 1800-tallet. Så det er en liten referanse til illuminati. En liten frimurersk vits om du vil, og han var en av mange som ble satt ut for å promotere det.

Det her er noe av det mest underholdende lesestoffet jeg har kommet over. :wee:

Lenke til kommentar

Den saken der er bedre enn den om ho som grodde fast i sofaen og han som hadde fått brannmannskap til å komme og flytte han rundt i senga en gang i blant så han ikke skulle gro fast, til sammen. To år på dritern, jeg klarer ikke å ta det inn over meg, det er så apekatt at jeg nekter å tro at det er sant.

Lenke til kommentar
Stjerne i boken for Giske det der. :)

Jaja, han brukte når kort tid på å kvitte seg med den stjernen. Nå skjer det som fryktet, staten vil benytte statsstøtten til å kjøpe seg innflytelse i kulturlivet og på den måten ta over endel av styringen. Hårreisende, som om de ikke kontrollerer nok av informasjonsstrømmen i kulturlivet allerede....

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=504612

Lenke til kommentar
Jaja, han brukte når kort tid på å kvitte seg med den stjernen. Nå skjer det som fryktet, staten vil benytte statsstøtten til å kjøpe seg innflytelse i kulturlivet og på den måten ta over endel av styringen. Hårreisende, som om de ikke kontrollerer nok av informasjonsstrømmen i kulturlivet allerede....

Og da har man skapt en ypperlig mulighet for å få politikere og egne venner inn i enda flere styrer. Når man har fått inn alle de vennene og politikerne man har kunnet inn i de statlige bedriftene, så må man se seg om etter nye marked.

Dette er ypperlig springbrett som politikerne kommer til å utnytte grovt er jeg redd.

Lenke til kommentar
Stjerne i boken for Giske det der. :)

Hvis dette blir en realitet blir det vel flere politimenn og sikkerhetsvakter enn deltakere på festivalene. Musikalske innslag går nok rett ned de også.

Lenke til kommentar
Jeg trodde kanskje Dotten hadde slått på stortromma og at dette umulig kunne være så gale. Men det var det :(

Dotten på nett:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

b6a0fa4afec50dbdb801aba67747e094_l.jpg

Himmelen faller ned hvert øyeblikk, jeg er sikker på det :ninja:

Lenke til kommentar
- Hvis lesbiske skal få kunstig befruktning, hva skal vi da med far? spør leder May-Helen Molvær Grimstad (KrF) i familiekomiteen på Stortinget.
Grøss, og sånne folk er jeg "enige" med. Helsevesenet skal hjelpe folk som er syke e.l. Å ikke få barn av å gni to kvinnelige kjønnsorganer mot hverandre er ikke en fysisk lidelse.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...