Isbilen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hva er EVIL(ondskap)? Som selvfølgelig er LIVE motsatt vei. Det er derfor du har den samme "troen" i "evolve"(eng. utvikle): Evil, Evol, Evolve. Postet før, men vi klarer en reprise: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fra bloggen "TANKE KONTROLL OVER MASSENE" (Caps Lock FTW): Han var ikke den eneste de satte frem. Det er også interessant å dele opp navnet hans til frimurer koder, for du har Tim og du har Leary - I storbrittania var Leary mannen som gikk rundt i gatene på kvelden og tente gasslampene på 1800-tallet. Så det er en liten referanse til illuminati. En liten frimurersk vits om du vil, og han var en av mange som ble satt ut for å promotere det. Det her er noe av det mest underholdende lesestoffet jeg har kommet over. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har sett dette klippet? Må syntes utrolig synd på jenta. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Den saken der er bedre enn den om ho som grodde fast i sofaen og han som hadde fått brannmannskap til å komme og flytte han rundt i senga en gang i blant så han ikke skulle gro fast, til sammen. To år på dritern, jeg klarer ikke å ta det inn over meg, det er så apekatt at jeg nekter å tro at det er sant. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det der var jo bare latterlig... Altså, to år? På do? Hva går det av folk? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Endret 13. mars 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Driving Miss Dizzy Wizzie ... Endret 13. mars 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 LO sjefen advarer Svein Gjedrem- Ikke hev renta Sentralbanken må være klar over at for høy rente rammer industrien, næringslivet og lønnsmottagerne, sier Flåthen næsj????? Hvem skulle tru at NB har kjenneskap til monetærpolitikk???? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Herr Flåthen bør få med seg at høy rente rammer også råmelkproduksjonen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Stjerne i boken for Giske det der. Jaja, han brukte når kort tid på å kvitte seg med den stjernen. Nå skjer det som fryktet, staten vil benytte statsstøtten til å kjøpe seg innflytelse i kulturlivet og på den måten ta over endel av styringen. Hårreisende, som om de ikke kontrollerer nok av informasjonsstrømmen i kulturlivet allerede.... http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=504612 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Så nå skal veien til festivalfolkets hjerter gå via underlivet til fylkesmannen? Pent. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jaja, han brukte når kort tid på å kvitte seg med den stjernen. Nå skjer det som fryktet, staten vil benytte statsstøtten til å kjøpe seg innflytelse i kulturlivet og på den måten ta over endel av styringen. Hårreisende, som om de ikke kontrollerer nok av informasjonsstrømmen i kulturlivet allerede.... http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=504612 Og da har man skapt en ypperlig mulighet for å få politikere og egne venner inn i enda flere styrer. Når man har fått inn alle de vennene og politikerne man har kunnet inn i de statlige bedriftene, så må man se seg om etter nye marked. Dette er ypperlig springbrett som politikerne kommer til å utnytte grovt er jeg redd. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg trodde kanskje Dotten hadde slått på stortromma og at dette umulig kunne være så gale. Men det var det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nå sitter det mye rart i festivalstyrer rundt omkring, det tviler jeg ikke på, men enda sikrere er det at staten for det aller, aller meste ikke har nok peiling til å finne bedre kandidater. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Stjerne i boken for Giske det der. Jaja, han brukte når kort tid på å kvitte seg med den stjernen. Nå skjer det som fryktet, staten vil benytte statsstøtten til å kjøpe seg innflytelse i kulturlivet og på den måten ta over endel av styringen. Hårreisende, som om de ikke kontrollerer nok av informasjonsstrømmen i kulturlivet allerede.... http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=504612 Hvis dette blir en realitet blir det vel flere politimenn og sikkerhetsvakter enn deltakere på festivalene. Musikalske innslag går nok rett ned de også. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg trodde kanskje Dotten hadde slått på stortromma og at dette umulig kunne være så gale. Men det var det Dotten på nett: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Himmelen faller ned hvert øyeblikk, jeg er sikker på det Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 - Hvis lesbiske skal få kunstig befruktning, hva skal vi da med far? spør leder May-Helen Molvær Grimstad (KrF) i familiekomiteen på Stortinget. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=512278 Tror May-Helen Molvær Grimstad at alle damer er lesbiske? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 - Hvis lesbiske skal få kunstig befruktning, hva skal vi da med far? spør leder May-Helen Molvær Grimstad (KrF) i familiekomiteen på Stortinget. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=512278 Tror May-Helen Molvær Grimstad at alle damer er lesbiske? Hun ønskedrømmer kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 - Hvis lesbiske skal få kunstig befruktning, hva skal vi da med far? spør leder May-Helen Molvær Grimstad (KrF) i familiekomiteen på Stortinget. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=512278 Tror May-Helen Molvær Grimstad at alle damer er lesbiske? Eller at det kun er lesbiske damer som føder barn i samfunnet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 - Hvis lesbiske skal få kunstig befruktning, hva skal vi da med far? spør leder May-Helen Molvær Grimstad (KrF) i familiekomiteen på Stortinget.Grøss, og sånne folk er jeg "enige" med. Helsevesenet skal hjelpe folk som er syke e.l. Å ikke få barn av å gni to kvinnelige kjønnsorganer mot hverandre er ikke en fysisk lidelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå