RagnarDanneskjold Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Slukke lyset? Det er bare å øke skattene litt så har vi sikkert nok lys i uendelig fremtid De som skattet har stukket av. De meldte seg alle på greeen card lottery og ble amerikanske statsborgere. Jeg er snart ferdig med kassa. Etterpå pakker vi "kapitalista" kofferten. Anbefaler denne linken fra forumet til Hegnar. Der er stemningen "høy"; http://forum.hegnar.no/response/chatRespon...?id=2728337&m=2 Lenke til kommentar
howzer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 PS! De fire på borgerlig side har til sammen ca. 38K flere stemmer enn de rødgrønne i skrivende stund. Likevel er det de rødgrønne som får flest inn på stortinget. Bare legg sammen og sjekk selv! Hva sier dere nå, dere som kritiserte Bushs valgseier i USA? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Slukke lyset? Det er bare å øke skattene litt så har vi sikkert nok lys i uendelig fremtid Feil! Sosialistene har nettopp innført kvoteordning på strøm, så den er kun tilgjengelig mellom klokken 16:15 og 18:30 på tirsdager og torsdager i ulike uker i måneder uten r. Til gjengjeld er strømmen veldig billig når den først er der da, det skal de ha. Jaja. Gratulerer til de rødgrønne. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 PS! De fire på borgerlig side har til sammen ca. 38K flere stemmer enn de rødgrønne i skrivende stund. Likevel er det de rødgrønne som får flest inn på stortinget. Bare legg sammen og sjekk selv! Hva sier dere nå, dere som kritiserte Bushs valgseier i USA? ja, men hvor er samarbeidet i borgelig side? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jævla kjipt valg. Men vi fikk iallefall regjeringsskifte. Noe som er lik omtrent null all den tid høyresiden får presse på uten et venstrepress. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fy av meg. I morgen klokken åtte - Joachims flukt skal planlegges. du som er usa fanatiker, kunne du bare ha flyttet til usa for lengst, siden du klager og syter så jævlig. Nå får du det som jeg vil, jeg flytter. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fy av meg. I morgen klokken åtte - Joachims flukt skal planlegges. du som er usa fanatiker, kunne du bare ha flyttet til usa for lengst, siden du klager og syter så jævlig. Nå får du det som jeg vil, jeg flytter. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fy av meg. I morgen klokken åtte - Joachims flukt skal planlegges. du som er usa fanatiker, kunne du bare ha flyttet til usa for lengst, siden du klager og syter så jævlig. Nå får du det som jeg vil, jeg flytter. Hade Jeg skal ut å fly i morgen tidlig iført rød jakke i et grønt fly, passer jo perfekt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 PS! De fire på borgerlig side har til sammen ca. 38K flere stemmer enn de rødgrønne i skrivende stund. Likevel er det de rødgrønne som får flest inn på stortinget. Bare legg sammen og sjekk selv! Hva sier dere nå, dere som kritiserte Bushs valgseier i USA? Regnet sammen nå og begge blokkene fikk 1.234 mill stemmer hver (da RV inkludert på venstresiden og frp på borgerlig). Hvis man hadde tatt med kystpartiet (som mest sannsynlig hadde støttet de rødgrønne), så har de rødgrønne 21k flere stemmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De har jo ikke internett i USA... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aps parole om at Høyre var de rikes parti stemte heller dårlig: Vestkanten vraker Høyre Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De har jo ikke internett i USA... det har vi ik-ikke sett. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ah, gratulerer til de rødgrønne. Sosialdemokrati de fire neste år! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Venstre tok over. Mer eller mindre samme greia, med litt annet fokus. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Carl Ivar ødela valg-kampen. Dårlig taper,dere avviste Carl Ivar. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290069 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ah, gratulerer til de rødgrønne. Sosialdemokrati de fire neste år! Nå er da strengt da alle de store partiene på stortinget sosialdemokratiske, men en mer venstrevriddpolitikk er velkommen! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aps parole om at Høyre var de rikes parti stemte heller dårlig:Vestkanten vraker Høyre Ja og dette overrasket nok Høyre mye,at de skulle tape så mye i de sterkeste bastionene, her tror jeg de fleste har stemt FRP i protest mot høyre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ullern har mistet gått ned 19 prosentpoeng, Høyre altså. Det er forferdelig. noe har gått galt. La oss slå sammen blokkene og få to skikkelige store partier så det blir litt enklere. Jeg blir vel i Norge frem til juni, så drar jeg min kos. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ah, gratulerer til de rødgrønne. Sosialdemokrati de fire neste år! Nå er da strengt da alle de store partiene på stortinget sosialdemokratiske, men en mer venstrevriddpolitikk er velkommen! V-Day! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Aps parole om at Høyre var de rikes parti stemte heller dårlig:Vestkanten vraker Høyre Ja og dette overrasket nok Høyre mye,at de skulle tape så mye i de sterkeste bastionene, her tror jeg de fleste har stemt FRP i protest mot høyre. Det ser ut til at de har stemt Venstre. Som pappa sier; FrP tar "høyre-arbeiderne", Venstre tar "høyre-akademikerne". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå