Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Såpeboksen - Når du har noe du vil si

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, jeg har et generelt inntrykk av at opposisjonen gjør det de kan for å lage saker av ikke-saker for å skape et inntrykk av at regjeringen roter og har intern splid.

7956980[/snapback]

Gi meg en eneste god grunn til at opposisjonen ikke burde opptre slik!

7957023[/snapback]

Siden du bare spør om en: Det bidrar til å skape politikerforakt.

Nå har vitterlig SV tramptet i bare gjentatte ganger hele veien så langt, at man påpeker dette kan da ikke kalles veldig ekstremt..

Det er ihvertfall det inntrykket opposisjonen prøver å gi, men jeg mener at SV har gjort en god jobb i regjeringen, med noen få unntak. De bidrar til å trekke regjeringens politikk i sin retning, samtidig som de inngår nødvendige komprimisser. :yes:

Lenke til kommentar
Når skal de slutte med slik  smålig vås...

7951446[/snapback]

Det har jeg også lurt på...synes opposisjonen til dagens regjering har vært utrolig fokusert på å plukke på "smålig vås" helt fra regjeringens første dag, og prøve å gjøre en stor ting utav ikke-saker gang på gang!

7951536[/snapback]

Ja for det er jo strengt talt nok av store saker å ta regjeringen på. Så kanskje spare kruttett til de tilfellene. :)

Lenke til kommentar
Når skal de slutte med slik  smålig vås...

7951446[/snapback]

Det har jeg også lurt på...synes opposisjonen til dagens regjering har vært utrolig fokusert på å plukke på "smålig vås" helt fra regjeringens første dag, og prøve å gjøre en stor ting utav ikke-saker gang på gang!

7951536[/snapback]

Ja for det er jo strengt talt nok av store saker å ta regjeringen på. Så kanskje spare kruttett til de tilfellene. :)

7957084[/snapback]

Jeg er enig i at de bør spare kruttet til store saker, og heller fokusere på å presentere sin alternative kritikk enn å henge seg opp i tull.

Men, riktignok ikke enig i at det er nok av store saker å ta de på! ;)

Lenke til kommentar
Men, jeg har et generelt inntrykk av at opposisjonen gjør det de kan for å lage saker av ikke-saker for å skape et inntrykk av at regjeringen roter og har intern splid.

7956980[/snapback]

7957023[/snapback]

7957069[/snapback]

Hva om det fungerer akkurat slik ja, at folk får forakt for sittende regjering? For det er det opposisjonen ønsker.

Lenke til kommentar

7956980[/snapback]

7957023[/snapback]

7957069[/snapback]

Hva om det fungerer akkurat slik ja, at folk får forakt for sittende regjering? For det er det opposisjonen ønsker.

7957131[/snapback]

Joda, det er nok en av konsekvensene, og derfor driver de på. Men, om det blir en jevn trend at opposisjonen henger seg opp i tull for å skape forakt for regjeringen så vil det i lengden føre til en forakt for alle politikere, spesielt de som har sittet i regjering de siste årene. Jeg synes de burde holdt seg for god til slikt.

Men, det er kanskje derfor FRP har fått så stor oppslutning etterhvert? ;)

Lenke til kommentar
Jeg finner det bortkastet bruk av plass i avisen å høre klager på at Statsministeren er på rally. So what? Det er en ikke-sak for min del. Men så er jo hovednyheten i dagens VG at det finnes nakenbilde av en dårlig norsk musiker ute på nett. Så det er vel ikke så mye å skrive om. :shrug:

7957176[/snapback]

Og VG lurer på hvorfor de selger færre og færre aviser? :ermm:

Lenke til kommentar
:) Ja ja,vi får si det slik da  :)

Saken ble vel presangtert i alle større aviser,så det var vel neppe meg som laget den  :)

Men dette føyer seg inn i rekken av småplukk som opposisjonen har hengt seg på,pussig for når de selv satt i regering var de raske å kritisere opposisjonen om de sa noe og ba om at regerinegen måtte få arbeidsro  :!:

7955973[/snapback]

Tabloidene lager saker ja. Men du skylder på opposisjonen. Og selv om jeg er enig i at disse også til tider henger seg opp i tull, så er det ikke opposisjonen man kan skylde på her.

7956036[/snapback]

Uten slike uttalelser som feks den sponheim kom med så ble det vel neppe noe å skrive om for pressen, ikka sant :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg finner det bortkastet bruk av plass i avisen å høre klager på at Statsministeren er på rally. So what? Det er en ikke-sak for min del. Men så er jo hovednyheten i dagens VG at det finnes nakenbilde av en dårlig norsk musiker ute på nett. Så det er vel ikke så mye å skrive om. :shrug:

7957176[/snapback]

Nei nå får du gi deg :mad:

Greit at musikken suger kamelrompe, men du kan i det minste verdsette at "superhelten" kan stille et helt ishockeylag av tilfeldig valgte lausunger på banen, og det er det ingen som har hjulpet den brave sliteren med :p

Lenke til kommentar

7957176[/snapback]

Nei nå får du gi deg :mad:

Greit at musikken suger kamelrompe, men du kan i det minste verdsette at "superhelten" kan stille et helt ishockeylag av tilfeldig valgte lausunger på banen, og det er det ingen som har hjulpet den brave sliteren med :p

7964391[/snapback]

Og dessuten involverer prosessen knulling, trur jeg MÅ ha VG i dag asså :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg synes sammenligningen er valid nok jeg. FRP har i mange saker vist seg å være et parti der fremmedfrykten står meget sterkt.

Fremmedfrykten står meget sterkt i alle partier. Skal de politiske partiene stå til ansvar for hva medlemmene mener? Hvis det finnes en nynazist som er medlem i AP, så er hele AP nazistisk?

Tåpelig logikk.

7951536[/snapback]

Jøss, høres jo nøyaktig ut som venstresiden hele tiden gjør mot sine politiske motstandere. Og særlig hva media gjør med Frp.

Lenke til kommentar
Media er de som tar tak i saker som slenges ut av politikerne.

7975181[/snapback]

Nå var det jo ikke det jeg kommenterte på, men jeg mente det at når media uttrykker seg om Fremskrittspartiet, så kan ikke Fremskrittspartiet bruke det som nærsagt et skjold, slik at de kan gå til angrep på den rødgrønne-regjeringen. Og jeg må si jeg er veldig lei måten Frp hele tiden sier at de blir dårlig snakket om i media, og sier at den eneste grunnen til det er fordi at 70% av alle journalistene stemmer enten SV eller Arbeiderpartiet. Og hva har vi sett media gjør nylig med SV? Men har SV brukt det som en slags unnskyldning?

Lenke til kommentar
Media er de som tar tak i saker som slenges ut av politikerne.

7975181[/snapback]

Nå var det jo ikke det jeg kommenterte på, men jeg mente det at når media uttrykker seg om Fremskrittspartiet, så kan ikke Fremskrittspartiet bruke det som nærsagt et skjold, slik at de kan gå til angrep på den rødgrønne-regjeringen. Og jeg må si jeg er veldig lei måten Frp hele tiden sier at de blir dårlig snakket om i media, og sier at den eneste grunnen til det er fordi at 70% av alle journalistene stemmer enten SV eller Arbeiderpartiet. Og hva har vi sett media gjør nylig med SV? Men har SV brukt det som en slags unnskyldning?

7975195[/snapback]

Ja..? SV har da vitterlig klaget på mediene, videre så kan man selvsagt sammenligne det at sentrale politikere i AP/SV får særs mye spalteplass når de vil raljere i retning FrP med FrPs kritikk på mer direkte form. To alen av samme stykke.

Lenke til kommentar
Ja..? SV har da vitterlig klaget på mediene, videre så kan man selvsagt sammenligne det at sentrale politikere i AP/SV får særs mye spalteplass når de vil raljere i retning FrP med FrPs kritikk på mer direkte form. To alen av samme stykke.

7975256[/snapback]

Når har SV gjort det?

Og det er også sånn at Frp-politikere også får mer enn nok med spalteplass.

Lenke til kommentar

Saken ble vel presangtert i alle større aviser,så det var vel neppe meg som laget den  :)

Men dette føyer seg inn i rekken av småplukk som opposisjonen har hengt seg på,pussig for når de selv satt i regering var de raske å kritisere opposisjonen om de sa noe og ba om at regerinegen måtte få arbeidsro  :!:

7955973[/snapback]

Tabloidene lager saker ja. Men du skylder på opposisjonen. Og selv om jeg er enig i at disse også til tider henger seg opp i tull, så er det ikke opposisjonen man kan skylde på her.

7956036[/snapback]

Uten slike uttalelser som feks den sponheim kom med så ble det vel neppe noe å skrive om for pressen, ikka sant :whistle:

7957329[/snapback]

The horse is dead now.

Lenke til kommentar

7955973[/snapback]

7956036[/snapback]

7957329[/snapback]

The horse is dead now.

7975539[/snapback]

Nææ, er sponheim krepert :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...