Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, jeg ser nå begrensningene Stille dem opp på en lang rekke og avfyre bare et panserbrytende prosjektil, kunne vel fjernet disse "skadedyrene" sånn ca. 50 i slengen. Eller kanskje kopiere vår godeste Idi Amin, nemelig anordne dem i pene rekker, utlevere klubber til den bakerste, og kauke; Go ahead Kjempefestelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fordelen med helgeperm! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Fordelen med helgeperm! 8074379[/snapback] Jeg begynner virkelig å lure på hva som skjer i det norske rettsvesenet når sånt søppel får være ute blant folk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Skjønner meg ikke på holdningene? Ok at ungdommene er i overkant teite, men å bifalle overkjørsel finner snodig Hvorfor ikke da mose dem med noen fete stridsvogner, det fungerte dritbra i Beijing for noen år siden. 8068647[/snapback] Jeg pratet med en betydningsfull lokalpolitiker fra østlandet i går (uten å nevne navn). Han mente at politiet burde brukt skarpt og skutt de rett i panna. Jeg spurte om han mente det seriøst og det gjorde han. Alternativt kunne man "kaste de på sjøen så de druknet" sa han. Jeg sa at jeg var rystet over å høre sånt fra en politiker og lurte nok en gang på om han mente det seriøst. "Ja". En norsk lokalpolitiker er altså for: - Dødsstraff - Straff (inkludert dødstraff) uten dom - Avstraffelsesmetoder på linje med det som det som skjedde på slaveskip for 3-4-500 år siden. Fyren burde etter min mening vært kastet på hodet ut av politikken. Sånne hobby-cowboyer i og ekstremister mener jeg ikke har noe politikken å gjøre. Jeg håper virkelig dette er et råttent eple blant mange andre friske epler. Det hadde vært for galt om flere lokalpolitikere enn han jeg pratet med har slike holdninger. Jeg begynner virkelig å lure på hva som skjer i det norske rettsvesenet når sånt søppel får være ute blant folk.8074599[/snapback] Jepp. Inndragelse av helgeperm for samtlige drapsdømte de første 10 årene av soningen tror jeg er et mimimalt tap for dem i forhold til risikoen for slike episoder. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Siden du ikke nevner navn, kan du nevne parti? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg aner eksos etter Martin Schanke, petit moi Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hehe.. jeg ville også gjettet Martin Schanke og FRP om jeg var dere, men det er faktisk ikke rett. Det er snakk om en som var første ordførerkandidat for Ap ved sist kommunevalg. Ellers en kommentarer til dagens dagsrevy: NRK har tydeligvis ikke skjønt forskjellen på grafitti (malerier utført med spraylakk) og tagging (signaturer og annet vrøvl skrevet med spraylakk) Grafitti: Tag: Redigert: Ennå en kommentar om NRK: Hva er vitsen med å romantisere det å bo så vanskelig til som mulig for seg selv og andre? Jeg tenker på programmet "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu". Som om det var noe positivt ved å bo på verst tenkelige plasser og gjøre det så vanskelig som mulig for både seg selv og andre (posten, offentlig vann, klokakk, elektrisitet, søppeltømming, sykebiler etc) Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sånne hobby-cowboyer i og ekstremister mener jeg ikke har noe politikken å gjøre. Jeg håper virkelig dette er et råttent eple blant mange andre friske epler. Det hadde vært for galt om flere lokalpolitikere enn han jeg pratet med har slike holdninger. Politikerne er bare et snitt av den jevne befolkning. I og med at det finnes vanlige folk med slike meninger, finnes det garantert også politkere som mener det samme. Noe av fordelen med et parlamentarisk system er at enkeltpersoner normalt ikke får veldig mye makt. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Simen1: Er ikke det noe av sjarmen med å bo på slike steder, det at alt ikke er lett tilgjengelig? Jeg kunne ikke tenkt meg å bosette meg på Ytre Fure selv, men det hadde vært en fin opplevelse å være der i en liten periode. Endret 4. mars 2007 av haugsand Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Redigert: Ennå en kommentar om NRK: Hva er vitsen med å romantisere det å bo så vanskelig til som mulig for seg selv og andre? Jeg tenker på programmet "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu". Som om det var noe positivt ved å bo på verst tenkelige plasser og gjøre det så vanskelig som mulig for både seg selv og andre (posten, offentlig vann, klokakk, elektrisitet, søppeltømming, sykebiler etc) 8077022[/snapback] Har bare sett et av de, om de sirkus menneskene i Tinn. Var veldig bra tv, rart å se mennesker i Norge som er lykkelige uten bil, tv osv. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så Erna solberg stod frem på nrk i dag og mente nok fikk være nok og at regeringen nå måtte ta annsvar og bevilge mere penger til politiet,har hun glemt at det var den forrige regeringen som nettop kuttet disse bevildningen :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så Erna solberg stod frem på nrk i dag og mente nok fikk være nok og at regeringen nå måtte ta annsvar og bevilge mere penger til politiet,har hun glemt at det var den forrige regeringen som nettop kuttet disse bevildningen :!: 8085590[/snapback] Du må huske at en av de viktigste egenskapene man må ha som politiker er selektiv hukommelse Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så Erna solberg stod frem på nrk i dag og mente nok fikk være nok og at regeringen nå måtte ta annsvar og bevilge mere penger til politiet,har hun glemt at det var den forrige regeringen som nettop kuttet disse bevildningen :!: 8085590[/snapback] Du må huske at en av de viktigste egenskapene man må ha som politiker er selektiv hukommelse 8085631[/snapback] Jepp,det var vel derfor Høyre også anngrep regeringen i dag fordi en fange hadde fått perm,problemet var bare at samme fangen hadde første perm allerede i 2003 og da satt han på Ila og hvem satt da i regeringen :!: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ellers en kommentarer til dagens dagsrevy: NRK har tydeligvis ikke skjønt forskjellen på grafitti (malerier utført med spraylakk) og tagging (signaturer og annet vrøvl skrevet med spraylakk) 8077022[/snapback] NRK har nok rett. Graffiti er både det som du kaller for graffiti, det du kaller for tagging og stensiler (se: banksy). Egentlig alt som blir skriblet på vegger(uten tillatelse). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synd at politiet må kaste bort resurser på bøller som angriper ambassader. Resurser som kunne blitt brukt til å hjelpe folk som trenger politiets hjelp går nå til å holde igjen en storm av venstreradikale tullinger med null respekt. Lenke til kommentar
stout Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Help us spot terrorists Hvor lenge til forhør er synonymt med tortur, og den mistenkte må betale sitt eget "forhør" uavhengig av skyldsspørsmålet? Hva pokker er det som driver utviklingen i UK i den ekstreme retningen? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Edit: Der blei av posten! Denne skulle være i en annen tråd... Endret 6. mars 2007 av JBlack Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Divaer ble skjenket fulle av Dagens Næringsliv, føler seg misbrukt i intervju. Klager til PFU. En av divaene sier: - Journalisten ba oss gå i baren og bestille alt vi ville ha av drikke, så skulle Dagens Næringsliv ta regninga.... Daaaakajs. Med mindre det var en trakt og gaffatape involvert er jeg lite imponert over "forklaringen". Man kan tydeligvis være blond og ha store pupper, og samtidig være dum og mangle selvinnsikt. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hva synes dere om klesmerket brunsame og greia bak dem? http://www.brunsame.no/ Jeg for min del er i gang med kolleksjonen min, som jeg kaller Hvit Nordmann og den inkluderer en del klær med denne påskriften samt flotte unge nordmenn ikledd bunad etc. ;P Endret 6. mars 2007 av Fulgu Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Man kan tydeligvis være blond og ha store pupper, og samtidig være dum og mangle selvinnsikt. 8089248[/snapback] Det jeg stusser over, er hvordan DN åpenbart har utviklet seg til et slags "Se og Hør for fiffen".. Hvor ble det av saklige næringslivsartikler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå