Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zethyr, både AP, SP og SV er sosialdemkrater, så jeg kan ikke se problemet.

Jeg har ikke kranglet på sosialdemokrat eller ikke, men jeg påpekte, i likhet med hva Hagen gjorde i stad, at det er langt fra sikkert at de holder ut fire fulle år. Regjeringen KMB er jo den første som har klart det siden Borten, hørte jeg med et halvt øre at de nevnte.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket klokka 2 i natt fikk DLF 200 stemer på landsplan.

At RV ikke fikk inn noen var trist. Uten noen venstreopposisjon vil ei rød-grønn regjering gli mot venstre. Om da ikke fagbevegelsen setter hardt mot hardt.

EDIT: Angående dette evinnelige rentemaset så HAR renta allerede gått opp og det er varslet at dn vil gå ytterligere opp UANSETT regjering. Seriøst, Høyre har tapt jævlig på å mase om renta, inflasjon og at ting vil gå til helvete ved regjeringskifte. Enhver som ikke er fullstendig hjernevasket fatter at dette er en falsk krisemaksimering. Det er å slå seg på FrP-linja. Billige poeng uten basis i virkeligheten.

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Møtte vår godeste justisminister vandrende rundt ved Youngstorget med kona si (vil jeg anta) sånn rundt 1ish i natt. Fikk en fin liten politisk diskusjon med ham, dog insisterte han på at vi måtte ta vekk de brune flaskene om vi skulle ta bilde sammen med ham ("du vet, jeg har vært med på å øke bøtenivået i landet her").

Poenget er uansett, det er godt vi lever i et land hvor en kan møte justisministeren på gata på natta, og attpåtil møte en genuint interessert fyr og ha en aldri så liten politisk prat om stort og smått. Dét er noe vi burde ta vare på, differences aside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...