Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der fant jeg en rose på dørmatta. Jaja, regner med at LO er fornøyd med å bruke penger som bør gå til arbeidernes kamp til å gi vilt fremmede folk roser i tusentall :wee:

9459217[/snapback]

Du kan så si..

Syns det er litt betenkelig ja, selv om det er jo en fin handling å gi en rose til noen da, men det blir litt galt når pengene kunne ha gått til noe produktivt ja.

Lenke til kommentar
Fremskrittspartiets innvandringspolitiske talsmann Per-Willy Amundsen har funnet ut at er et godt tidspunkt å minne det norske folket om hva the worst case scenario for norge kan være om innvandringen fortsetter slik den har gjort fram til i dag.

 

Ingenting som god, gammel fremmedfrykt i valgkampinnspurten.

9458274[/snapback]

Ser at Høyre kjører på samme sak..

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/09/511447.html

Lenke til kommentar
Og der fant jeg en rose på dørmatta. Jaja, regner med at LO er fornøyd med å bruke penger som bør gå til arbeidernes kamp til å gi vilt fremmede folk roser i tusentall :wee:

9459217[/snapback]

Og fulgte ikke en gang med én liten lapp som fortalt om sakene til partiet?

 

Tragisk at AP er så lite opptatt av å fortelle folk hva partiet står for. På fredag brukte Jens hele appelen sin på å fortelle folk at de måtte stemme. Greit nok at det blir tatt opp, men er det ikke viktigere å faktisk gi folk informasjon nok til å kunne ta et standpunkt?

Lenke til kommentar

Joda, det fulgte med. Det funket jo fint dette tiltaket, guttungen lurte jo på hvem som var så fantastisk snille at de ga min mor en rose på døren. Så hans første inntrykk av AP er at de er fantastisk snille. Det tar han sikkert 20 år før han skjønner at AP ikke er veien å gå nå :wee:

 

Madammen har tatt godt vare på rosen, "fordi jeg gir henne jo aldri roser lengre". Så dette er jo bare typpisk AP. Hjernevasker ungen min og gir madammen grunn til å klage. Jeg aner et komplott

 

Tror jeg må fjerne navnet fra profilen min. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Høres ut som enda flere grunner til å ikke stemme AP(som om det ikke var nok fra før) :!:

9459453[/snapback]

 

Er nå ikke så sikker i min sak som du er ... :cry:

Ser på det å stemme på et parti i populistisk mellomsjikt nesten som å plassere en bar rumpe oppi maurtuen, for så å goggle bittene, og finne et bestemt maurindivid som tok seg et jafs akkurat "der". :whistle:

Lenke til kommentar
Og der fant jeg en rose på dørmatta. Jaja, regner med at LO er fornøyd med å bruke penger som bør gå til arbeidernes kamp til å gi vilt fremmede folk roser i tusentall :wee:

9459217[/snapback]

Og fulgte ikke en gang med én liten lapp som fortalt om sakene til partiet?

 

Tragisk at AP er så lite opptatt av å fortelle folk hva partiet står for. På fredag brukte Jens hele appelen sin på å fortelle folk at de måtte stemme. Greit nok at det blir tatt opp, men er det ikke viktigere å faktisk gi folk informasjon nok til å kunne ta et standpunkt?

9459328[/snapback]

 

Ja og det er faktisk meget viktig og noe jeg har hørt folk fra alle partier har berømmet han for.

Det er nemmelig skremmende at sofapartiet er det største partier og som regel det som syter mest-

Dette rammer alle partier i landet og således en bedre sak og ta opp en div løgnhalser som forteller om hvor bra det skal bli i kommunene bare de får makt,spesielt når vi vet at de satt i den forrige regeringen og raserte kommunene :cry:

Lenke til kommentar
Joda, det fulgte med. Det funket jo fint dette tiltaket, guttungen lurte jo på hvem som var så fantastisk snille at de ga min mor en rose på døren. Så hans første inntrykk av AP er at de er fantastisk snille. Det tar han sikkert 20 år før han skjønner at AP ikke er veien å gå nå :wee:

 

Madammen har tatt godt vare på rosen, "fordi jeg gir henne jo aldri roser lengre". Så dette er jo bare typpisk AP. Hjernevasker ungen min og gir madammen grunn til å klage. Jeg aner et komplott

 

Tror jeg må fjerne navnet fra profilen min. :D

9459430[/snapback]

 

Ærlig talt,jeg håper faktisk du spøker her.

For det blir vel drøyt å beskylde noen for hjernevasking pga en rose, min sønn fikk Høyresjokolade under forrige valgkamp,men jeg kunne da ikke finne på å gå til det skritt å beskylde dem for hjernevasking, og en sjokolade setter som regel større spor i et barnesinn enn en rose :nei:

Lenke til kommentar
Stalinister? Fordi de mobbet ditt elskede fremskrittsparti?  :!:

Nei, fordi de sannsynligvis er hjernevaskede sosialistfjols.

 

Ingenting som god, gammel fremmedfrykt i valgkampinnspurten.

9458274[/snapback]

Ja, skummelt med slike fremmedfryktere som f.eks. Kåre Willoch!

 

Fy seg for å ta opp et viktig emne som sosialistene prøver å tie ihjel fordi de er mest opptatt av å få så mye nytt stemmekveg til landet som mulig (innvandrere flest stemmer rødt)!

 

Realiteter er vel ikke noe mer enn hva det er: Realiteter

 

Liker du ikke det stemmer du Frp

9458570[/snapback]

Så du mener at innvandring ikke har ført med seg mange problemer, og at det er risiko forbundet med for høy innvandring? Synes det er interessant når folk som ikke vil holde seg til realitetene påstår at andre ikke vil holde seg til realitetene...

Lenke til kommentar

Pricks

 

Nei, fordi de sannsynligvis er hjernevaskede sosialistfjols.

 

Hvorfor så nedlatende holdning mot andre,selv om noen har en annen politisk holdning enn deg trenger de ikke være fjols.

Disse fjolsene som du kaller dem har jo styrt landet mesteparten av tiden etter siste krig og synest du virkelig du har det så ille,ja endog sitter fjolsene dine ved makten nå og landet går så det griner.

Jeg er for tiden uenig i mangt FRP sier og gjør,men jeg annser den da vitterligen for oppegående personer selv om jeg ikke deler deres syn.

Jeg synest slike holdninger er unødvendige da de bare forsurer forumet .

Lenke til kommentar
Og der fant jeg en rose på dørmatta. Jaja, regner med at LO er fornøyd med å bruke penger som bør gå til arbeidernes kamp til å gi vilt fremmede folk roser i tusentall :wee:

9459217[/snapback]

Og fulgte ikke en gang med én liten lapp som fortalt om sakene til partiet?

 

Tragisk at AP er så lite opptatt av å fortelle folk hva partiet står for. På fredag brukte Jens hele appelen sin på å fortelle folk at de måtte stemme. Greit nok at det blir tatt opp, men er det ikke viktigere å faktisk gi folk informasjon nok til å kunne ta et standpunkt?

9459328[/snapback]

 

Ja og det er faktisk meget viktig og noe jeg har hørt folk fra alle partier har berømmet han for.

Det er nemmelig skremmende at sofapartiet er det største partier og som regel det som syter mest-

Dette rammer alle partier i landet og således en bedre sak og ta opp en div løgnhalser som forteller om hvor bra det skal bli i kommunene bare de får makt,spesielt når vi vet at de satt i den forrige regeringen og raserte kommunene :cry:

9460767[/snapback]

 

Jeg synes det er noe krampaktig over å spørre folk om interessere seg for det man driver med. Om folk er så uinteressert i politikk at de ikke gidder og stemme, så er det ofte like greit at de lar være. En annen stor gruppe tror jeg er dem som er resignert over alle partiene og føler at ingen er verdt å stemme på, noe jeg faktisk har stor forståelse for. Har liten tillit til de fleste partiene selv, både på høyrepopulistisk og venstrepopulistisk side.

Lenke til kommentar

Jeg er glad valgkampen er over... Virker som hver valgkamp ikke er annet enn oppramsing av tullball i det politiske miljøet:

 

(VG Nett) Skattejuks, interne strider og diskriminering har preget årets valgkamp. Både på venste- og høyresiden har politikerne måttet unnskylde.

 

...

 

Først var det ordfører Per Ditvlev-Simonsen som hadde lurt unna verdier for beskatning. Selv om Ditlev-Simonsen først fikk støtte fra sine partifeller Michael Tetzschner og Erling Lae, ble presset etter hvert så stort at ordføreren trakk seg 22. august.

 

Nøyaktig to uker senere sendte P3 programmet "Osenbanden" hvor byådsrepresentant Toril Fiskerstrand kom med rasistiske uttalelser. Fiskerstrand trakk seg fra alle verv kort tid etter, men kan likevel risikere å bli gjenvalgt.

 

...

 

Det er ikke bare Erna Solberg som har brukt krefter i valgkampen på å unnskylde sine egne. Også Siv Jensen måtte ut og beklage etter Frp-politiker Charlotte Finnesands utspill i Stavanger Aftenblad om at handikappede barn ikke bør settes til verden.

 

...

 

Etter oppslag i VG om partiets pengebruk i stortingsgruppen, valgte Frp 31. august å sende ut en egen pressemelding for å rydde opp. Men pressemeldingen ble redigert to ganger, og ble dermed ikke tatt helt seriøst.

 

...

 

Også Arbeiderpartiets medlemmer har sagt ting partiledelsen overhode ikke setter pris på. Styremedlem Mathias Reither i Loddefjord ble bedt om å trekke fra seg fra alle sine verv etter at han på blogg ga uttrykk for at det er bra for kristne misjonær å råtne i fengsel.

 

...

 

Også partiets byrådslederkandidat i Oslo, Rune Gerhardsen har fått kraftig kritikk etter at det kom frem at han tar seg betalt for lobbyråd samtidig som han er politiker.

 

...

 

Blåst har det også gjort rundt Åslaug Haga etter at hun først anbefalte folk å spise mindre rødt kjøtt - av hensyn til miljøet. Sp-lederen ertet på seg hele kjøttbransjen, og gjorde til slutt om på uttalelsen hun kom med i NRK. Haga mente etterpå at det var hvitt kjøtt man skulle holde seg unna - noe miljøorganisasjonene var uenig i.

 

...

 

Kritikk har også KrF-leder Dagfinn Høybråten fått i valgkampen. Men han fikk den fra sine egne. 2. juni lovte partiet at de skal doble antallet ordførere etter valget, men flere KrF-politikere mener Høybråten er feil mann til å lede partiet. Høybråten anklages for å ha en dårlig lederstil, men mener selv at "noen vil ødelegge partiet med sladder".

 

...

 

Også SVs Stein Ørnhøi fikk gjennomgå da Dagbladet avslørte at han hadde vært på hemmelig middag med representanter fra produsenten av jagerflyet JAS Gripen. Både stortingspresident Thorbjørn Jagland (Ap) og lederen av forsvarskomiteen Jan Petersen (H) mente Ørnhøi ikke burde deltatt på den bedre middagen.

http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=162062

 

Det morsomste er at jeg enda har til gode å høre noen lokalpolitikere slippe til i media, annet enn Oslopampene. Ikke at det er så viktig uansett, tok meg 10 min med søking på nettet for å finne ut hva de forskjellige listene i min hjemkommune mente slik at jeg kunne gjøre meg opp en mening. Verre var det da jeg overraskende fant ut at jeg også kunne stemme for fylket mitt, hvor jeg absolutt har ingen anelse om hvem som sitter, og hvordan de har gjort det... Jeg er absolutt ikke overrasket over at valgdeltakelsen ved lokalvalgene er nesten 50%, og at dette er et synkende tall. Rikspolitikere duger ikke til annet enn å skape politikerforakt.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Og der fant jeg en rose på dørmatta. Jaja, regner med at LO er fornøyd med å bruke penger som bør gå til arbeidernes kamp til å gi vilt fremmede folk roser i tusentall :wee:

9459217[/snapback]

Og fulgte ikke en gang med én liten lapp som fortalt om sakene til partiet?

 

Tragisk at AP er så lite opptatt av å fortelle folk hva partiet står for. På fredag brukte Jens hele appelen sin på å fortelle folk at de måtte stemme. Greit nok at det blir tatt opp, men er det ikke viktigere å faktisk gi folk informasjon nok til å kunne ta et standpunkt?

9459328[/snapback]

 

Ja og det er faktisk meget viktig og noe jeg har hørt folk fra alle partier har berømmet han for.

Det er nemmelig skremmende at sofapartiet er det største partier og som regel det som syter mest-

Dette rammer alle partier i landet og således en bedre sak og ta opp en div løgnhalser som forteller om hvor bra det skal bli i kommunene bare de får makt,spesielt når vi vet at de satt i den forrige regeringen og raserte kommunene :cry:

9460767[/snapback]

 

Jeg synes det er noe krampaktig over å spørre folk om interessere seg for det man driver med. Om folk er så uinteressert i politikk at de ikke gidder og stemme, så er det ofte like greit at de lar være. En annen stor gruppe tror jeg er dem som er resignert over alle partiene og føler at ingen er verdt å stemme på, noe jeg faktisk har stor forståelse for. Har liten tillit til de fleste partiene selv, både på høyrepopulistisk og venstrepopulistisk side.

9462200[/snapback]

 

Nja,men Jens sa noe viktig nemmelig "ingen partier er perfekte eller feilfrei,og du trenger ikke være enig med alt et part står for (noe jeg selv aldrig har vært)men finn det partiet som står deg nærmest og stem på det".

Du forandrer iallefall fint lite med å sitte hjemme og klage :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...