Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
__________________________________________________________________

"Og forøvrig så er sammenligningen din mellom Halvorsen og Stalin like stringent som Søviknes er pedofil fordi han hadde seg med ei som var betydelig mye yngre enn seg selv, at Jensen er nazist fordi hun ønsker innstramninger på innvandringen eller at Per Sandberg er en trygdesnyltene alkis fordi han måtte ha fri etter julefylla."

___________________________________________________________________

Halvorsen/Stalin er et direkte resultat av dine egne holdninger.

 

Dessuten plages du av flaue faktafeil. Jenta Søviknes knullet var 16. Pedofile tiltrekkes av prepubertale barn, og 16-årige jenter er langt fra prepubertale.

 

Per Sandberg var ikke full på Stortingets talerstol. Dette er en løgn som bare beviser hvordan venstrevridde medier manipulerer naive mennesker. De som påstod at han var full var anonyme. Men så sto det frem mange stortingsrepresentanter fra alle partier og forklarte at han IKKE var full, og at de selv også hadde drukket til maten før de gikk inn for å stemme, nøyaktig som Sandberg. En ekspert regnet ut at Sandbergs promille var nærmest 0.

 

Men når du nå begynner å dra frem slike løgnaktigheter så viser det meg at du kun er opptatt av å spre feilinformasjon, og å smusskaste partiet. Dermed er det egentlig ganske lite poeng i å diskutere med deg, fordi du vil fortsette å dra frem slike saker som er bygget på løgner i media, og som du ukritisk sprer videre fordi du har en agenda.

 

Faktasjekking er visst ikke så viktig på venstresiden!

Nøyaktig hva jeg ville frem til! Det er da absolutt ikke hold i det jeg skrev.

Eksemplene er jo vridd og vrengt til de grader at enhver ser jo klart at det ikke er sannhet, og ikke et snev av sannhet i dem engang!

Og at det er like lite logikk i det, som at vår finansminister er massemorder!

Og hvem har trukket frem venstresiden?

 

 

Vakkert. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På skolevalget sa FRP at de ikke var i mot innvandring, det var bare tull, tøys og fordommer. Det pressiserte fyren. Et par måneder etter så jeg på vei inn en rekrutteringsplakat for FRP. På arket stod det blant annet "...hvis du er mot innvandring" eller "Vi er mot innvandring". Det er herlig at de lyger oss opp i ansiktet.

 

Jeg kan ikke skille hvilken av de sistnevnte sitatene som gjelder, for noen har visst revet ned plakaten. :wee:

 

FRP er nå for innvandring. Det har de nedfelt i partiprogrammet sitt. Men de er jo mer restriktive enn de andre partiene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så sier noen at verden ikke går fremover?

(Dagbladet.no): 19 år gamle Kristina Dimitrova fra Bulgaria og og 24 år gamle Andrei Andrei fra Romania kan nå smykke seg med at de har verdens vakreste rumper.

 

De to har hatt hard konkurranse. 15.000 bakender ble meldt på konkurransen. I finalen danket de to ut 41 konkurrenter fra 28 land.

 

Det er undertøysmerket Sloggi som står bak konkurransen. De har lenge slitt med et noe usexy og gammelmodig image, og er kanskje mest kjent for stortrusa «Maxi». De håper nok å rette opp på det inntrykket nå.

 

 

Får forsikring

Konkurransen ble arrangert i München i Tyskland. De to tar med seg 10.000 Euro i kofferten samt en modellkontrakt for Sloggis neste undertøyskampanje. I tillegg får de forsikret sin dyrebare ende.

Lenke til kommentar
På skolevalget sa FRP at de ikke var i mot innvandring, det var bare tull, tøys og fordommer. Det pressiserte fyren. Et par måneder etter så jeg på vei inn en rekrutteringsplakat for FRP. På arket stod det blant annet "...hvis du er mot innvandring" eller "Vi er mot innvandring". Det er herlig at de lyger oss opp i ansiktet.

 

Jeg kan ikke skille hvilken av de sistnevnte sitatene som gjelder, for noen har visst revet ned plakaten. :wee:

 

FRP er nå for innvandring. Det har de nedfelt i partiprogrammet sitt. Men de er jo mer restriktive enn de andre partiene.

Så hvorfor stod det klart på plakaten at de var mot det?

Lenke til kommentar
Så hvorfor stod det klart på plakaten at de var mot det?

 

Det vet jeg ikke, det må du nesten spørre de som laget plakaten og hvorfor den ikke gjenspeiler partiets politikk. FRP er for opprettholdelsen av innvadrinsstoppen, men dette må ikke misforstås slik at de er motstandere av å ta inn grupper av innvandrere som eksempelvis flyktninger. De er heller ikke mot å gi mennesker asyl, men ønsker streng tolkning.

 

Fremskrittspartiet vil begrense antall personer som gis opphold i Norge, og vil derfor opprettholde innvandringsstoppen. Unntatt fra dette er overføringsflyktninger (kvoteflyktninger) og de som omtales i avsnittet om arbeidsmarkedet, samt familiemedlemmer som omfattes av reglene om familiegjenforening.

 

http://www.frp.no/Innhold/FrP/Dokumenter/P...cShow;ID=13467;

 

Innvandringsstoppen i Norge ble innført i 1975 med støtte fra hele Stortinget. AP satt i regjering og ordningen skulle være midlertidig. Den har vært "midlertidig" i 30 år. Regjeringen Bratteli viste til de alvorlige problemer innvandringen skapte, og behovet for å ta kontroll.

 

http://www.liberaleren.no/arkiv/002625.php

Lenke til kommentar
Innvandringsstoppen i Norge ble innført i 1975 med støtte fra hele Stortinget. AP satt i regjering og ordningen skulle være midlertidig. Den har vært "midlertidig" i 30 år.

 

Det er riktig at det i 1975 kom en forskrift om innvandringsstopp, eller mer formelt: Forskrift om midlertidig innvandringsstopp med dispansasjonsregler. Denne ble fastsatt ved kgl. res. 10/ 1- 1975 med hjemmel i fremmedloven § 29.

 

Denne ble igjen erstattet/ utvidet med forskrift om forlenget innvandrigsstopp. Denne ble fastsatt med kgl. res. 12/12- 1975 med hjemmel i fremmedloven § 29.

 

Men da skal det også nevnes at begge disse forskriftene ble opphevet ved ikrafttredelsen av utlendingsloven, som skjedde i 1991.

 

Med andre ord ble den forlenget til å vare i 15 år. Siden 1991 har vi hatt utlendingsloven med tilhørende forskrifter.

 

Edit: Personlig mener jeg de liberalistene burde ta seg et eple (mer sunnere enn en bolle) før de kommer med slike påstander.

 

Blir det samme som han fra Nei til EU som at alle som var for medlemsskap var landssvikere siden det visstnok stred mot Grunnloven. Noe den alldeles ikke gjør, siden vi har to hjemmler i vår kjære grunnlov til å bli medlem av EU.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Oppsiktsvekkende at hun endrer forklaring

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182886

 

Er dette egentlig en så stor sak?

Hvorfor er det blitt slik at enhver politiker skal forfølges og henges ut for det minste "feilgrep" ?

Synest faktisk det begynner å bli vel drøyt nå og hvordan skal en forvente at folk skal gidde å ofre seg for politikken når det er slik at en kan risikere å bli dratt ned i dritten for alt en har gjordt tiligere .

Greit nok at svindelsaker belyses,men at en muligens har hatt på seg et klesplagg med en "upassende" tekst på, bør da ikke være avgjørende for ens politiske karriere .

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg synes det er oppsiktsvekkende at hun nå endrer forklaring. Hun har jo gjentatte ganger hevdet overfor media og andre steder at bildet ikke er ekte. Skulle det nå vise seg at bildene faktisk er ekte, betyr jo det at hun har løyet og det er alvorlig, sier Nygård til VG Nett.

 

Jeg synes som regel at gamle synder er uinteressante, men når hun som i dette tilfellet begynner å vingle, så blir saken annerledes.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er oppsiktsvekkende at hun nå endrer forklaring. Hun har jo gjentatte ganger hevdet overfor media og andre steder at bildet ikke er ekte. Skulle det nå vise seg at bildene faktisk er ekte, betyr jo det at hun har løyet og det er alvorlig, sier Nygård til VG Nett.

 

Jeg synes som regel at gamle synder er uinteressante, men når hun som i dette tilfellet begynner å vingle, så blir saken annerledes.

 

Jo men F, skal en huske alt?

Ikke sikkert hun husker å ha hatt den gensern på seg og om så var hva spiller det for rolle?

Nei her er andre politikere og ikke minst pressen ute etter å felle en annen på en fillesak, det er dessverre ikke første gang . :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hun vingler! det er ikke fordelaktig, og hvis jeg legger lokalt kjennskap på toppen, så er det kanskje en luguber grunn for den oppførselen. kort sagt er det verdt å sjekke denne saken nærmere, og hvis media kan gjøre den jobben, er jeg bare takknemlig.

Lenke til kommentar

Det er da måte på hvor mye tull media skal sjekke opp i. Å bruke gudene vite hvor mange dagsverk på å sjekke om en person har brukt den eller den genseren er helt utrolig. Er jo nærmest agurktider året rundt. Og jeg har nettopp kastet bort et minutt på å skrive om denne saken her, jeg burde pisket meg selv som straff...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er da måte på hvor mye tull media skal sjekke opp i. Å bruke gudene vite hvor mange dagsverk på å sjekke om en person har brukt den eller den genseren er helt utrolig. Er jo nærmest agurktider året rundt. Og jeg har nettopp kastet bort et minutt på å skrive om denne saken her, jeg burde pisket meg selv som straff...

 

Ikke skap deg! Pisking er slett ikke ukjent for deg. :innocent:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...