Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager gjorde Steinar Lem på dagens Tabloid?!? Ikke at jeg forakter mannen nok fra før, men skal han også få lov til å ødelegge middagen min med de banale argumentene han kommer med?

9536974[/snapback]

Nå er vel tabloid et større problem enn Steinar Lem da?

God Morgen Norge-gnomens banale utblåsninger for å tabloidisere viktige emner kun for å holde publikum i prime-time!

Hva er det med deg PencilCase?

Lenge siden jeg har sett noen her inne med så mye godlynt humør på tastaturet! :)

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager gjorde Steinar Lem på dagens Tabloid?!? Ikke at jeg forakter mannen nok fra før, men skal han også få lov til å ødelegge middagen min med de banale argumentene han kommer med?

9536974[/snapback]

Så, du forakter mannen, men du slipper likevel denne radden til grøtkjelen din ... :cool:

9537022[/snapback]

Tenkte jeg skulle få en god latter med en eller annen SVer rope "vi vil fjerne fattigdom" i førersetet (noe jeg også fikk), og samtidig nyte en eller annen mer eller mindre fornuftig person påpeke konjunkturer (som også skjedde) og at (realtiv) fattigdom alltid er noe som vil eksistere (noe jeg ikke fikk, for mye å forvente av en politiker dog). Lem dukker vel opp ute av det blå :(

Edit: skrivefeil.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Liker det som skjer med de sympatiske AP-politikerne om dagen.

Link

9537087[/snapback]

Tipper AP sentralt er happy for at dette kom etter valget.

Da slipper de jo uansett å opprette en krise-telefon!

Neppe at denne karen stiller på liste med neste valg, eller noen gang!

Men fyren blir beskyldt for å drive med dårlig valgfusk.

Deretter går han ut og sier han er utsatt for en svertekampanje.

Og at han fått drapstrusler som han først nå har anmeldt. For så å rable på P4!

Ikke fan av å forhåndsdømme, men det er noe muffins omkring denne episoden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

9536974[/snapback]

Så, du forakter mannen, men du slipper likevel denne radden til grøtkjelen din ... :cool:

9537022[/snapback]

Tenkte jeg skulle få en god latter med en eller annen SVer rope "vi vil fjerne fattigdom" i førersetet (noe jeg også fikk), og samtidig nyte en eller annen mer eller mindre fornuftig person påpeke konjunkturer (som også skjedde) og at (realtiv) fattigdom alltid er noe som vil eksistere (noe jeg ikke fikk, for mye å forvente av en politiker dog). Lem dukker vel opp ute av det blå :(

9537102[/snapback]

Betyr raljeringv at du er sulten?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

9536974[/snapback]

9537022[/snapback]

9537102[/snapback]

Så da er du bare en pingle da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Betyr raljeringv at du er sulten?

9537182[/snapback]

Ordet 'raljeringv' finnes ikke i Bokmålsordboka.

Nok engang er det vanskelig å skjønne hva du mener, PencilCase ;)

9537294[/snapback]

Nesten like sexy som du lurer deg unna da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mister tillit?

For det første er Morgan Andersen avhengig av tillit til omverdenen og andre forretningsforbindelser i sin jobb som FFK-direktør. Denne saken rokker kraftig ved tilliten og Andersens mulighet til å utføre sin jobb.

Dernest spiller det ikke noen rolle om han ikke er dømt. Jeg er enig at i ingen er skyldig før det motsatte er bevist.

– Men nå dreier alt seg om tillit til Andersen og FFK. Den blir svekket og styret blir presset til å gjøre noe med direktørens stilling, sier Johansen.

Morgan Andersen skal selvsagt ikke settes på gaten. Han må få permisjon med lønn og kan godt utføre andre oppgaver i klubben, sier Johansen.

f-b.no

Denne artikkelen beskriver den best farbare veien foreløpig. Så går det vel en grense for hvor mye grums styret i FFK tåler.

En stor elefant sto og drakk ved Kwando River, men han var ikke aktiv nok for disse turistene. Så de startet å ruse motoren, tute og slå med dørene for å få hans oppmerksomhet. Resultatet? Han begynte å løpe etter dem. Neste gang han ser en slik bil, så angriper han den også. De gutta der glemmer ikke.

dagbladet.no

For noen idioter :mad: Får håpe at de var Svensk. :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Jeg synes det er et elendig forslag. Det er kanskje et mindre onde enn å tvinge folk i militæret, men jeg er grunnleggende negativt til at Staten skal kunne sette alminnelige borgere til tvangsarbeid. Det får holde å betale skatt.

Lenke til kommentar

Er selv for å fjerne alt av slikt "tvangsarbeid". Men skal det først være noe så bør det være for alle og ikke bare unge menn med god helse.

Etterhvert som vi blir rikere og rikere ser jeg for meg at vi jobber mindre og mindre og heller leier inn arbeidskraft fra andre land. Nordmenn blir som en slags "verdensoverklasse".

Lenke til kommentar

Nye billettregler ødela sydendrøm

Næmmen dakar lille krenkede kapitaloffer, det var jammen fint at snille onkel VG ga deg spalteplass så du kunne belyse dette kjempeproblemet: at noen ikke får det nøyaktig som de vil fordi de har for lite penger. Dette skulle du ha tenkt på før du klemte ut unge nummer tre, men nå kan du jo heller guffe opp selvfølelsen ved å tenke på hvor mye co2 du sparer verden for.

Hvor kan jeg forresten gå og hente ut min tydeligvis menneskerettsfestede sydentur? Jeg har ikke vært lenger sør enn Tyskland på seks år.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Nye billettregler ødela sydendrøm

Næmmen dakar lille krenkede kapitaloffer, det var jammen fint at snille onkel VG ga deg spalteplass så du kunne belyse dette kjempeproblemet: at noen ikke får det som de vil fordi de har for lite penger. Dette skulle du ha tenkt på før du klemte ut unge nummer tre, men nå kan du jo heller guffe opp selvfølelsen ved å tenke på hvor mye co2 du sparer verden for.

Hvor kan jeg forresten gå og hente ut min tydeligvis menneskerettsfestede sydentur? Jeg har ikke vært lenger sør enn Tyskland på seks år.

9544316[/snapback]

Hvorfor ikke bare bestille hos Apollo?! Jeezes...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
- Samfunnstjeneste for alle

Endelig et godt forslag fra KrF. :)

Avstemningen viser at 53% er positiv til forslaget og 47% negative.

9543466[/snapback]

Interessant ja, men gjennomførbart er jeg mere i tvil om. For det første så stiller dette store krav til et "mottakerapparat" på alle arbeidsplasser. Noe som fort kan bety forbruk av ressurser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...