Earendil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Raud-grønt fleirtal. Skuffande. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noreg kjem til å bli verre å bo i. Merk mine ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Haha, RV på tinget? Good one. Nei, satser på at dette forandrer seg i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Haha hva er dette for noe moralist-skremselspropaganda Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Siste sjanse til å binde renta... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Haha, RV på tinget? Good one. Skulle det bli en rød/grønn regjering er det bra om de må få støtte fra RV slik at de interne uenighetene blir enda større. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Siste sjanse til å binde renta... Hehe, hadde jeg hatt lån, ville jeg gjort det på flekken dersom det blir rød-grønt flertall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fy av meg. I morgen klokken åtte - Joachims flukt skal planlegges. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er håpløst å si noe nå om hvordan det kommer til å ende opp, men jeg har fortsatt plasser på universiteter i England, skolestart er om et par-tre uker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er håpløst å si noe nå om hvordan det kommer til å ende opp, men jeg har fortsatt plasser på universiteter i England, skolestart er om et par-tre uker... Håper jeg slipper å ønske deg god tur. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noreg kjem til å bli verre å bo i. Merk mine ord. Ja, litt. Jeg tror allikevel, heldigvis, at skadeeffekten er begrenset nå i en 4-årsperiode. Da er det vår tur til å peke på alle feil og mangler, for å prøve å felle de rød-grønne på dét (ikke mulig med mindre vi kjøper opp VG og DB og AP) Vi får krysse fingrene og håpe på det beste: H 25, FrP 25, V 5 KrF 5, resten får RV og DLF sloss om, AP /m allierte blir disket pga. regelstridig støtte fra andre organisasjoner. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Norge suger herved i 4 år . Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg hører dere sier at renta går opp med det rødgrønne alternativet. For meg høres det ut som reneste skremselspropagandaen. Jeg er inngen rød mann men hadde høyre vunnet valget egenhendig da hadde jeg blitt skremt da. Vi overlever 4 nye år med AP politikk, ikke så mye kommer til å bli forandret. Og når først renta trekkes fram så er den på vei opp uansett valgresultat. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Zethyr, med andre ord 20 mandater til RV, greit? thomasr, god tur Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noreg kjem til å bli verre å bo i. Merk mine ord. Ja, litt. Jeg tror allikevel, heldigvis, at skadeeffekten er begrenset nå i en 4-årsperiode. Da er det vår tur til å peke på alle feil og mangler, for å prøve å felle de rød-grønne på dét (ikke mulig med mindre vi kjøper opp VG og DB og AP) Det jeg frykter er at en eventuell rød/grønn regjering skal få glede av at øknomien er i ferd med å snu, og på den måten få æren for innsatsen til den borgerlige regjeringa. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Slapp av, 20 % av stemmene er jo telt opp. OM det viser seg av en eller annen grunn at det blir rød-grønn regjering, skal jeg gå med "Heller død enn rød"-t-skjorten min stadig vekk, for å vise hvor mye jeg hater sosialister. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Slapp av, 20 % av stemmene er jo telt opp. OM det viser seg av en eller annen grunn at det blir rød-grønn regjering, skal jeg gå med "Heller død enn rød"-t-skjorten min stadig vekk, for å vise hvor mye jeg hater sosialister. Hvor får jeg kjøpt en sånn en? (to av tre øl er drukket... den siste skal jeg bare ta om det blir blått flertall) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Slapp av, 20 % av stemmene er jo telt opp. OM det viser seg av en eller annen grunn at det blir rød-grønn regjering, skal jeg gå med "Heller død enn rød"-t-skjorten min stadig vekk, for å vise hvor mye jeg hater sosialister. Sant, en slik må bestilles. 85/84 i røgrønn fravør nå! Dette går den riktige veien! Grr, ødelagt shift-tast. Endret 12. september 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 T-skjortene fåes kjøpt på UHs webshop, ta eventuelt en tur innom Høyres hus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå