Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Er håpløst å si noe nå om hvordan det kommer til å ende opp, men jeg har fortsatt plasser på universiteter i England, skolestart er om et par-tre uker...

Håper jeg slipper å ønske deg god tur. :)

Lenke til kommentar
Noreg kjem til å bli verre å bo i. Merk mine ord. :hrm:

Ja, litt. Jeg tror allikevel, heldigvis, at skadeeffekten er begrenset nå i en 4-årsperiode. Da er det vår tur til å peke på alle feil og mangler, for å prøve å felle de rød-grønne på dét (ikke mulig med mindre vi kjøper opp VG og DB og AP) :p

 

Vi får krysse fingrene og håpe på det beste: H 25, FrP 25, V 5 KrF 5, resten får RV og DLF sloss om, AP /m allierte blir disket pga. regelstridig støtte fra andre organisasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg hører dere sier at renta går opp med det rødgrønne alternativet.

For meg høres det ut som reneste skremselspropagandaen.

Jeg er inngen rød mann men hadde høyre vunnet valget egenhendig da hadde jeg blitt skremt da.

Vi overlever 4 nye år med AP politikk, ikke så mye kommer til å bli forandret.

Og når først renta trekkes fram så er den på vei opp uansett valgresultat.

Lenke til kommentar
Noreg kjem til å bli verre å bo i. Merk mine ord.  :hrm:

Ja, litt. Jeg tror allikevel, heldigvis, at skadeeffekten er begrenset nå i en 4-årsperiode. Da er det vår tur til å peke på alle feil og mangler, for å prøve å felle de rød-grønne på dét (ikke mulig med mindre vi kjøper opp VG og DB og AP) :p

Det jeg frykter er at en eventuell rød/grønn regjering skal få glede av at øknomien er i ferd med å snu, og på den måten få æren for innsatsen til den borgerlige regjeringa.

Lenke til kommentar
Slapp av, 20 % av stemmene er jo telt opp. OM det viser seg av en eller annen grunn at det blir rød-grønn regjering, skal jeg gå med "Heller død enn rød"-t-skjorten min stadig vekk, for å vise hvor mye jeg hater sosialister.

Hvor får jeg kjøpt en sånn en?

 

 

(to av tre øl er drukket... den siste skal jeg bare ta om det blir blått flertall)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Slapp av, 20 % av stemmene er jo telt opp. OM det viser seg av en eller annen grunn at det blir rød-grønn regjering, skal jeg gå med "Heller død enn rød"-t-skjorten min stadig vekk, for å vise hvor mye jeg hater sosialister.

Sant, en slik må bestilles. 85/84 i røgrønn fravør nå! Dette går den riktige veien!

 

Grr, ødelagt shift-tast.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...