Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ja, dette er i sannhet et salig samrøre av tante Pose, politimester Bastian, og Keiser Caligula. Det

verste er at ved å følge sin egen plan for verdensherredømme, og hamre inn det sanne budsk

pet, så får man faktisk fjolsene til å like svineriet ...?

Jeg synes selv at et forum som med nennsom hånd kan be hvem som helst dra dit pepperen gror, og hvor mottakeren med et smil om munnen, ser frem til turen, da har man oppnådd noe helt essensielt.

Lenge leve despotiet! :new_woot:

Pass for guds skyld på at det ikke tipper over,og resultatet blir som på bildet! :ohmy:

Lenke til kommentar
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2104425.ece

"Ved årets slutt starter CO2-renseanlegget ved et kullkraftverk i Wisconsin i USA - med nøyaktig samme teknologi som skal gjøre Mongstad til et "månelandingsprosjekt"."

Lol.

Hva? De har jo ikke skrevet under på Kyoto. Og så gjør de noe med CO2-utslippene sine likevel? Det er jo uhørt. :tease:

Setter en liten spiker i "Det er Norge som er bra, det er Norge som er best"-regla, i det minste. :)

Lenke til kommentar

-Vil forby dyresex

 

Jeg må innrømme at jeg blir litt forbauset;

Ifølge en undersøkelse blant 650 veterinærer i fjor, forekommer dyresex langt oftere enn folk tror.

- Hver femte veterinær har enten konstatert seksuelt misbruk hos en av sine dyrepasienter, eller mistenkt det sterkt. Omfanget av seksualmisbruk av dyr er langt større enn vi hadde grunn til å tro i utgangspunktet, sier Live Kleveland i Dyrevernalliansen.

 

Hun sier dyresex først og fremst har berørt landbruksdyr som kuer, griser, sauer og lignende, men også familiedyr som hund og katt, samt sportsdyr som hest.

Lenke til kommentar
Dyresex har hittil vært lov i Norge. Men nå vil landbruks- og matminister Terje Riis-Johansen (Ap) ha slutt på dette.

 

- Det er en straffbar handling som ikke skal skje, sier Riis-Johansen til NRK.

Nå må han bestemme seg. Har det vært lov eller har det vært straffbart?

 

Forøvrig:

Ville betale 300.000 for sex med hester

Hvem skal verne om dyrene?

Misbruk av dyr – avskyelig handling

Lenke til kommentar
En av tre norske menn som tester om de er far til "barnet sitt" får vite at de ikke er det likevel. Er det bare meg eller er det litt sykt?

Link

 

Nja, er jo ikke akkurat noe sjokkerende. Kvinner er jevnt over like mye/lite svin som det menn er og her i Norge er de like mye utro som menn. Full likestilling på det feltet.

 

Det er få ting som er mer moralsk forkastelig enn en som lyver om slikt. Både med tanke på mannen og ikke minst med tanke på barnet. Kanskje feministene skal løpe ut og kreve at kvinner skjerper seg? :wee:

Lenke til kommentar
En av tre norske menn som tester om de er far til "barnet sitt" får vite at de ikke er det likevel. Er det bare meg eller er det litt sykt? Link

Nja, er jo ikke akkurat noe sjokkerende. Kvinner er jevnt over like mye/lite svin som det menn er og her i Norge er de like mye utro som menn. Full likestilling på det feltet.

Det er ting som tyder på at det ikke er full likestilling på det feltet. Tre forskjellige undersøkelser:

Dagbladet 2004: Kvinner er mer utro enn menn

Onlinemagasinet 2006: Kvinner er mest utro

Lenke til kommentar

Nå kjenner ikke jeg så veldig godt til kollektivtrafikk og brukere av dette i andre byer i Norge, så dette innlegget henvender seg til de reisende i Oslo.

 

Jeg kom nettopp inn døra etter å ha reist kollektivt gjennom byen. Jeg sto på en holdeplass for både busser og trikker, men valgte bussen denne gangen. Nærmere bestemt buss 30, fra Hausmanns gate til Solli plass. For ordens skyld.

 

I det jeg gikk på trikken kom jeg til å tenke på et spørsmål som har svirret rundt i hodet mitt ved flere anledninger. Tidligere har jeg vært høflig, men i dag ble det rett og slett for mye for en enkel sjel. Kombinert med en lang dag på jobb ble det rett og slett uholdbart, så jeg spør like gjerne først som sist:

 

HAR IKKE FOLK I OSLO BEDRE TING Å FINNE PÅ MELLOM 16:30 OG 17:30 ENN Å KJØRE TRIKK OG BUSS?!?

 

Det er ufattelig irriterende å måtte stå på offentlige transportmidler som er så stappfulle!

 

Oppfordrer herved alle brukere av kollektivtilbudet til å vise hensyn. Om dere VENNLIGST kunne tatt tidligere eller senere buss/trikk hjem, eller tatt bilen!

 

Melding slutt!

Endret av Blofeld
Lenke til kommentar

Kan gjerne se for meg at trådstarter heller går til/fra jobb enn å ta buss/trikk. Er lei av sure grinete folk på bussen som syter og klager over at det er så dårlig plass fremfor å faktisk legge press på politikere..

 

Så jeg håper jeg slipper å se sånne som deg på bussen mellom 16:30 og 17:30. Eller fortrinnsvis mellom 16:30 og 16:29.

 

Trådstarter kaster ikke stein i glasshus, kanskje?

Lenke til kommentar

Blofeld: Tenk hvor mye bedre det ville vært om:

- Flere arbeidsplasser åpnet for fleksitid slik at det ikke ble en sånn enorm topp rundt 7.30-8.30 og 16.30-17.30.

- Arbeidsplasser som må ha samme arbeidstid innbyrdes i større grad valgte litt tidligere eller senere tidspunkter. F.eks noen kl 7-15, andre 8-16, 9-17 eller 10-18.

- Bilene inn og ut av Oslo i gjennomsnitt hadde 4 personer i stedet for dagens 1,15.

- Folk i større grad bodde i sentrum, nært sine arbeidsplasser.

- Arbeidsplassene i større grad flyttet ut til der folk bor.

Det er dette misforholdet mellom sted for bo og arbeid som skaper de enorme strømmene av folk i rushtiden.

 

Melkekartong: Trådstarter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...