Pricks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Hva med litt saklighet? Jeg er saklig,faktum er jo at frp i alle år har rakket ned på andre partier for det meste inklusive innvandring. Ja, og så? Vi snakker altså om innvandringspolitikken her. Faktum 2. jeg tror frp sitter i neste regering og svelger kameler i veldig mange saker . Ja, men hva har dette med innvandringspolitikken å gjøre? Er du bare ute etter å få inn noen små angrep mot Frp selv om det du skriver ikke har noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vel siden du er situertr oppi gokk så er det vel ikke en overhengende fare for at du blir utsatt for det svineriet?Hva har det med saken å gjøre?Nettopp!? Så fordi jeg bor i "gokk" så burde jeg ikke ha noen mening om saken for det angår ikke meg? Akkurat ja? http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/06/529002.html Hamas velsigner angrep på jødisk skole. Det har også vært palestinske rakettangrep mot Israel, som har drept tre. Vi bomber heller driten av hverandre en å samarbeide, kan jo ikke tenke å bevare menneskeliv. Tragedie. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Hva med litt saklighet? Jeg er saklig,faktum er jo at frp i alle år har rakket ned på andre partier for det meste inklusive innvandring. Ja, og så? Vi snakker altså om innvandringspolitikken her. Faktum 2. jeg tror frp sitter i neste regering og svelger kameler i veldig mange saker . Ja, men hva har dette med innvandringspolitikken å gjøre? Er du bare ute etter å få inn noen små angrep mot Frp selv om det du skriver ikke har noe med saken å gjøre? Ja og FRP er det partiet som kritiserer regeringen mest i dette spørsmålet, dermed blir det interessant å se når de selv kommer i regering, de klarer ikke å innfri de heller og må derfor svelge kameler både på dette og andre punkt akkurat som dagens regering har måttet svelge noen og regeringer før denne har måttet svelge noen, Sånn er det, selv om du tror FRP er feilfri så vet de fleste av oss at de som andre ikke er det . Nei jeg er ikke ute etter annrep som du kaller det så snart noen nevner FRP, jeg sier bare fakta. Merkelig at det er anngrep så snart det gjelder FRP, men fakta så snart det er noe negativt ang andre partier, eller forresten det er jo deres politikk det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/06/529002.html Hamas velsigner angrep på jødisk skole. Det har også vært palestinske rakettangrep mot Israel, som har drept tre. Ja dessverre og vi kan vel bare innse at det neppe blir fred der nede så lenge det finnes palestinere og jøder på samme område, det ironiske er at det var FN klar over før 1948 men usa presset dette gjennom . Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja og FRP er det partiet som kritiserer regeringen mest i dette spørsmålet, dermed blir det interessant å se når de selv kommer i regering, de klarer ikke å innfri de heller og må derfor svelge kameler både på dette og andre punkt akkurat som dagens regering har måttet svelge noen og regeringer før denne har måttet svelge noen På hvilke konkrete punkter i innvandringspolitikken mener du Frp vil måtte svelge kameler? Sånn er det, selv om du tror FRP er feilfri så vet de fleste av oss at de som andre ikke er det . Når har jeg sagt at Frp er feilfri? Jeg har kun stilt deg spørsmål om merkelige utsagn fra deg som ikke ser ut til å ha noe med det jeg skriver å gjøre. Nei jeg er ikke ute etter annrep som du kaller det så snart noen nevner FRP, jeg sier bare fakta. Når ble synsingen din fakta? Lenke til kommentar
operg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Frank Aarebrot advarer mot seperatisme på Vestlandet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Frank Aarebrot advarer mot separatisme på Vestlandet. Ubalansen mellom hva vi bidrar med og hva vi har å si er alt for stor. http://www.bt.no/lokalt/article523368.ece Vestlandet som egen nasjon virker sprøtt med en gang, men når jeg tenker meg om har jeg hørt rarere forslag. Norge er jo et enormt land i forhold til innbyggertall, og jeg føler ofte at den regionale identiteten er mye sterkere enn den nasjonale, ikke minst her i Bergen og omegn. Jeg ser også for meg at dette kan bety en tilfredsstillende løsning på sidemålsproblematikken. De to nye statene tar hvert sitt skriftmål og ferdig med den saken. Endret 7. mars 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 I Nord er det helt omvendt. Samene ønsker sitt eget sameland men ønsker samtidig statlige midler fra Norge. Erklærer de et selvstendig land så mister de selvsagt støtten. For å unngå å bli et u-land vil de samtidig ha del av oljerikdommen utenfor Nord-Norge. Mye av det samme gjelder resten Norge vs Vestlandet. Det hele koker vel ned til hvem som vil eie oljefeltene i Nordsjøen, og hvem vil vel ikke det? Vestlandet kan jo ikke bare definere pengemaskinen som sin egen og la være å dele med resten av landet. Folk fra hele landet jobber innen olje men av praktiske hensyn har mange av de bosatt seg på Vestlandet. Folk som har valgt å fortsette å bo i andre deler av landet utfører i større grad samfunnsoppgaver, utdanning, forskning og annet som oljenæringa og dermed Norge som helhet har nytte av. Skal Vestlandet skille lag med Norge må de også redusere oljenæringa for å få nok arbeidskraft til andre samfunnsoppgaver. Separatismen mener jeg er dårlig fordelingspolitikk og dårlig gjennomtenkt, men jeg forundrer meg ikke om korttenkte og selvsentrerte personer tror det kan være bra for dem og lokalområdet. Ellers så har vi jo delvis "separatisme" i andre partier: Kystpartiet (for kysten) Kristelig Folkeparti (for sørlandet) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På hvilke konkrete punkter i innvandringspolitikken mener du Frp vil måtte svelge kameler? De flesste,vi får ta dem fortløpende når de kommer i regering. Når har jeg sagt at Frp er feilfri? Jeg har kun stilt deg spørsmål om merkelige utsagn fra deg som ikke ser ut til å ha noe med det jeg skriver å gjøre. Les hva jeg skrev, "selv om du tror" det er basert på ditt bombastiske forsvar av FRP og alt rundt dem samtidig som du ikke nøler med å kritisere andre, derfor tror jeg at du tror dem er feilfri . Når ble synsingen din fakta? Når en skriver fakta så er det fakta , at dog enkelte oppfatter det som anngrep ja se det er man blitt vandt med. Case Closed Lenke til kommentar
Psykopaten Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kvinnegruppa OTTAR må være en ansamling av de dummeste, styggeste og ukarismatiske kvinnfolka i dette landet. Snevere syn på ting enn disse kvinnene skal man lete lenge etter. www.ottar.as Prototypen på verdens værste kone: Ane Stø!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Frank Aarebrot advarer mot separatisme på Vestlandet. Ubalansen mellom hva vi bidrar med og hva vi har å si er alt for stor. http://www.bt.no/lokalt/article523368.ece Vestlandet som egen nasjon virker sprøtt med en gang, men når jeg tenker meg om har jeg hørt rarere forslag. Norge er jo et enormt land i forhold til innbyggertall, og jeg føler ofte at den regionale identiteten er mye sterkere enn den nasjonale, ikke minst her i Bergen og omegn. Jeg ser også for meg at dette kan bety en tilfredsstillende løsning på sidemålsproblematikken. De to nye statene tar hvert sitt skriftmål og ferdig med den saken. Minner meg om en tråd jeg startet for lenge siden her på forumet, som kun var ment som underholdning og med glimt i øyet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=51623 En tråd som for ordens skyld ble stengt av moderator Folk tok jo helt av og tok det hele bokstavelig. Husker jeg mottok trusselpm fra sinte østlendinger Vi får starte eget parti her inne. Oslo ut av Norge og bredbåndsutbygging i rukkedalen er foreløpige kampsaker. Noe mer? Vi kan for eksempel skrinlegge operaplanene og gi de Brann Stadion isteden til å gaule ut på "Oslo er et produkt av at sjøsyketabletten ikke ble oppfunnet før vår tid. Danskene hadde behov for å redusere sjøveien mellom sitt norske lydrike og København – altså anla Kristian IV en filial inne i den avkroken som Oslofjorden er." - Knut Tjønneland Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Herman for president and Nystemten for anthem! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article102048.ece Så forbannet tåpelig. De får vel huske på å ikke sende de best kvalifiserte neste gang, for man må for all del ikke glemme at kjønn kommer foran kvaliteter. Takket være den overdrevne kjønnsfokuseringen til feministene. Men litt glede er det å spore, unge kvinner lever heldigvis i nåtiden og ikke i fortiden: Unge kvinner bryr seg ikke om kvinnedagen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article102048.ece Så forbannet tåpelig. De får vel huske på å ikke sende de best kvalifiserte neste gang, for man må for all del ikke glemme at kjønn kommer foran kvaliteter. Takket være den overdrevne kjønnsfokuseringen til feministene. Men litt glede er det å spore, unge kvinner lever heldigvis i nåtiden og ikke i fortiden: Unge kvinner bryr seg ikke om kvinnedagen Tja det er vel nettop fordi at de kravene som kvinner før dem har kjempet for begynner å bli innfridd, det vil vel ikke dermed si at det var bortkastet. LO medlemmene står vel heller ikke på barrikadene eller går i demonstrasjonstog lengre, men hvor hadde vi vært i dag uten dem som gikk der helt fra først på 50 tallet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.dailyredundancy.com/archives/1055.html ^^Gnuer er farlige dyr Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For en gjeng... Kult, mamma var med. Takk for tipset, pengemann. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For en gjeng... kapitalisten, hva er du reagerer på? Er det liklønn og like muligheter? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tror det bare er en måte å si at venstresiden er idioter på. ... uten å måtte være nødt til å si det direkte. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Ja, grøss. Tenk å måtte konkurrere med kvinner, azz. Edit: Flood kontrollen funker ikke. -.- Endret 8. mars 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå