cp-nilsen Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Det er vel ingen som fremmer en større "motstander" enn hva AP gjør angående FRP. Så det er kjekt at du viser til at AP faktisk kan samarbeide med FRP. De taler jo som om de ikke vil ha noe med partiet å gjøre ^^ Men slik vil du vel ikke se det? 9471350[/snapback] Nettopp. Så langt jeg la merke til var det ingen FRPere som satt med store hefter med grunner til ikke å stemme AP... Og som sagt er dette et lokalvalg, og FRP eller AP spiller ofte liten rolle. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Nå tok du bare med en del av hva jeg skrev da, for sannheten er at FRP annser AP og SV som et samfunnsonde og sine hovedmotstandere,derfor blir det pussig at de bla i min kommune har søkt sammarbeid med AP og SP, dette til tross for at det største partiet i kommunen er en tverrpolitisk liste som består av folk fra AP, SV H, FRP,V 9471267[/snapback] Det er vel ingen som fremmer en større "motstander" enn hva AP gjør angående FRP. Så det er kjekt at du viser til at AP faktisk kan samarbeide med FRP. De taler jo som om de ikke vil ha noe med partiet å gjøre ^^ Men slik vil du vel ikke se det? 9471350[/snapback] Riktig at AP har sagt at FRP er hovedmotstanderen,men at du måtte vri det til at AP søker frp,viser bare at du ikke ønsker sannheten,for i det konkrete tilfellet er det motsatt,det er frp som har søkt mot AP Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Riktig at AP har sagt at FRP er hovedmotstanderen,men at du måtte vri det til at AP søker frp,viser bare at du ikke ønsker sannheten,for i det konkrete tilfellet er det motsatt,det er frp som har søkt mot AP 9471506[/snapback] Poenget gikk deg tydeligvis hus forbi og du tyr til anklagene og spådommene om hva den du diskuterer med ønsker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Riktig at AP har sagt at FRP er hovedmotstanderen,men at du måtte vri det til at AP søker frp,viser bare at du ikke ønsker sannheten,for i det konkrete tilfellet er det motsatt,det er frp som har søkt mot AP 9471506[/snapback] Poenget gikk deg tydeligvis hus forbi og du tyr til anklagene og spådommene om hva den du diskuterer med ønsker. 9471578[/snapback] Nei poenget gikk meg IKKE hus forbi,men vil en kun se saken ensidig så greit Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Skal rasime lønne seg eller?? Fiskerstrand valgt inn i Oslo http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=162516 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Skal rasime lønne seg eller??Fiskerstrand valgt inn i Oslo http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=162516 9471927[/snapback] Kanskje hun bare sa noe mange tenker.. Eller, kanskje folk vet hun ikke mente det, og ga sympatistemmer. Vanskelig å gjette årsaker.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Skal rasime lønne seg eller?? Fiskerstrand valgt inn i Oslo http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=162516 9471927[/snapback] Hva mener du? Fiskerstrand kan jo ikke bare melde seg av valglista når hun er oppført der. At hun har meldt seg ut av partiet og verv gjør heller ingen forskjell når det kommer til fastsatte lister. At hun har fått mange kumuleringer tyder på tre ting: 1. Sympatistemmer for å ha blitt felt av kontroversielle spionteknikker som skjult mikrofon + provokatør. 2. "All PR er god PR". 3. Noen rasister trodde hun sto for det hun sa, tror ikke på andres beskrivelsen av henne og politikken til Høyre i Oslo og kumulerte henne av den grunn. For de som kumulerer henne på grunn av punkt 1 bommer spørsmålet ditt på seg selv: Hun står ikke for noe rasistisk og folk ser at hun forsøkes settes i bås og felles av den utsendte P3-spionen. For de som kumulerer henne på grunn av punkt 2 lønner det seg å være både rasist og antirasist så lenge man kommer i media, så da blir svaret på spørsmålet ditt ja. For de som kumulerer henne på grunn av punkt 3. lønner det seg å være rasist så der blir det også et ja. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg ser at godeste Sponheim har satt i gang med stortingsvalgkampen på forskudd, ved å prøve å lage kaos på ikke-sosialistisk side. Han vil utelukke det største partiet på borgerlig side fra en borgerlig regjering. Han mener at miljøpolitikken, innvandringspolitikken og kulturpolitikken er punkter som gjør det umulig for Venstre å samarbeide med Frp. Han snakker da også på vegne av Venstre i Bergen og Oslo. Det viktigste her er innvandringspolitikken. Kultur og miljø er noe jeg ikke tror Frp har så fryktelig store problemer med å ofre for et borgerlig samarbeid. Men på hvilke punkter er det innvandringspolitikken er forskjellig mellom Frp og Venstre? Selv AP følger jo i Frps fotspor, så hva er det som gjør at Sponheim pumper opp det oppblåste ballonghodet sitt enda mer? Hvorfor så nedlatende holdning mot andre,selv om noen har en annen politisk holdning enn deg trenger de ikke være fjols. Jeg er nedlatende fordi de er nedlatende. Hvorfor kritiserer du meg for å være nedlatende når jeg bare svarer med samme mynt som dem? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg ser at godeste Sponheim har satt i gang med stortingsvalgkampen på forskudd, ved å prøve å lage kaos på ikke-sosialistisk side. Han vil utelukke det største partiet på borgerlig side fra en borgerlig regjering. Han mener at miljøpolitikken, innvandringspolitikken og kulturpolitikken er punkter som gjør det umulig for Venstre å samarbeide med Frp. Han snakker da også på vegne av Venstre i Bergen og Oslo. Er det ikke FRP han vil utelukke http://www.dagbladet.no/valg2007/resultater/?fk=K Jeg er nedlatende fordi de er nedlatende. Hvorfor kritiserer du meg for å være nedlatende når jeg bare svarer med samme mynt som dem? Og det gjør saken bedre? Verken det å svare med samme "ufine" mynt eller springe å rapportere andre har jeg noen tro på, slikt fører sjeldent noe godt med seg,men det er min mening da Endret 11. september 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
sageman Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Fiskerstrand valgt inn i Oslohttp://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=162516 9471927[/snapback] Det var bra, hadde et håp om at dette skulle skje Håper den patetiske provokatørjournalisten får mange takkehilsninger... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Fiskerstrand valgt inn i Oslohttp://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=162516 9471927[/snapback] Det var bra, hadde et håp om at dette skulle skje Håper den patetiske provokatørjournalisten får mange takkehilsninger... 9472785[/snapback] Men er det ikke greit at en får vite sannheten og holdningene til de sopm skal styre landet eller kommunen?? Blir jo litt feil om du står på talerstolen og fordømmer alkohol og så går hjem og drikker deg full Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Hvorfor så nedlatende holdning mot andre,selv om noen har en annen politisk holdning enn deg trenger de ikke være fjols. Jeg er nedlatende fordi de er nedlatende. Hvorfor kritiserer du meg for å være nedlatende når jeg bare svarer med samme mynt som dem? 9472209[/snapback] saueflokk? Lenke til kommentar
sageman Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Men er det ikke greit at en får vite sannheten og holdningene til de sopm skal styre landet eller kommunen?? Nei, å bruke slike metoder for å lokke utav noen svar, fra en kansje litt ivrig politiker som står på en stand i valgkampinnspurten, er ikke greit. Heller ikke for så å blåse det opp til hysteriske proporsjoner som fremstiller politikeren som en renspikka rasehater. Det politisk ukorrekte som hun også gav uttrykk for er at andelen innvandrere som er konsentrert til Oslo er bekymringsverdig. Blir jo litt feil om du står på talerstolen og fordømmer alkohol og så går hjem og drikker deg full 9472812[/snapback] på ingen måte det samme. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Men er det ikke greit at en får vite sannheten og holdningene til de sopm skal styre landet eller kommunen?? Nei, å bruke slike metoder for å lokke utav noen svar, fra en kansje litt ivrig politiker som står på en stand i valgkampinnspurten, er ikke greit. Heller ikke for så å blåse det opp til hysteriske proporsjoner som fremstiller politikeren som en renspikka rasehater. Det politisk ukorrekte som hun også gav uttrykk for er at andelen innvandrere som er konsentrert til Oslo er bekymringsverdig. Blir jo litt feil om du står på talerstolen og fordømmer alkohol og så går hjem og drikker deg full 9472812[/snapback] på ingen måte det samme. 9473021[/snapback] Hva blir så forskjellen? Jeg ser ingen forskjell på å ha et syn offentlig på rasime og et annet privat enn det å ha et syn på alkohol offentlig og et privat, når en er offentlig valgt. Begge deler er like ille og en kan ikke lage seg meninger bare for å tekkes andre eller tilpasse seg en stilling,min mening er at har en et standpunkt så må det stå uansett,eller så får en opplyse at en har skiftet. når det så gjelder medias måte å få ut slike ting på så kan jeg være enig i at det er suspekt,men på den andre siden så er det vel eneste måten å få frem sannheten. Det var vel en episode tidligere med haga (SP) der mikrofonen ikke var slått av og om jeg ikke husker feil så syntes jo da mange at det var helt på sin plass at dette ble publisert, men det var jo fra et annet parti da Lenke til kommentar
sageman Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Det er stor forskjell på å mene noe privat og uoppfordret gi uttrykk for det, kontra å bli lurt til å si seg enig i en persons synspunkt på en sak, spesielt et slikt scenario hvor en politiker på stand strekker seg langt for å tekkes potensielle velgere. Men kansje alt er sort-hvitt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Det er stor forskjell på å mene noe privat og uoppfordret gi uttrykk for det, kontra å bli lurt til å si seg enig i en persons synspunkt på en sak, spesielt et slikt scenario hvor en politiker på stand strekker seg langt for å tekkes potensielle velgere.Men kansje alt er sort-hvitt 9473467[/snapback] Joda det erforskjeller,men er du folkevalgt og skal være med å lage lover og regler for nettop de du ikke liker privat, tror du ikke da at din private holdning smitter over en del? Jeg er tror faktisk det Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Er det ikke FRP han vil utelukke Såvidt jeg kan huske fikk Frp flere stemmer enn Høyre ved forrige stortingsvalg. Jeg er nedlatende fordi de er nedlatende. Hvorfor kritiserer du meg for å være nedlatende når jeg bare svarer med samme mynt som dem? Og det gjør saken bedre? Ofte skjønner ikke venstrerampen annet enn sin egen medisin. Men så tviler jeg også på at noen av dem leser dette forumet eller denne tråden. Verken det å svare med samme "ufine" mynt eller springe å rapportere andre har jeg noen tro på, slikt fører sjeldent noe godt med seg,men det er min mening da Rapportere andre? Hæ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 - Fikk røykeforbud i egen hage ^^ Nå mener jeg det går for langt. Skal man ikke få lov til å røyke i sin egen hage en gang? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 - Fikk røykeforbud i egen hage^^ Nå mener jeg det går for langt. Skal man ikke få lov til å røyke i sin egen hage en gang? 9473810[/snapback] Tja, det byr jo på interessante problemstillinger dersom røyken siver ut av hagen, og inn på offentlig, eller annens private, område. Hehe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Morsomt, lenge leve det gode naboskap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå