Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Det er ikke å undreslå at FRP har vært dyktigere til å holde tommelen på Hvermansens puls, eller vært mere lyttende til signalene fra almuen og handlet i tråd med den. Der kan kanskje APene hente litt lærdom. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AP har jo fulgt etter Frps innvandringspolitikk i alle år. De henger bare litt etter :lol:

Da blir det jo morro i neste stortingperiode med frp ved roret, nå har de jo skreket og trakasert samtlige partier for mangel på handlekraft i det meste de siste 20 årene, vil da bli morro å se når de selv skal svelge kameler.

Hva har dette med Frps innvandringspolitikk å gjøre?

Lenke til kommentar
Fyllefesten avlyses

Omsorgsnemnda i Strømstad har besluttet å stenge alkoholutsalget på Systembolaget Skjærtorsdag.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=512014

Synd at norsk ungdom oppfører så dårlig at slike tiltak må iverksettes :no:

Skulle ha vært gjort for lenge lenge siden. Trist at folk faen ikke kan oppføre seg og spesielt når det går utover våre naboland. Greit nok at folk har lyst til å feste men det går da an å drikke med måte.

AP har jo fulgt etter Frps innvandringspolitikk i alle år. De henger bare litt etter :lol:

Da blir det jo morro i neste stortingperiode med frp ved roret, nå har de jo skreket og trakasert samtlige partier for mangel på handlekraft i det meste de siste 20 årene, vil da bli morro å se når de selv skal svelge kameler.

At de kanskje blir nødt til å svelge noen kameler selv når de kommer til makta med tanke på innvandringspolitikk? :roll:
Lenke til kommentar

Tja det har vel med det at i regering så må de virkeliggjøre dette eller spise kameler, tror det blir stor etterspørsel etter kameler etter neste valg :p

Vurderer å starte kamelfarm,kan bli penger av det om et par år :thumbs:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Da kan kanskje b-real digge Lou Reed, som har sagt at man skal "belive half of what you see, and none of what you hear"!?

My father was a nun! No, he was`nt. Yes, he was! Because when he was in court, and the judge asked about his occupation, he said no(u)ne!

Lenke til kommentar
My father was a nun! No, he was`nt. Yes, he was! Because when he was in court, and the judge asked about his occupation, he said no(u)ne!

Si meg PencilCase; skal disse stadige innfallene dine ha noe relevans for resten av innlegget, eller ser du det bare som en nødvendighet å krydre alle innleggene dine med (egenproduserte?) morsomheter?

Jeg spør forresten ikke for å være spydig, kun av nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Si meg PencilCase; skal disse stadige innfallene dine ha noe relevans for resten av innlegget, eller ser du det bare som en nødvendighet å krydre alle innleggene dine med (egenproduserte?) morsomheter?

Jeg spør forresten ikke for å være spydig, kun av nysgjerrighet.

PC har holdt på med det i årevis, er bare å ignorere det :)
Lenke til kommentar

Tja det har vel med det at i regering så må de virkeliggjøre dette eller spise kameler, tror det blir stor etterspørsel etter kameler etter neste valg :p

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Hva med litt saklighet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har b-real selv vært med på disse "festene"?

:)

Nei, har ikke det, men det en ser utifra tv-innslag i fra x antall år så skjønner jeg de godt at de ikke orker å være festplass lengre.

Vel siden du er situertr oppi gokk så er det vel ikke en overhengende fare for at du blir utsatt for det svineriet?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Hva med litt saklighet?

Jeg er saklig,faktum er jo at frp i alle år har rakket ned på andre partier for det meste inklusive innvandring.

Faktum 2. jeg tror frp sitter i neste regering og svelger kameler i veldig mange saker .

Hvor mere saklig kan jeg være ???

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vel siden du er situertr oppi gokk så er det vel ikke en overhengende fare for at du blir utsatt for det svineriet?
Hva har det med saken å gjøre?

Nettopp!?

:new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...