Me sjøl Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Er det ikke like farlig med ateister som vil drepe religiøse "for the greater good" som muslimer som vil drepe kristne, eller vica versa, av samme grunn? 9441073[/snapback] Det er vel ingen, ikke engang denne Reither, som vil det? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Er det ikke like farlig med ateister som vil drepe religiøse "for the greater good" som muslimer som vil drepe kristne, eller vica versa, av samme grunn? 9441073[/snapback] Det er vel ingen, ikke engang denne Reither, som vil det? 9441084[/snapback] Jeg har hørt uttalelser fra sterke ateister som mener at religiøse må dø, fordi de er et onde for menneskeheten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ja, selv blant mods finnes det ekstremister da ... 9440998[/snapback] Så sa jeg ikke noe om at jeg var enig alt han sa da mann Og nei, jeg har ingen intensjon om å drepe kristne eller andre mennesker Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Og nei, jeg har ingen intensjon om å drepe kristne eller andre mennesker 9441138[/snapback] Heh. Det har jeg da ikke sagt. (Om du snakket til meg) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hadde jeg vært kulturminister hadde alle [karismatiske] menigheter mistet statsstøtten over natten, presiserer han i et annet innlegg. Tør vedde tissetassen min på at han aldri blir kulturminister. Ei heller minister for noe annet. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Er det ikke like farlig med ateister som vil drepe religiøse "for the greater good" som muslimer som vil drepe kristne, eller vica versa, av samme grunn? 9441073[/snapback] Det er vel ingen, ikke engang denne Reither, som vil det? 9441084[/snapback] Jeg har hørt uttalelser fra sterke ateister som mener at religiøse må dø, fordi de er et onde for menneskeheten. 9441129[/snapback] Det finnes mennesker med ekstreme meninger i alle grupper. Du har rett, alle som vil utrydde folkemasser på den måten er like gale. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Hadde jeg vært kulturminister hadde alle [karismatiske] menigheter mistet statsstøtten over natten, presiserer han i et annet innlegg. Tør vedde tissetassen min på at han aldri blir kulturminister. Ei heller minister for noe annet. 9441184[/snapback] Så vidt jeg har fått med meg så var det vel bare en kis som tulla, og brukte hans navn. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Det finnes mennesker med ekstreme meninger i alle grupper. Du har rett, alle som vil utrydde folkemasser på den måten er like gale. 9441190[/snapback] Absolutt. Egentlig synes jeg kun religion blir farlig når: 1. Det brukes som en unnskyldning for å kontrollere 2. Det brukes som en unnskyldning for å drepe 3. Det blandes inn i politikk Sånn rask oppsummert. Det er nok noen hull i det jeg sier her, men jeg synes det er gode grunnprinsipper. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Heh. Det har jeg da ikke sagt. (Om du snakket til meg)9441172[/snapback] Nei det var ikke deg men det var vel heller til PC jeg snakket til som kanskje kunne tro noe slikt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ja, selv blant mods finnes det ekstremister da ... 9440998[/snapback] Så sa jeg ikke noe om at jeg var enig alt han sa da mann Og nei, jeg har ingen intensjon om å drepe kristne eller andre mennesker 9441138[/snapback] Neida lille lammet mitt, men du bragte "svinet" til torgs da, hvorfor det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Frp floppet i klimaquiz Fremskrittspartiet kom desidert dårligst ut da miljøorganisasjonen Grønn Hverdag grillet politikerne foran Stortinget i dag. Slik scoret alle politikerne som var med i testen: Isak Oksvold (V) - Fem av syv rette David Hansen (Krf) - Fem av syv rette Heidi Sørensen (SV) - Fire av syv rette Rina Mariann Hansen (AP) - Tre av syv rette Lars Krangnes (SP) - Tre av syv rette Christian Tybring-Gjedde (Frp) - En av syv rette http://www1.vg.no/nyheter/utenriks/klima-t...hp?artid=161917 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Frp floppet i klimaquiz Fremskrittspartiet kom desidert dårligst ut da miljøorganisasjonen Grønn Hverdag grillet politikerne foran Stortinget i dag. 9441951[/snapback] Hvorfor tar jeg dette med knusende ro, tro.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Frp floppet i klimaquiz Fremskrittspartiet kom desidert dårligst ut da miljøorganisasjonen Grønn Hverdag grillet politikerne foran Stortinget i dag. 9441951[/snapback] Hvorfor tar jeg dette med knusende ro, tro.. 9442049[/snapback] Sett bare på deg sveisebrillene, og bent frem nyt denne utsikten... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 En eller annen tulling fra FrP vil forby det å være medlem i en MC-klubb. Ikke at forslaget er tragisk nok i seg selv, men begrunnelsen var særdeles morsom; "Vi må bruke nye metoder"... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 En eller annen tulling fra FrP vil forby det å være medlem i en MC-klubb. Ikke at forslaget er tragisk nok i seg selv, men begrunnelsen var særdeles morsom; "Vi må bruke nye metoder"... 9442374[/snapback] Er ikke rart FRP synker om dagen. Mye rart fra folk fra den kanten i det siste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 http://www.theonion.com/content/node/31049 Er nesten så jeg har lyst til å bytte ut Amerika med hvilket som helst annet vesterlig land Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 wnXToHGldxo "This segment of Fox News brought to you by Big Oil" Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Frp floppet i klimaquiz Fremskrittspartiet kom desidert dårligst ut da miljøorganisasjonen Grønn Hverdag grillet politikerne foran Stortinget i dag. 9441951[/snapback] Hvorfor tar jeg dette med knusende ro, tro.. 9442049[/snapback] Sett bare på deg sveisebrillene, og bent frem nyt denne utsikten... 9442109[/snapback] Tsunamier er ikke akkurat noe nytt i jordklodens historie. Menneskehetens par-og-tusen-år gamle historie er så kort at man nesten tror kloden er "statisk" og uforanderlig. Det synet må nok endres. Så kan vi selvsagt prøve å redusere utslipp også, men SV og dets like er kun ute etter å slå politisk mynt på dette. Politikken deres er jo akkurat som før, bare at nå har man inkorporert "miljø" som nok et argument til fordel for sosialismens fantastiske vesen.. Sosialismen skal redde verden (igjen). Hva blir det neste.. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er det ikke like farlig med ateister som vil drepe religiøse "for the greater good" som muslimer som vil drepe kristne, eller vica versa, av samme grunn? 9441073[/snapback] Det er vel ingen, ikke engang denne Reither, som vil det? 9441084[/snapback] Når han sier at han koser seg når kristne råtner i fengsel så vet jeg nå ikke helt... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Tsunamier er ikke akkurat noe nytt i jordklodens historie. Menneskehetens par-og-tusen-år gamle historie er så kort at man nesten tror kloden er "statisk" og uforanderlig. Det synet må nok endres. Så kan vi selvsagt prøve å redusere utslipp også, men SV og dets like er kun ute etter å slå politisk mynt på dette. Politikken deres er jo akkurat som før, bare at nå har man inkorporert "miljø" som nok et argument til fordel for sosialismens fantastiske vesen.. Sosialismen skal redde verden (igjen). Hva blir det neste.. 9443609[/snapback] Poenget var om disse Tsunamiene kommer sjeldnere med vår forsøpling av miljøet. Du spør om hva som blir det neste. Kanskje dette er mest naturlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå