Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vel da passet det bra at min sexy bedre halvdel kom hjem med øl og sjokolade til meg i går. Nå har hun nettopp laget en kopp te til meg og jammen tror jeg ikke vi skal ha en godt krydret tomatsaus til maten i dag.

 

Tør jeg håpe på at skyene forsvinner og solen stikker frem? :)

Lenke til kommentar

Legg til Tannkrem (triclosan - fører ikke til kreft, men andre faaarlige ting), Potetgull(akrylamid), oralsex (:roll:), Lettbrus (Aspartam).

 

*leter etter fler ting*

 

Yes, det er kreftfremkallende å spille fotball på kunstgressbaner! Gummikuler fører til kreft

 

(Skulle tro det å spille fotball oppveide for den lille kreftsjansen..men neida..det er visst ikke viktig)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Huffda, han kan jo ikke gå ut og være så ærlig :D

 

Har Vanebo gått over streken, eller er det greit at politikere forteller om kjedelige kommunestyremøter på nettsamfunn?

 

 

Selvfølgelig kan en politiker få si at deler av jobben hans er kjedelig. Kanskje overlate den til noen som finner det litt artigere? (Men så er han jo valgt inn, så spørs hvor mange muligheter han har). Journalisten har nå uansett gjort seg opp sin mening, siden han omtaler det som "fadese" og "hetsing".

 

Finner det egentlig ganske utrolig at man kaster bort spalteplass på slikt som dette.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan en politiker få si at deler av jobben hans er kjedelig. Kanskje overlate den til noen som finner det litt artigere? (Men så er han jo valgt inn, så spørs hvor mange muligheter han har). Journalisten har nå uansett gjort seg opp sin mening, siden han omtaler det som "fadese" og "hetsing".

8954797[/snapback]

At man i arbeidstiden, som deltakelse på et kommunstyre er for en representant, surfer på nettet og slenger ut syrlige kommentarer om hvor kjedelig man har det, må sies å være en liten inkurie.

 

Om ikke annet så vitner det om manglende respekt for ens verv og ens kolleger.

 

Om Stoltenberg hadde gjort tilsvarende under Stortingets spørretime mens andre var på talerstolen og utspørt; gjort det tydelig og tilgjengelig for over en kvart million mennesker at opposisjonens evinnelige sutring og latterlige spørsmål var fuckings kjeeeeedeeeliiiigeee, tror jeg pipen hadde fått en annen lyd.

Lenke til kommentar
Finner det egentlig ganske utrolig at man kaster bort spalteplass på slikt som dette.

Men som Journalisten poengterer: "Men dette er en av Frps toppkandidater"

:p

Joda, når man er Frps listetopp i Øvre Eiker så burde man tenke over hva man sier :p

 

Jeg er ikke FRPer, men legger stadig merke til at ordet "topp" blir oftere brukt om FRP-politikere enn andre politikere i saker der noen har gjort noe "fælt" :p. Men det var vel ikke noe nytt.

"Tidligere FRP-politiker blablabla" er jo også en klassiker.

Lenke til kommentar

Hehe! Fiffig sak det der!.. Personlig mener jeg journalistene bør ha annet å skrive om (ihvertfall landsdekkende, DT er unnskyldt, de må jo ha noe å fylle lokalsidene med) enn hva folk gjør på Facebook.

 

Enig i at Nettavisens journalist har gjort seg opp en klar mening, Drammens Tidene skriver den bedre.. Link

 

Profilen hans var åpen for alle i sta forresten, not so much anymore.. :p

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan en politiker få si at deler av jobben hans er kjedelig. Kanskje overlate den til noen som finner det litt artigere? (Men så er han jo valgt inn, så spørs hvor mange muligheter han har). Journalisten har nå uansett gjort seg opp sin mening, siden han omtaler det som "fadese" og "hetsing".

8954797[/snapback]

At man i arbeidstiden, som deltakelse på et kommunstyre er for en representant, surfer på nettet og slenger ut syrlige kommentarer om hvor kjedelig man har det, må sies å være en liten inkurie.

 

Om ikke annet så vitner det om manglende respekt for ens verv og ens kolleger.

 

8954886[/snapback]

 

Så om jeg skulle velge å skrive at jeg har det dritkjedelig på jobb, så er det manglende respekt for min stilling og mine kollegaer?

 

Dette er krisemaksimering og en ikke-sak. Om Stoltenberg hadde lagt ut på sin profil at han kjeder seg i Stortinget så kan han gjerne gjøre det. Litt ærlighet fra den kanten hadde ikke skadet.

 

Dog, som nevnt over. Om det er et vedvarende problem at man kjeder seg på jobb, så bør man vurdere et annet yrke. Dette gjelder dog generelt sett for alle typer jobber.

 

Men som Journalisten poengterer: "Men dette er en av Frps toppkandidater"

 

Om en journalist nå virkelig ønsker å finne tåpeligheter fra en virkelig toppkandidat og ikke en ukjent stakkars 24 åring som nå blir offer for journalisters idioti så trenger man ikke gjøre annet enn å intervjue Per Sandberg. Der har man en virkelig FRP topp som vet å komme med idiotutalelser (min personlige mening). :D

 

Edit:

 

-Jeg visste ikke at profilen var så åpen. Jeg hadde antakeligvis ikke skrevet det, hvis jeg hadde visst at det skulle bli lest av andre. Men jeg har ingen problemer med å si at møtet ble langtekkelig, sier Vanebo, og understreker at han skrev beskjeden i en ti minutters pause i møtet

 

Her har man et langt alvorligere aspekt. Dette med at folk ikke setter seg inn i hvilken personlig informasjon man offentligjør på nettsteder. Gutten bør ta seg en telefon til Datatilsynet og få noen gode råd.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Om Stoltenberg hadde gjort tilsvarende under Stortingets spørretime mens andre var på talerstolen og utspørt

Dette er ufortjent smiger.

 

Så ærlig er han ikke.

 

Stoltenberg er en løgnaktig slange. Alt som kommer ut av hans munn må anses for å være løgn til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt? Han er nå bare godt innøvd som politiker og ordlegger seg på en måte som er mest mulig politisk korrekt og konsentrerer seg nesten mer om å ikke skape negativ overskrift fremfor hva han egentlig har på hjertet. Er jo nok av de PK glade i Stortinget.

 

Stoltenberg kommer med mye tull og driver aktivt imagebygging. Han om det. Men det gjør nå han ikke til en "løgnaktig slange". :)

Lenke til kommentar
Kristin Halvorsen: "Det blir færre fattige, men forskjellene øker!"

 

:lol:

 

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article292335.ece

 

Hysterisk morsomt. Økte forskjeller, men likevel færre fattige? :D

8956763[/snapback]

Tall, logikk og statistikk er ikke din sterke side?

 

Det er ingen motsetning mellom færre fattige (absolutt) og økte forskjeller (relativt). Strengt tatt ingen nødvendig motsetning mellom færre absolutt fattige og økte absolutte forskjeller heller.

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre hva som regnes som "fattig" i denne sammenhengen? Fattig er vel i utgangspunktet en relativ verdi, målt opp i mot de "rike".

 

Om du har en årsinntekt på 100.000 kroner, er du da fattig? Dersom mine foreldre i starten av sin yrkeskarriere for ørtogfjørti år siden hadde tjent 100.000 så hadde de blitt regnet som rike. For den gangen var det relativt mye.

 

Dersom alle rundt deg blir veldig mye rikere, og du bare får det litt bedre, så øker jo forskjellen mellom deg og de som er rikere enn deg, som Kristin Halvorsen korrekt påpeker. Men relativt sett blir du faktisk fattigere, selv om du får mer. For i Norge måles din rikdom opp mot nordmenn forøvrig.

 

I verdensmålestokk finnes det så og si ingen fattige i Norge.

 

Jeg vil i denne anledning minne om at både SV og AP gikk til valg på å redusere forskjellene i samfunnet. Det første vedtaket de gjorde, var å øke ministerlønningene fra 100.000 og oppover pr. år.

 

Mao.: Deres første gjerning i regjering var å øke forskjellen mellom dem og meg med 100.000,- pluss pluss.

 

Brutt valgløfte?? Næææææ.

 

Bare stem det samme de neste 40 år, godtroende sauer. Bæææææ! ;)

Endret av HilRam
Lenke til kommentar
Kristin Halvorsen: "Det blir færre fattige, men forskjellene øker!"

 

:lol:

 

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article292335.ece

 

Hysterisk morsomt. Økte forskjeller, men likevel færre fattige? :D

8956763[/snapback]

Tall, logikk og statistikk er ikke din sterke side?

 

Det er ingen motsetning mellom færre fattige (absolutt) og økte forskjeller (relativt).

Det er jo poenget her. Venstresiden maser om hvor ille det er med forskjeller, og så må selveste sosialistdronningen medgi at økte forskjeller ikke fører til flere fattige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...