Feltherre Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Argh,hater disse nettsidene som har denne "rammen" av reklame. Det blir nok bare tøffere og tøffere å drive avis,siden de bare pøser på med reklame. Reklamen fungerte på meg ihvertfall, prøvde pizzaen i går var ganske god. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg styrer vanligvis unna produkter som er tungt reklamert for. Det er i hvert fall mange andre pizzaer jeg vil prøve før jeg prøver den grandien. Her er forresten VG sin side etter at jeg visket ut annonsene i paint: Åpne de to i en ny tab og veksle mellom de for å få det fulle inntrykket. På øyemål vil jeg tippe at arealfordelingen er slik: Spam/reklame ~60% Menyer, logoer og egenreklame ~20% Artikkelbilde: ~10% Artikkeloverskrift: ~7% Artikkeltekst: ~3% Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er jo sykt. The suspect was Hønefoss kommune, indeed. Ser at de har AP-ordfører. Er ikke dette bare god fordelingspolitikk da? De som produserer mye må da kunne dele med andre! en gruppe som Frp har trykket til sitt bryst (Iran mujaheedin) Kilde? Dette vil jeg si til Frp. Skjønte ikke helt poenget med denne. Det eneste jeg så var en liten gutt som spydde ut de vanlige fordommene mot Frp basert på kunnskapsløshet. Hvem er denne fyren? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvilke fordommer er det du sikter til, pricks? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 VG = Reklameside ispedd litt misvisende tabloidnyheter. Med tanke på at siden vistnok er den mest besøkte i Norge (av norske nettsider) så er det forunderlig at de har så enormt mye reklame. Grådigheten går foran her. Jeg håper det medfører enda færre lesere av søppelavisen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Så lenge jeg blir presentert real-time aktuelle nyheter gratis så synes jeg at nettavisene mer enn gjerne kan finansiere seg med annonser. Da får jeg både det jeg søker, og samtidig så kan jeg handle andre publikasjoner som går lengre ned i materien. Og om hele forsiden til vg.nett er farget i grandis farger så gjør det meg lite så lenge det ikke er aktive reklamer som pop'er opp og ned og kommer med ulyder. Worst-case er jo å bare klikke seg videre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Holder meg til nettaviser hvor nyhetene er hovedattraksjonen og ikke et supplement. I hvert fall en side som kan gi meg illusjonen av dette (VG gidder ikke engang prøve på det lenger heller.) Lenke til kommentar
operg Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Forholdet mellom vest og øst. http://www.bt.no/meninger/kommentar/kristo...ticle518875.ece Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvilke fordommer er det du sikter til, pricks? Hele videoen er en fordomsfull farse av intetsigende pjatt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Han trekker frem Frps innvandrer politikk. Om Frp faktisk ikke har den, så har partiet lurt mange velgere. *edit: intesigende var det, men ingen fordommer som jeg kunne se. Kanskje du kan vise hvilke det var? Endret 1. mars 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil helst slippe å se det makkverket om igjen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Makkverk var det, men han sa ingenting som ikke stemte om Frp. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jo, han gjorde det. Men jeg noterte det ikke ned. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) en gruppe som Frp har trykket til sitt bryst (Iran mujaheedin) Kilde? vær så god Jo, han gjorde det. Men jeg noterte det ikke ned. Med mindre du kan motbevise noe av det han sa så har han ikke sagt noe galt om Frp? Jeg lytter/(leser) gjerne! Endret 1. mars 2008 av niklnikm Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jo, han gjorde det. Men jeg noterte det ikke ned. Med mindre du kan motbevise noe av det han sa så har han ikke sagt noe galt om Frp? Jeg lytter/(leser) gjerne! Hadde ikke tenkt å se denne berømmelige filmen, men nå måtte jeg jo nesten sjekke. Egentlig sies det jo ikke noe om FrP i det hele tatt, det er bare en fjortis som går rundt og leker at han intervjuer folk. Det virker som om han prøver å ironisere over innvandringspolitikken, men det er ikke spesielt vellykket. Ser ikke hva som er så spennende med denne snutten, egentlig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Må bare få denne tråden i mine innlegg! Man liker politikk! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser ikke hva som er så spennende med denne snutten, egentlig. Ingenting.... Han trekker frem Frp sitt innvandrer standpunkt og spør folk om hvorfor de stemmer Frp, og de som er svar skyldig sier innvandringspolitikken. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Egentlig sies det jo ikke noe om FrP i det hele tatt, det er bare en fjortis som går rundt og leker at han intervjuer folk. Det virker som om han prøver å ironisere over innvandringspolitikken, men det er ikke spesielt vellykket. Ser ikke hva som er så spennende med denne snutten, egentlig. Hvis det er fordi du ikke liker at Frp blir gjort narr av så er det bare å si det, trenger ikke å holde maska. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Må bare få denne tråden i mine innlegg! Man liker politikk! Lat som om du har noe å si i det minste da. Du finner garantert en eller annen sak på VG eller dagbladet som du kan slenge ut en liten kommentar om. Det ser så mye bedre ut enn "Mine Innlegg" Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Egentlig sies det jo ikke noe om FrP i det hele tatt, det er bare en fjortis som går rundt og leker at han intervjuer folk. Det virker som om han prøver å ironisere over innvandringspolitikken, men det er ikke spesielt vellykket. Ser ikke hva som er så spennende med denne snutten, egentlig. Hvis det er fordi du ikke liker at Frp blir gjort narr av så er det bare å si det, trenger ikke å holde maska. Er det kanskje du som har laget den? Sikkert et moro prosjekt for de som var med, men for meg er det mer *gjesp*. Edit: Redigert feilaktighet. Endret 2. mars 2008 av klilleng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå