Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slapp av, 20 % av stemmene er jo telt opp. OM det viser seg av en eller annen grunn at det blir rød-grønn regjering, skal jeg gå med "Heller død enn rød"-t-skjorten min stadig vekk, for å vise hvor mye jeg hater sosialister.

Hadde det ikke vært for sosialistene opp gjennom historien hadde det vært et mye råere arbeidsmiljø i norge en det er i dag.

Sosialistene har sin plass i politikken for å holde kapitalistene i øra.

Lenke til kommentar
Zethyr, med andre ord 20 mandater til RV, greit? ;)

Samme for meg hvor mye de får så lenge FrP/H, og kanskje med hjelp fra V holder seg på over 50% av mandatene.

 

Det jeg frykter er at en eventuell rød/grønn regjering skal få glede av at øknomien er i ferd med å snu, og på den måten få æren for innsatsen til den borgerlige regjeringa.

Det er leit at verden er slik, men det er da man må ty til STORE opplysningskampanjer og mye forskning. Regjeringen KMB har jo i dag fått beskyldninger for å være ansvarlig for mye rart de ikke har mer en 25% kontroll på selv, samt at de har skrytt på seg ansvaret for f.eks. renta, som også har en del med den internasjonale situasjonen å gjøre.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Men Oslo og Bergen erikke med i prognosene nå.

Bergen er nå inne, så vidt jeg vet. 84/86 - det borgerlige flertallet øker! Frp drar lasset, virker det som.

 

Må nesten skjerpe meg, slik at jeg ikke ender med å spamme ned forumet minutt for minutt. :p

Lenke til kommentar
Jeg tar det med ro. Jeg håper bare ikke at nordmenn er dumme nok til å ødelegge dette flotte landet. Det skjer rimelig fort om det blir rød-grønt.

Det er vel litt drastisk sagt, selv om jeg støtter et rødgrønt alternativ så er jeg ikke så blindet av "propaganda" at jeg tror landet vil bli kjørt på dunken av et borgerlig flertall.

Lenke til kommentar
Jeg tar det med ro. Jeg håper bare ikke at nordmenn er dumme nok til å ødelegge dette flotte landet. Det skjer rimelig fort om det blir rød-grønt.

Om høyresiden taper har de kun seg selv å takke, dette fordi de var livredde SV og dermed glemte de FRP, for husk FRP har hatt fritt spillerom i hele valgkampen og det er ikke en eneste på høresiden som har tatt seg bryet med å regne på hva FRP sine løfter ville koste landet. Hadde de det gjordt så hadde de vel iallefall kunnet stoppet en god del av høyrevelgerne fra å løpe over til FRP.

Skutene til både Høyre og krf ser jo ut som de er anngrepet av pesten og velgerne hopper av uten redningsvest og søker ly hos AP og FRP

Lenke til kommentar

Kanskje litt sent å komme med nå, men fikk noen andre "valgavisen" på døren?

"Valgavisen" skulle jo være "Upartisk og forståelig", men likevel har LO fått (kjøpe) en helsides annonse i avisen. Anonsen bruker de til å rakke ned på regjeringen og FrP. I mine øyne er ikke dette upartisk i det hele tatt.

 

Syntes bare det var teit å kalle seg upartisk og så slippe til LO som jeg etterhvert kun assosierer med AP/SV, og så la dem skrive fritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Er håpløst å si noe nå om hvordan det kommer til å ende opp, men jeg har fortsatt plasser på universiteter i England, skolestart er om et par-tre uker...

Håper jeg slipper å ønske deg god tur. :)

Den gang ei - god tur.

 

Kan sistemann vennligst slukke lyset?

:(

Lenke til kommentar

Den gang ei - god tur.

Takk, takk. Det verste er at jeg sterkt vurderer muligheten for å flytte, selv om NHH egentlig er knallbra.

 

Slukke lyset? Det er bare å øke skattene litt så har vi sikkert nok lys i uendelig fremtid

Feil! Sosialistene har nettopp innført kvoteordning på strøm, så den er kun tilgjengelig mellom klokken 16:15 og 18:30 på tirsdager og torsdager i ulike uker i måneder uten r. Til gjengjeld er strømmen veldig billig når den først er der da, det skal de ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...