Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahaha, for et opplegg..  :!:

 

Lefdal bør selvsagt være helt fri til å velge sine ansatte, og noe sutring om diskriminering får han ta et annet sted. Han har selv valgt å være ekstrem, da må Lefdal også kunne velge å ikke være det.

 

Forøvrig var piercingene utrolig lite kledelige..  :whistle:

8538779[/snapback]

Så hjertens enig. Utrolig at det blir avisoppslag av dette: "Uhuuu - de DISKRIMINERER meg!"

 

Fyren må selvfølgelig få lov til å se ut som en dass hvis han ønsker det. På samme måte må Lefdal få lov til å ansette hvem de vil.

Lenke til kommentar
Herrejesus. Jeg hadde aldri ansatt en person som så slik ut hvis det var snakk om en kundebehandler av noe slag.

 

Hvis det var nettsupport eller noe slikt hadde det vært det samme, men ikke med noe hvor han skal konfronteres fysisk med andre personer.

8539066[/snapback]

 

Poden burde ha tenkt seg om før han satte de ringene inn i ørene, ja.

Lenke til kommentar

Intervjueren skulle hatt en medalje for ærlighet og effektivitet. Det skal altså være lov å diskriminere folk på grunn av piercing, men bare hvis du kaster bort 20 minutter på å late som de er aktuelle først?

 

Og overskriften, herregud ... BLE NEKTET JOBB? Man skulle tro at det bare var å stille opp med lua i hånda, så fikk alle jobb unntatt stakkars, stakkars Erik som ikke kan noe for at han valgte å bære denne vakre kroppskunsten.

 

- De er grunnleggende det samme som øredobber på jenter

Utelukkende praktisk sett, så kanskje til en viss grad. På alle andre plan er det stygt som ville faen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
(Dagbladet.no): Da Kobus van Deventers (50) samboer Elmarie kom hjem til parets hjem i Johannesburg i på onsdag, fikk hun et syn hun neppe vil glemme: Kobus satt naken på trimsykkelen, limt fast med superlim til setet, pedalene og håndtaket. Også leppene var sammenlimt, og han var alvorlig brent av sola.

 

- Jeg kunne ikke tro det. Han satt på sykkelen naken og prøvde å komme løs. Øynene sto ut av hodet, men ikke en lyd kom fra ham, sier hun om sin astmatiske partner, som hadde pusteproblemer.

 

- Han var helt rød. Jeg trodde han skulle få hjerteattakk, sier Elmarie til den sørafrikanske nettavisa IOL.

 

 

Kapring

50-årige Kobus var ute og kjørte i en drabantby til Johannesburg da han ble kidnappet av fire velkledde menn som tvang ham til å kjøre hjem til eneboligen i fasjonable Vorna Valley. Der ble han tvunget til å gi ranerne koden til safen, før han fikk ordre om å kle av seg alle klærne.

 

- Jeg trodde jeg skulle bli gjengvoldtatt og drept, sier 50-åringen til avisa.

 

Isteden smurte en av ranerne superlim på setet på Kobus' trimsykkel og beordret den livredde mannen til å sette seg. Så ble også hendene limt til håndtaken, føttene til pedalene, og leppene ble limt sammen.

 

Mens Kobus satt hjelpeløs på sykkelen, forsynte ranerne seg med verdisaker mens de drakk whiskyen hans, før de stakk av med bilen hans.

 

Kobus ble sittende i solsteiken i fem timer før Elmarie altså kom hjem og fikk slått alarm.

 

 

Forbannet

Nå som han har kommet seg, er sørafrikaneren mest forbannet på landets dystre krimstatistikk; omkring 50 mennesker blir myrdet hver dag.

 

- Mens jeg satt der, følte jeg hat, frustrasjon og oppgitthet. Jeg var sulten, hadde vondt, munnen var sår, og jeg hadde svelget store mengder lim, sier han til IOL. Men han legger til:

 

- På den annen side har dette lært meg å sette mer pris på livet.

 

Den sørafrikanske regjeringen prøver desperat å få bukt med kriminaliteten før landet skal være vertskap for fotball-VM i 2010.

 

 

Skulle jeg først bli en raner, så ville denne varianten være aktuell. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
«104 fanger har omkommet under mystiske omstendigheter i USA i løpet av «krigen mot terror».  «Taxi to the Dark Side» går i dybden på en av hendelsene. Dokumentaren avslører at tortur blir benyttet som forhørsteknikk på amerikanske baser og fasiliteter, og den avslørerer hvilke roller nøkkelpersoner i Bush-administrasjonen har hatt i prosessen.»

 

 

Mens vi nynner "hail to the chief" ... :hrm:

Lenke til kommentar

Hvor i all verden er logikken?

 

Først er det blitt lovpåbud om at man skal ha gjevn kjønnsfordeling i styrer. Da er det altså påbudt å sette kjønn foran kvalifikasjoner om nødvendig.

 

Men så ønsker man flere kvinnelige dommere for å gjevne ut kjønnsfordelingen. Og da er det plutselig fyfy og diskriminering av verste sort.

 

Hvor er logikken?

 

Ref:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1771805.ece

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
85-åringen var i ferd med å parkere bilen sin på en parkeringsplass like ved vannet i Karlsborg i Sverige. Der skulle han innta sin lunsj ved en restaurant som har parkeringsplass like ved vannet.

 

Det er uklart hvordan det hele skjedde, men mannens sølvfargede Renault Mégane rullet, og havnet ti meter ut i Kalixelven - og sank fort.

 

I bilen satt 85-åringen og kjempet for livet.

 

- Man kunne se han gjennom vinduet. To gutter så hva som skjedde. De forsøkte flere ganger å få opp et av vinduene, men vannet var for kaldt og de klarte det ikke, sier Wikström, sikkerhetssjef ved Billerud, 85-åringens tidligere arbeidsplass, som ligger like ved.

 

Til slutt tok et tredje vitne sjansen, siktet, og kastet en stein mot bilen.

 

- Han kastet steinen. Det var nok hans livs kast. Han klarte å knuse bakvinduet, sier Wikström.

 

Dermed klarte den 85 år gamle mannen å krype ut av bilen. Like etter sank bilen i elven. Det tok bare noen minutter til den lå på elvebunnen.

 

Skulle ønske at media var flinkere til å komme med slike nyheter.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Risiko for fysisk kontakt under kampen

Imamene var i utgangspunktet skeptiske til å spille mot kvinner, men første beskjed fra Mellomkirkelig råd til de kvinnelige prestene, var at det gikk greit å spille, så lenge de hadde på seg genser og lange bukser.

 

Men torsdag fikk Kjersti Østland Tveit i Sagene menighet, som skulle delta på prestelaget, kontrabeskjed fra rådgiver Svein Thore Kloster i Mellomkirkelig råd: Imamene trekker seg hvis ikke kvinnene trekker seg fra prestelaget.

 

Årsaken til at imamene ikke ville spille med kvinnene, var risikoen for å komme i fysisk kontakt med dem i løpet av kampen.

 

Dette er visst dagen for morsomme nyhetsartikler. :D

 

Artikkel

Lenke til kommentar
Redde for å tape, det er det de er. Nå er det vel stort sett bare hardbarka panserlesber som blir kvinnelige prester her til lands, så det er kanskje forståelig ...

8540755[/snapback]

Den var vel noe drøy.

 

Forøvrig latterlig at de gav etter og fjernet kvinnene fra laget! :mad:

Lenke til kommentar
Risiko for fysisk kontakt under kampen

Imamene var i utgangspunktet skeptiske til å spille mot kvinner, men første beskjed fra Mellomkirkelig råd til de kvinnelige prestene, var at det gikk greit å spille, så lenge de hadde på seg genser og lange bukser.

 

Men torsdag fikk Kjersti Østland Tveit i Sagene menighet, som skulle delta på prestelaget, kontrabeskjed fra rådgiver Svein Thore Kloster i Mellomkirkelig råd: Imamene trekker seg hvis ikke kvinnene trekker seg fra prestelaget.

 

Årsaken til at imamene ikke ville spille med kvinnene, var risikoen for å komme i fysisk kontakt med dem i løpet av kampen.

 

Dette er visst dagen for morsomme nyhetsartikler. :D

 

Artikkel

8540711[/snapback]

De kan jo ha mensen også blir det blod overalt *osv, osv Harald "Ali" Eia stemme"*.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
(Dagbladet.no) Mange av USAs mektigste menn skalv i buksene da Deborah Jeane Palfrey (51), også kjent som «D.C. Madam», i natt snakket ut på ABCs nyhetsprogram «20/20».

I forkant av programmet hadde Palfrey gitt over 20 kilo med telefonlister til TV-selskapet. Dette som ledd i å forsvare seg mot anklagene om å ha drevet en prostitusjonsring, som gjennom årene hadde mer enn hundre kvinnelige medlemmer og tusenvis av klienter.

 

Men i natt identifiserte ABC ingen nye kjente navn, skriver AP.

 

 

Jada mamasanen sier hun bare solgte fantasi-sex. Da er det vel en selvfølge at de mere fantasifulle kundene befinner seg helt til topps i det amerikanske politiske miljøet. Her kan nevnes: FantasiWMD's, fantasiglobaloppvarming, fantasifredsinitiativimidtøsten, og fantasifienderpåallekanterspesielltdekommunistiskeogsosialistiskekrypdyra.

 

 

Og til slutt vil jeg bare påpeke følgende: . "I am here to make an announcement that this Thursday, ticket counters and airplanes will fly out of Ronald Reagan Airport." —Washington, D.C., Oct. 3, 2001 :yes:

 

Jeg solgte bare fantasi-sex

Lenke til kommentar
(Dagbladet.no): Paris Hilton, arvingen til den amerikanske hotellkjeden av samme navn, må tilbringe 45 dager bak fengselsmurene.

 

Hilton ble tatt for fyllekjøring i september, men slapp å bli straffet mot å love bot og bedring. Det løftet klarte hun ikke å holde.

 

http://www.kjendis.no/2007/05/05/499755.html

 

Når du ikke klarer å følge samfunnets regler så har det lite å si hvor kjent og rik du er. Helt riktig avgjørelse imo.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
(Dagbladet.no): Skoleeleven Allen Lee ble for snaue to uker siden kastet ut fra skolen sin i Chicago og arrestert etter å ha skrevet en voldelig skolestil. Nå får han likevel lov å fullføre skolen, skriver AP.

 

 

Ordensforstyrrelser

Lee, som går siste året på Cary-Grove High i Chicago, skrev stilen 23. april. Neste dag ble han arrestert, siktet for ordensforstyrrelser.

 

Nå får eleven med toppkarakterer likevel fortsette på den videregående skolen, etter at hans advokat har vært i samtaler med skolerepresentanter.

 

- Vi kom frem til den samme konklusjonen, at Lee ikke er noen trussel, at han aldri har vært en trussel, og at han aldri skulle blitt behandlet som en, sier advokat Dane Lorizzo.

 

 

- Virginia Tech årsaken

Saken har fått mye oppmerksomhet i USA, og mange mener utkastelsen fra skolen og siktelsen mot Lee er overdrevet, og er et resultat av tragedien på Virginia Tech i midten av april i år. Da ble 32 studenter skutt og drept av medstudenten Cho Seung-hui, som så tok sitt eget liv.

 

Stilen Allen Lee skrev, er svært voldelig. Blant annet skrev han:

 

«Blod, sex og sprit. Dop, dop, dop er gøy. Knivstikk, knivstikk, knivstikk, knivstikk, k..n..i..v..s..t..i..k..k..Spy. Jeg hadde en drøm sist natt, der jeg gikk inn i en bygning, dro frem to P90-er (maskinpistoler, red.anm.) og begynte å skyte alle, for så å ha sex med de døde kroppene. Vel, ikke egentlig, men det hadde vært morsomt dersom jeg hadde gjort det.»

 

 

- Vær kreative

Lorizzo sier at læreren hadde fortalt elevene at de skulle være kreative, og at tekstene ikke ville bli bedømt eller sensurert.

 

Lee hadde planer om å begynne i marinen etter skolen, men han ble kuttet fra rekrutteringslistene på grunn av siktelsen. En talsperson for marinen sier at han kan søke på nytt, dersom siktelsen frafalles.

 

Loizzo sier han på mandag vil be påtalemyndigheten om å droppe siktelsen.

 

Assisterende statsadvokat Tom Carroll sier de er villige til å vurdere saken. Skoledistriktet har avslått å kommentere saken ytterligere, men viser til en pressemelding der de sier sikkerheten til elevene går foran alt annet.

 

:yes:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Redde for å tape, det er det de er. Nå er det vel stort sett bare hardbarka panserlesber som blir kvinnelige prester her til lands, så det er kanskje forståelig ...

8540755[/snapback]

Den var vel noe drøy.

 

Forøvrig latterlig at de gav etter og fjernet kvinnene fra laget! :mad:

8540800[/snapback]

Vi kan vel si det var noe "Bonde(s)viksk" over den avgjørelsen. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Bare 28 prosent av amerikanerne mener nå at George W. Bush gjør en god jobb, og presidenten har dermed satt ny bunnrekord.

 

64 prosent mener Bush gjør en direkte dårlig jobb som president, viser en meningsmåling utført for tidsskriftet Newsweek.

 

Bush tangerer dermed Jimmy Carters bunnrekord fra 1979, men har fortsatt litt å gå på før han er nede på Richard Nixons bunnotering på 23 prosent fra 1974.

 

 

Spiller vel ingen rolle om dusten ikke har troverdighet ... Han er jo for svarte president i verdens mektigste stat. Lurer på prosentandelen her på forumet? Har det holdt seg, eller har disse fårene endelig fått klippet av seg ulldottene som forhindrer ganglaget ... :whistle:

 

artikkel som beskriver litt av idiotiet til denne såkalte presidenten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...