Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Jeg tror du må få orden på begrepene dine. Du er nok litt forvirret. Når man offentliggjør informasjon med vilje er det ikke "lekkasje". Når partiet har bestemt seg for hva de vil offentliggjøre, så kan Solberg selvsagt ikke ta seg friheter på TV.

 

Nei howzer jeg er ikke forvirret,men det er en forutsetning at om du skal fortelle dine velgere og andres noe så må en si sannheten, det gjøres ikke her all den tid det ikke fortelles hvor pengene skal tas fra.

Kommer innstrammingene på punkter som rammer velgerne så har de lurt og løyet for velgerne noe som ikke er bra.

Det er vel derfor de ønker kun å offentligjøre godbitene og hemmeligholde hvem som blir rammet.

Jeg vil tro at selv du ønsker å vite om den kronen du får i skattelette pr mnd vil koste deg mye på andre punkt :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om noen betaler meg for å bruke tid på det! konservativ_woot.gif

Du vil da vel ikke kreve penger din kapitalist? ;)

 

Øyh...hvorfor heter den smileyen "konservativ_woot.gif" ?

Hvis noen kan betale i hardware eller, det aller beste, mer tid, da skal jeg også vurdere en innsats.

 

Dagene har desverre bare et begrenset antall timer å by på...

Lenke til kommentar
Det jeg ønsker meg er nettside som skriver ned debatter, analyserer argumentene i ettertid og setter lyset på bruk av falske debattteknikker.

Hadde vært et perfekt verktøy for å høyne seriøsitetsnivået på debatten. Det eneste jeg frykter for, er at det blir vanskelig å holde et visst objektivitetsnivå på det, for det er absolutt det ønskelige.

 

Om man hadde gjort det til et wiki, hvor mange kunne bidra, legge til eller endre, så kunne man kanskje klart det uten at folk må ha betaling også. Politikerne frykter vel for sin egen karrière ( :p ), men ellers kunne de ha fremmet forslag om å støtte et slikt nettsted i stortinget.

 

Om de beste artiklene også hadde kommet på trykk i avisene, hadde dette blitt et riktig så nyttig prosjekt.

Lenke til kommentar

F..n, hadde jeg trodd idéen skulle slå an, så ville jeg holdt kjeft. :lol:

 

Spørs om det ville la seg gjennomføre i praksis. Eller sagt på en annen måte, spørs om man ikke måtte hatt TV-selskapenes godkjennelse for å få lov å publisere avskrifter av sendingene deres. De har antagelig opphavsrett?

Lenke til kommentar
Nei howzer jeg er ikke forvirret,men det er en forutsetning at om du skal fortelle dine velgere og andres noe så må en si sannheten, det gjøres ikke her all den tid det ikke fortelles hvor pengene skal tas fra.

Kommer innstrammingene på punkter som rammer velgerne så har de lurt og løyet for velgerne noe som ikke er bra.

Det er vel derfor de ønker kun å offentligjøre godbitene og hemmeligholde hvem som blir rammet.

Du har ikke fått med deg at skattelettet til denne regjeringen faktisk førte til økte skatteinntekter? Dessuten er det innsparinger som kan gjøres ved å effektivisere.

 

Du går ut ifra at de blå er som de rødgrønne - at de absolutt må ta alt fra oss vanlige folk. Dagens regjering klarte det ved å gjøre om på systemet, bl.a. ved å senke skattene, og det førte faktisk til mer penger i statskassa.

 

Men nå avsporer du det som er poenget, nemlig at du påstår at Solberg "lekker informasjon". Dette er selvsagt en løgn fra din side, for du vet at det er feil. Det er ikke lekkasje når det er snakk om noe de har bestemt seg for å offentliggjøre.

Endret av howzer
Lenke til kommentar

JBlack; alle idéer har godt av å se dagslys, så får man heller argumentere mot dem om de er dårlige. Du har rett i at det hadde blitt vanskelig å gjennomføre, og det hadde også blitt vanskelig å få det pålitelig nok. Allikevel hadde det vært et positivt tiltak om det kunne ha blitt gjennomført, vil jeg påstå.

Lenke til kommentar

Artikkelen der han uttalte dette?

 

"Vi har sett mye positiv næringspolitikk her til lands, og vi er takknemlige for at dette i mange tilfeller har kommet våre bedrifter og ansatte til gode. Noen eksempler: Høyres fiskeriminister Svein Ludvigsen har kjempet hardt for endringer i norsk fiskeripolitikk og har gitt oss nye muligheter, men også et stort ansvar i mange kystsamfunn. Fremskrittspartiets leder Carl I. Hagen har vært en aktiv pådriver mellom blokkene i det forrige storting og en viktig støttespiller for oss, ikke minst i arbeidet med å redde Kværner."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...