Polarbastard Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Nå er det jo bare å gratulere de rødgrønne med valgseier (selv om jeg stemte FRP selv ) Ingen tvil om at høyresiden tapte valget p.g.a at de ikke klarte å stå samlet på en troverdig måte. De vaklet, og det tegnet tok mannen i gata! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Sosialdemokrati de fire neste år! What makes you so sure? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Zethyr, både AP, SP og SV er sosialdemkrater, så jeg kan ikke se problemet. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Zethyr, både AP, SP og SV er sosialdemkrater, så jeg kan ikke se problemet. Alle partiene som er på Stortinget er sosialdemokrater. Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 jeg annerkjenner ikke valget Fant ingen ikke-altruistiske partier å stemme på i min kommune. juks. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Zethyr, både AP, SP og SV er sosialdemkrater, så jeg kan ikke se problemet. Jeg har ikke kranglet på sosialdemokrat eller ikke, men jeg påpekte, i likhet med hva Hagen gjorde i stad, at det er langt fra sikkert at de holder ut fire fulle år. Regjeringen KMB er jo den første som har klart det siden Borten, hørte jeg med et halvt øre at de nevnte. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Kanskje en ide å sjekke alkoholloven, siden du tydeligvis ikke har greie på dette Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 FLOTT at SV gjorde det elendig, så får vi så få mandater som overhodet mulig inn på tinget av dem. Det andre positive var RV, som ikke fikk noen mandater i det hele tatt. To ting som var bra. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 "Vi er enige om å være uenige" Lykke til folkens... Og husk å binde renta... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 seriøst, jeg kan ikke annet enn å le over sutringen deres. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 seriøst, jeg kan ikke annet enn å le over sutringen deres. Det er første steg. Neste steg er sinne og raseri. Tredje steg resignasjon og oppgitthet Fjerde steg er aksept Lenke til kommentar
howzer Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 ja, men hvor er samarbeidet i borgelig side? Det vet vi ikke, siden de rødgrønne fikk flere mandater til tross for færre stemmer. Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Les om vår kommende finansminister. http://www.imarkedet.no/php/art.php?id=266006 En tragedie av en mann, Norge er satt mange år tilbake. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) jeg annerkjenner ikke valget Fant ingen ikke-altruistiske partier å stemme på i min kommune. juks. Jeg fant ingen nazipartier i min kommune. Juks Kan du ikke starte et parti hvis du er så misfornøyd da, eller bli med DLF? Endret 13. september 2005 av Langbein Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Sist jeg sjekket klokka 2 i natt fikk DLF 200 stemer på landsplan. At RV ikke fikk inn noen var trist. Uten noen venstreopposisjon vil ei rød-grønn regjering gli mot venstre. Om da ikke fagbevegelsen setter hardt mot hardt. EDIT: Angående dette evinnelige rentemaset så HAR renta allerede gått opp og det er varslet at dn vil gå ytterligere opp UANSETT regjering. Seriøst, Høyre har tapt jævlig på å mase om renta, inflasjon og at ting vil gå til helvete ved regjeringskifte. Enhver som ikke er fullstendig hjernevasket fatter at dette er en falsk krisemaksimering. Det er å slå seg på FrP-linja. Billige poeng uten basis i virkeligheten. Endret 13. september 2005 av olsen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Puff puff. Jeg blir litt lei meg av høyrevinden på dette forumet. Takk og lov er ikke dette forumet speilbildet av det norske samfunnet. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Møtte vår godeste justisminister vandrende rundt ved Youngstorget med kona si (vil jeg anta) sånn rundt 1ish i natt. Fikk en fin liten politisk diskusjon med ham, dog insisterte han på at vi måtte ta vekk de brune flaskene om vi skulle ta bilde sammen med ham ("du vet, jeg har vært med på å øke bøtenivået i landet her"). Poenget er uansett, det er godt vi lever i et land hvor en kan møte justisministeren på gata på natta, og attpåtil møte en genuint interessert fyr og ha en aldri så liten politisk prat om stort og smått. Dét er noe vi burde ta vare på, differences aside. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Høyrevinden blåser opp til orkan - snart! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Høyrevinden blåser opp til orkan - snart! du mener vel høyreekstrem populistvind? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå