Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sponheim mistet totalt bakkekontakten etter at rike Høyrefolk kjøpte han stemmer, for det han her gjør er å sammenligne en annen partileder med ingen andre enn Hitler, selv om han ikke sier dette rett ut er det ganske enkelt å vite hvor han vil.

Hvor langt er enkelte egentlig villig til å synke?? Dette var verre en jeg noen gang kunne tenkt meg av Sponheim :thumbdown:

Mener Carl I. Hagens valgnatt-tale hadde førerpreg

Lars Sponheim mener Carl I. Hagens følelsesladede seierstale valgnatten var «føreraktig», «skremmende», «forførerisk» og «fanatisk

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107399

Lenke til kommentar

Det må jeg si! Jeg har forøvrig hørt like følelsesladete taler før, av bl.a. Rune Gerhardsen, uten at han har blitt beskyldt for noe!

Usakligheten lenge leve. Sponheim er sikkert bare misunnelig fordi Venstre ikke klarer å finne på noen egen politikk selv, men må stjele "sine saker" fra hhv. Høyre, FrP og KrF.

Lenke til kommentar
Har sponheim mistet totalt bakkekontakten etter at rike Høyrefolk kjøpte han stemmer, for det han her gjør er å sammenligne en annen partileder med ingen andre enn Hitler, selv om han ikke sier dette rett ut er det ganske enkelt å vite hvor han vil.

Hvor langt er enkelte egentlig villig til å synke?? Dette var verre en jeg noen gang kunne tenkt meg av Sponheim :thumbdown:

Lars Sponheim mener Carl I. Hagens følelsesladede seierstale valgnatten var «føreraktig», «skremmende», «forførerisk» og «fanatisk

Godt å se at dere på venstresiden ikke kjøper alt negativt om Hagen som god fisk. :yes:

Skal visst diskuteres på Her&Nå på radioen snart..

Lenke til kommentar

Ang. Bush: Kanskje det står "possible" der, men det blir skjult av blyanten/handa.

Ang. Sponheim: Dette er jo ikke første gang mannen kommer med friske utspill. Han er nok bare misunnelig fordi Hagen mobiliserte velgerne til de grader, og han er litt irritert fordi Hagen ikke lenge aktet å la partiet være en nikkedukke for regjeringspartiene.

Lenke til kommentar

Hvor langt er enkelte egentlig villig til å synke?? Dette var verre en jeg noen gang kunne tenkt meg av Sponheim  :thumbdown:

Godt å se at dere på venstresiden ikke kjøper alt negativt om Hagen som god fisk. :yes:

Skal visst diskuteres på Her&Nå på radioen snart..

Akkurat her driter jeg egentlig i partitilhørighet, slike antydninger hører ikke hjemme uansett.

Skal Venstre ha noen som helst forhåpninger om å holde seg over sperregrensen så bør de kvitte seg med sponheimsattelitten snarest, vi ser jo allerede at han er kommet ut av kurs nå når han ikke lengre har planeten Høyre å svirre rundt.

Olaf Thommessen burde snarest rykke opp som partileder .

Lenke til kommentar
Hva skjer forresten med Sponheim nå? Bondevik har jo heldigvis kastet i håndklet. Men vil Sponheim være med og lage trøbbel for borgerlig samarbeid også om fire år?

Sponheim vil nok fortsette som partileder for venstre til han blir avsatt og jeg ser ikke for meg at han støtter et regjeringsalternativ med FrP til neste valg.

Vi (i hvertfall jeg) får håpe dem ryker ned under sperregrensa igjen da. "Hvis dem ikke er med oss, så er dem mot oss!" :devil:

Lenke til kommentar

Ser nå at sosialistenes GRUSOMHETER slår til og "raserer" arbeidsplasser :-)

Leser nemmelig at 300 arbeidsplasser i Rignes nå er reddet ved bryggeriene i Trondheim og Arendal.

Grunnlaget for at disse er reddet er at Jens Stoltenberg gikk ut før valget og lovet å gjenninføre grunnavgiften på engangsemballasje.

:w00t::w00t::w00t:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hvordan redder han disse arbeidsplassene ved å gjenninføre grunnavgiften på engangsemballasje?

Ringnes vil i sin kortsikitige tenkning legge ned Dahls bryggeri, produsere ølet på østlandet og kjøre det til Trondheim. De sparer litt små penger først, men pga. kvalitetsforingelsen grunnet plast + langtransport vil folk drikke mindre øl. Dermed færre arbeidsplasser.

Lenke til kommentar

Det er ikke helt sant. Grunnet fjerning av grunnavgiften på engangsemballasje og samtidig ikke gjøre det på gjenbruksemballasje vil det være mer økonomisk gunstig å bruke engangsemballasje.

Da mesteparten av Ringnes' produskjons utstyr i dag er tilpasset gjenbruksemballasje må man investere i nytt. Da er det naturlig å gjøre en større investering på ett sted enn flere små investeringer.

Dessuten handler ikke diskusjonen om engangsemballasje om øl, men for det meste brus.

Lenke til kommentar

NOK en GODBIT fra den sittende regering :cry:

Bondevik har ifølge NRK tekstv foreslått følgende i statsbudsjettet:

ØKNING på 500 millioner i egenandeler på medisiner og legebesøk.

KUTT på 600 millioner i formueskatten.

Er det fortsatt noe som betviler at dagens regering øker forskjellene og tar fra de fattige og gir til de rike ??

For hvem rammes av økte egenandeler som allerede før denne annonserte økningen allerede er doblet ?

Og hvem nyter godt av at formueskatten reduseres, er det de fattige uten formue eller??

Jeg må virkelig si at dette er skremmende og enda mere skremmende når en vet at denne regeringen er styrt av en prest, mon tro hvor han var på teologistudiene når de lerte om nestekjerlighet :no::mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...