Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se hva som er å kritisere Jensen for her. Skulle hun nekte å uttale seg på spørsmål fra journalister fordi det ville bli et for dumt VG-oppslag?

 

Hadde det vært et utspill eller en sak, så hadde jeg skjønt deg. Men en kommentar på spørsmål fra en journalist må da være lov uten å skulle bli kritisert.

 

Eller?

 

Edit: Forøvrig en tåpelig test...

Og 'jeg lover å kutte klimaet' (eller noe sånt) bugger. Kjører man ikke bil, så kan man ikke redusere kjørelengden, og man kommer ikke videre...

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke se hva som er å kritisere Jensen for her. Skulle hun nekte å uttale seg på spørsmål fra journalister fordi det ville bli et for dumt VG-oppslag?

 

8166853[/snapback]

 

"Jeg har viktigere ting å ta meg til enn å kritisere Stoltenberg for noe så trivielt somd ette her" er et svar hun burde gitt. Men hun måtte absolutt gripe muligheten. Det er smålig og unødvendig. Og bortkastet tid.

 

Men hun har tydeligvis ikke viktigere ting å ta seg til. Heller ikke VG. Det finnes tonnevis med ting å kritisere denne mannen her for, ikke kast bort kanonene på spurv når man har en hel arme der ute som får gå i fred.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke se hva som er å kritisere Jensen for her. Skulle hun nekte å uttale seg på spørsmål fra journalister fordi det ville bli et for dumt VG-oppslag?

 

8166853[/snapback]

 

"Jeg har viktigere ting å ta meg til enn å kritisere Stoltenberg for noe så trivielt somd ette her" er et svar hun burde gitt. Men hun måtte absolutt gripe muligheten. Det er smålig og unødvendig. Og bortkastet tid.

 

Men hun har tydeligvis ikke viktigere ting å ta seg til. Heller ikke VG. Det finnes tonnevis med ting å kritisere denne mannen her for, ikke kast bort kanonene på spurv når man har en hel arme der ute som får gå i fred.

8166875[/snapback]

Jeg har i hvertfall viktigere ting å ta meg til enn å kritisere Jensen for bagateller som dette. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er nå avslørt at John Cleese for noen tiår siden dro frem i tid, var innom Politikk forumet vår i et par timer og observerte, reiste tilbake igjen til sin egen tid og laget denne her;

 

http://www.youtube.com/watch?v=J3Ts1EUsNWY  :wee:

8168228[/snapback]

 

Genialt! Går det kanskje an å få en slik liten "klokkeknapp" man kan kaste seg over når man mener diskusjonen er finito. Kan jo være plassert sammen med "reply"? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Frysning

I hele vinter har de fleste av de åtte ansatte hatt opplevelser inne på cafeen de ikke kan forklare.

 

– Jeg har flere ganger plutselig kjent en sterk frysning og blitt brått veldig kvalm. Jeg kjenner en energi og har følelsen av at det er noen i rommet. En gang var det så ille at jeg måtte slippe alt jeg hadde i hendene, forteller Jimmy.

 

Han forteller også om en av jentene som jobber der. Hun var alene og skulle til å stenge lokalet. Med ett kjente hun at det var noen bak henne. Hun snudde seg, men da var det ingen der. I stedet merket hun at noen pustet henne tungt i nakken.

 

 

 

Avisa Nordlys.

 

Oddsen på at 8 forskjellige mennesker merker det samme?

:)

Lenke til kommentar
Oddsen på at 8 forskjellige mennesker merker det samme? :)

8186682[/snapback]

Av hvor mange tusen som har vært innom?

 

Redigert: "De fleste av de åtte" må forresten bety 5, 6 eller 7 personer.

 

En annen viktig faktor er placeboeffekten. Hvor mange av de hadde hørt historier om stedet før de "opplevde" dette selv og tolket frysningen eller hva det var til å være spøkelser?

 

Ut i fra bildet og navnet på veien virker det som det er den gamle "fotballpuben" og "brenneriet". I så fall ser jeg ikke bort i fra at det kan være dårlig isolasjon mot trekk som er årsaken. Det er jo et litt trekkfullt hus. Jeg har selv fått frysninger der, særlig på vindfulle dager jeg har vært kald og kjøpt en kald øl.

 

Uroen disse opplevelsene medfører ble i vinter så sterk at Jimmy ikke visste annen råd enn å kontakte to klarsynte.

Hahaha.. Dette sier jo litt om de ansatte/lederen. :!: Hvorfor ikke heller oppsøke fagfolk innen isolasjon eller psykologi?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Dette sier jo litt om de ansatte/lederen. :!: Hvorfor ikke heller oppsøke fagfolk innen isolasjon eller psykolog?

8186954[/snapback]

 

Hørte et intevju med både lederen og en annsatt. Begge var Svenske ...?

Den annsatte sa noe sånt som; han hadde følt denne "tilstedeværelsen" på en helt logisk måte. :D

 

Uannsett var det en fin start på dagen, når reporteren la hele sin nordnorske innlevelse i presentasjonen. Lurer forøvrig på om nordlenninger "ser" flere spøkelser enn andre "folkeslag" i dette landet? Kan det være fordi det er så langt imellom individene der oppe, så i ren ensomhet finner man på fantastiske tilstedeværelser?

;)

Lenke til kommentar
Lurer forøvrig på om nordlenninger  "ser" flere spøkelser enn andre "folkeslag" i dette landet? Kan det være fordi det er så langt imellom individene der oppe, så i ren ensomhet finner man på fantastiske tilstedeværelser?

;)

8187042[/snapback]

Muligens at de ikke er beskjemmet med å si hva de har sett?

Som oppblåste østlendinger, pietistiske sørlendinger eller ravende bergensere? :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vedder de på flere kunder nå.... :)

8186991[/snapback]

 

Kan godt være det de satser på. Nordlenningen er jo sykelig nysjerrig av natur. De som narres til å tro at det er snakk om gjestfrihet når de ber med seg fremmede hjem, kan tro om igjen. Når nordlenningen har fått pumpet gjesten for alle opplysninger så er det bare å finne utgangsdøren, interessen fordufter i takt med kjennskapet.

:p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Lurer forøvrig på om nordlenninger  "ser" flere spøkelser enn andre "folkeslag" i dette landet? Kan det være fordi det er så langt imellom individene der oppe, så i ren ensomhet finner man på fantastiske tilstedeværelser?

;)

8187042[/snapback]

Muligens at de ikke er beskjemmet med å si hva de har sett?

Som oppblåste østlendinger, pietistiske sørlendinger eller ravende bergensere? :D

8187058[/snapback]

 

Ingen grunn for å skamme seg for en gallopperende fantasi ... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
PencilCase: Hvorfor har du Øivind Dahles bad-bilde som avartar?

8187125[/snapback]

 

Vi skal gifte oss. :ph34r:

 

Edit: Tulla bare. Var du ikke involvert i avatarkaoset i helgen? Sjekk oivinds avatar!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...